SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.na na na na na na na Badjasman!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Technisch gezien had auto dan alles moeten betalen
Hoezo? Of bedoel je dat je normaliter niet wordt gewaarschuwd?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hahaha grappig dat een turk dat zegt![]()
nee eerder stereotyperendquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? Of bedoel je dat je normaliter niet wordt gewaarschuwd?
Nee, dan is het een onplezierige verrassingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoezo? Of bedoel je dat je normaliter niet wordt gewaarschuwd?
Ach dan neem jij toch gewoon de Fok!knokploeg meequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dan is het een onplezierige verrassing
Dan neem ik m'n familie mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dan neem jij toch gewoon de Fok!knokploeg mee
Neeeeeeeequote:
Hoezo? Ik heb geen beef met 'm.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dan neem jij toch gewoon de Fok!knokploeg mee
Gezellig, nog nichtjes, zussen die single zijn?quote:
Oh Narrator toch?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig, nog nichtjes, zussen die single zijn?
leeftijd is volgens mij geen issue voor tijn...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
M'n enige volwassen nichtje is al verloofd. Mijn beide zussen zijn reeds getrouwd.
Tot morgen MsMessy!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef MsMessy het volgende:
Maar ik zie jullie morgen, ga nu gelijk weer kappen en naar m'n nest
Wel voor mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
leeftijd is volgens mij geen issue voor tijn...
Als et maar een gat heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
leeftijd is volgens mij geen issue voor tijn...
Tot morgen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef MsMessy het volgende:
Jammerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
M'n enige volwassen nichtje is al verloofd. Mijn beide zussen zijn reeds getrouwd.
Weltrustenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef MsMessy het volgende:
Beter geduwd dan getrokken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik word door de kaaskoppen hier toch richting die achterlijke cultuur geduwd.
Ja en een hartslag heeft.quote:
Moet voor worden bijbetaald.quote:
Heb die bij een maat van me gespeeld. Was wel tof inderdaad. Vond dat ondervragen wel stoer gedaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, daarnet even de agent gespeeld in LA Noir, best een tof spel idd.
Je mag ook gewoon Thijs zeggen hoorquote:
quote:
Ik ga nog lang niet naar bed, maar tot morgen idd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens op zoek naar m'n bed, het was een lange dag voor me.
Tot morgen!
Same here. Wordt echt lachen, dat weet ik nu al.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga nog lang niet naar bed, maar tot morgen idd.
Wordt de eerste meet voor mij, maar wel veel zin in
Slaap lekker! Je hebt m'n nr voor morgenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Fijne avond nog mensen
No problem, dat zal ik ook doen denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, vooruit..
Echt, volgens mij ga ik morgen alle namen door elkaar gooien
Tot morgen in het Transferium!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Fijne avond nog mensen
Als ik alle namen al kan onthoudenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No problem, dat zal ik ook doen denk ik
Op mijn oude stageplek noemde onze begeleider iedereen Barend.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als ik alle namen al kan onthouden
Hey, jij daar...
Hey, dinges!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als ik alle namen al kan onthouden
Hey, jij daar...
Mijne niet he?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, vooruit..
Echt, volgens mij ga ik morgen alle namen door elkaar gooien
Dat doe ik met sjefquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op mijn oude stageplek noemde onze begeleider iedereen Barend.
En de juiste persoon draaide zich dan nog om ook
Veel plezier manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:05 schreef NaRRaToR het volgende:
ik taai em ook zo af... morgen half 6 op voor de TT Assen... veel plezier op de meet. ik zie de foto's wel verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |