SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
FOK! zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:12 schreef MPG het volgende:
Dafuq, ik zit ff vijf minuten bij de tandarts en NS is pleite...
Ik moest het ook even googolenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Werd ik net gevraagd om even mee te bieden op een nieuwe veilingsite die ze nu bij ons gemaakt hebben, voor onze opruimingsproducten. We komen er zo al snel achter dat het redelijk fout gaat als er hoger dan een miljard euro wordt geboden. En ze keken me glazig aan toen ik zei dat ik googolplex euro wilde bieden maar dat niet ging
Geen treinen meer?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:12 schreef MPG het volgende:
Dafuq, ik zit ff vijf minuten bij de tandarts en NS is pleite...
nopequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan ken je het getal van Graham ook niet zeker?
Ik helaasch ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan ken je het getal van Graham ook niet zeker?
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Getal_van_Grahamquote:Het getal van Graham is zo groot, dat zelfs gigantische getallen als googol of googolplex er volkomen bij in het niet vallen. Het getal van Graham is te groot om in de wetenschappelijke notatie te worden uitgedrukt, zelfs met meervoudig opeenvolgende exponenten.
Dank u wel!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Getal_van_Graham
Inderdaad, wordt erg lachen morgen heb ik zo het ideequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef JK1982 het volgende:
Meet is morgen al hè? Jeetje, wat gaat dan snel
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, wordt erg lachen morgen heb ik zo het idee
Ik ben een sucker voor van die bizarre feitjes. Veel onthoud ik gewoon van dingen die ik in docu's zie.quote:
Ik ga dit ook niet snel meer vergeten. ik kan uren rondhangen op wikipediaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor van die bizarre feitjes. Veel onthoud ik gewoon van dingen die ik in docu's zie.
Heerlijke site idd. Ik vind dingen als quantum fysica ook zo interessant, omdat dat bijna alleen maar uit bizarre en onvoorstelbare feiten bestaat. Ook al snap je er geen snars van, toch is het interessant.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik ga dit ook niet snel meer vergeten. ik kan uren rondhangen op wikipedia
Dat gevoel heb ikquote:
Ik maak me ook schuldig aan dit feitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik ga dit ook niet snel meer vergeten. ik kan uren rondhangen op wikipedia
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heerlijke site idd. Ik vind dingen als quantum fysica ook zo interessant, omdat dat bijna alleen maar uit bizarre en onvoorstelbare feiten bestaat. Ook al snap je er geen snars van, toch is het interessant.
Overigens ligt het er ook aan hoe het uitgelegd wordt hoor, uitleg van wetenschappers in een docu heb ik vaak meer aan dan op wiki, omdat het in de docu ook vaak visualiserend wordt uitgelegd, en op wiki zijn het meer formules en definities.quote:
Nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
echt zo'n typisch Nederlands woord.... bah
Ik vind de theorie achter zwarte gaten erg interessant. En idd ik snap er geen hol van maar het klinkt zo vetquote:
klopt op wiki denk je vaak:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Overigens ligt het er ook aan hoe het uitgelegd wordt hoor, uitleg van wetenschappers in een docu heb ik vaak meer aan dan op wiki, omdat het in de docu ook vaak visualiserend wordt uitgelegd, en op wiki zijn het meer formules en definities.
Zwarte gaten zijn ook zeer interessant idd. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind de theorie achter zwarte gaten erg interessant. En idd ik snap er geen hol van maar het klinkt zo vet
Hoe waar inderdaadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
klopt op wiki denk je vaak:
[ afbeelding ]
Zo heb ik laatst een docu gezien over de string theorie ook erg interessantquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind de theorie achter zwarte gaten erg interessant. En idd ik snap er geen hol van maar het klinkt zo vet
Nou, niemand weet wat er precies in omgaat. Zwaartekracht zo groot dat zelfs tijd uit zijn verband wordt getrokken is nogal wat. Of dat het wormgaten zijn of wat dan ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zwarte gaten zijn ook zeer interessant idd. Wat wil je weten?
het is allemaal wat met je woning he pien.....afzuigen,boren, onfatsoenlijke buren.... zou je niet gewoon verhuizenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Pien85 het volgende:
Mijn buren zijn serieus niet in staat om normaal met elkaar te pratenAls ze allebei thuis zijn is 't alleen maar gegil en geschreeuw
![]()
Dochter van de buurvrouw (15) net tegen de buurvrouw: "HOU NOU GEWOON JE BEK JOH KANKERWIJF".
Gezellig
Zwakbegaafde mensen zijn die shitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Pien85 het volgende:
Mijn buren zijn serieus niet in staat om normaal met elkaar te pratenAls ze allebei thuis zijn is 't alleen maar gegil en geschreeuw
![]()
Dochter van de buurvrouw (15) net tegen de buurvrouw: "HOU NOU GEWOON JE BEK JOH KANKERWIJF".
Gezellig
Misschien welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
het is allemaal wat met je woning he pien.....afzuigen,boren, onfatsoenlijke buren.... zou je niet gewoon verhuizen
Goejen tip brahquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik kan jullie de documentaire serie Throught the Wormhole aanraden, wordt gepresenteerd door Morgan Freeman, er zijn nu 2 seizoenen van elk 7 afleveringen, en daar worden vragen gesteld en getracht te beantwoorden zoals is er een eind aan het heelal, is er leven na de dood, dat soort dingen. Veel ruimtestuff en ook quantum fysics.
Waarom heb jij een andere UI? Ik herken je niet meerquote:
Zal die eens gaan opsnorren, thanks.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik kan jullie de documentaire serie Throught the Wormhole aanraden, wordt gepresenteerd door Morgan Freeman, er zijn nu 2 seizoenen van elk 7 afleveringen, en daar worden vragen gesteld en getracht te beantwoorden zoals is er een eind aan het heelal, is er leven na de dood, dat soort dingen. Veel ruimtestuff en ook quantum fysics.
Het zijn net onze burenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Pien85 het volgende:
![]()
Gezellig
van de BBC?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:49 schreef Kper_Norci het volgende:
hij kan niet meer BodyBuildenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom heb jij een andere UI? Ik herken je niet meer
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, niemand weet wat er precies in omgaat. Zwaartekracht zo groot dat zelfs tijd uit zijn verband wordt getrokken is nogal wat. Of dat het wormgaten zijn of wat dan ook.
Oh noesquote:
Nee, Nova, Amerikaanse zender, maar het wordt ook op Discovery uitgezonden, ik geloof dat alle afleveringen wel op youtube staan, en sowieso op de nieuwsgroepen, daar heb ik ze vandaan.quote:
Zit hem nu te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
Tering, wat een docu zeg
Zit er helemaal in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef Kper_Norci het volgende:
Het komt van rechts en het eet bananen...Het is geel en hangt achter je auto...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Het komt van rechts en het eet bananen...Die kende ik nog niet hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
Het komt van rechts en het eet bananen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er hebben er hier gisteren ongeveer 75 m/v gehoord dat hun baan ophoudt te bestaan..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Zometeen een afscheidsborrel, misschien zelfs een verkapt afdelingsoverleg van de afdeling waar ik binnenkort misschien werk.
Ik ben als enige van m'n huidige (technische) afdeling uitgenodigd voor de borrel, de andere gasten werkten op dezelfde afdeling (Marketing) als de collega die vertrok. Gaat nog leuk worden, allemaal onbekende gezichten voor me.
[..]
Drie fouten minder dan de vorige keer, maar die open vragen.. Ik weet het niet.quote:
Komt goed! Je hebt in ieder geval al minder fouten dan voorheenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Drie fouten minder dan de vorige keer, maar die open vragen.. Ik weet het niet.
Stel dat ik het niet haal, dan mag ik een mondeling aanvragen
Kortom, spannend!!!!
Ja, maar een minder fijn gevoel over de open vragen, haha.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt goed! Je hebt in ieder geval al minder fouten dan voorheen
Je hebt je best gedaan toch (althans dat mogen we hopenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar een minder fijn gevoel over de open vragen, haha.
Maaaar we zien wel! Kan er niets meer aan doen.
Daaromquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan toch (althans dat mogen we hopen), en meer kan je niet doen. Niet meer aan denken en voorbereiden op morgen
Dit dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan toch (althans dat mogen we hopen), en meer kan je niet doen. Niet meer aan denken en voorbereiden op morgen
Daar heb ik wel zo m'n twijfels over...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan toch (althans dat mogen we hopen)
Nee daarom inderdaad. Morgen lekker lol hebben en er niet meer aan denkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:47 schreef automatic_ het volgende:
Naja, ik ben daar ook wel nuchter in hoor. Kan er niets meer aan veranderen nu
Niet zo he jijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar heb ik wel zo m'n twijfels over...
dus ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar heb ik wel zo m'n twijfels over...
Aan de telefoon klonk je net veeeeel liever!quote:
En neuken als konijnen.quote:
ik zou maar vast je mondeling aanvragenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:00 schreef automatic_ het volgende:
Maaaaar.... Als ik het niet haal, dan mogen jullie (narra en syl) dat altijd blijven zeggen/herhalen
Volgens mij kan dat nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zou maar vast je mondeling aanvragen
Auto! Hoe ging je tentamen?quote:
Maakt niet uit, het is weekendquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:19 schreef MPG het volgende:
Ow, ik moet gewoon eerst lezen en dan blaten...
Mwa. Morgen nog van 6.30 tot naar verwachting ergens ruim na 16.30 sla verplaatsen, en dan ist wel weekend jaquote:
Heb je wel groene vingersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa. Morgen nog van 6.30 tot naar verwachting ergens ruim na 16.30 sla verplaatsen, en dan ist wel weekend ja.
Moet je nog lang doorwerken dan?quote:
Min of meerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je wel groene vingers
[..]
Moet je nog lang doorwerken dan?
Tot half twaalf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je wel groene vingers
[..]
Moet je nog lang doorwerken dan?
Gezonde groene vingers, dat welquote:
Dan... duurt het nog wel even ja. Ach, als het druk is schiet de tijd lekker op.quote:
Whehehe. Die konijnen zullen het vast te koud vinden in de fabriek en de koelcelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gezonde groene vingers, dat wel
Of je laat een stel konijnen los
[..]
Dan... duurt het nog wel even ja. Ach, als het druk is schiet de tijd lekker op.
Dikke vachtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe. Die konijnen zullen het vast te koud vinden in de fabriek en de koelcel.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dikke vacht
En geheid dat het wat leven in de brouwerij brengt
Lief dat je het vraagt!quote:
je kan wel zien dat je dat wiskunde tentamen wél gehaald hebtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt!
Ik heb een 4,025 voor mijn MC vragen, dus moet 1,5 halen voor mijn open vragen. Of naja, 1.475 om precies te zijn
Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan wel zien dat je dat wiskunde tentamen wél gehaald hebt
Mail terug:quote:Hoi,
Ik hang net <naam klant> op. <Naam klant> heeft liever hulp op de vrijdagochtend, dit ivm ziekenhuisbezoeken. We zoeken voor de woensdag dus iemand anders voor je.
quote:Als je <naam klant> hebt opgehangen lijkt me hulp voor de vrijdag niet meer nodig. Groetjes
Of naar Barcelona!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:59 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Heb ik vandaag lopen grappen met naar Londen gaan en nu wil ik echt
Londonquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:59 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Heb ik vandaag lopen grappen met naar Londen gaan en nu wil ik echt
vrijdagmiddaghumorquote:
Ik heb vakantiequote:
Ik wil naar The Lion Kingquote:
quote:
ik hoop dat ze de mijne ook opgehangen hebben in mijn vakantie...ik vrees een berg werk maandagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb vakantieDus ik snapte sowieso het doel van die email niet, dat zie ik allemaal wel als ik wel terug ben... Maar ik vind het wel een beetje rottig dat mijn collega's mijn klanten ophangen in mijn vakantie
Dan moet je naar Afrikaquote:
Ik heb voor je geduimd, dus die 1,475 moet wel lukken, toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt!
Ik heb een 4,025 voor mijn MC vragen, dus moet 1,5 halen voor mijn open vragen. Of naja, 1.475 om precies te zijn
Nouja, ik ben hier eigenlijk niet zo blij mee, heb nu helemaal geen werk meer op de woensdagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoop dat ze de mijne ook opgehangen hebben in mijn vakantie...ik vrees een berg werk maandag
Ik vind het écht heel lastig... Ik heb bij één open vraag zo maar wat lopen lullen, haha.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb voor je geduimd, dus die 1,475 moet wel lukken, toch?
Daar zijn toch helemaal geen leeuwenquote:
Hmmmz, toch nog spannend dus. Hopelijk belonen ze alle goede dingen die je hebt neergepend met punten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het écht heel lastig... Ik heb bij één open vraag zo maar wat lopen lullen, haha.
En bij die andere twee... Tja... Geen idee... Waarschijnlijk weet ik het volgende week!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:09 schreef ArTiC het volgende:
zal ik morgen incognito naar de meet komen?
Doe dat maar. Ik ben er ook, uitcognito.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:09 schreef ArTiC het volgende:
ff 2 gaatjes in een krant knippen danquote:
Ik herken je!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:09 schreef ArTiC het volgende:
Ik hoop het...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmz, toch nog spannend dus. Hopelijk belonen ze alle goede dingen die je hebt neergepend met punten.
zo lang idd...als je me ziet dan zeg je vast: wat ben je groot geworden!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik herken je!
Maaaar zou wel leuk zijn als je komt!! Is superrr lang geleden dat ik je gezien heb
[..]
Ik hoop het...
Wie weet!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo lang idd...als je me ziet dan zeg je vast: wat ben je groot geworden!
mijn oma zegt het regelmatig tegen me...in haar beleving ben ik al 4 meterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Dat zei mijn oma ook altijd tegen me. Nu toren ik al boven de meesten uit, maar tochquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn oma zegt het regelmatig tegen me...in haar beleving ben ik al 4 meter
omdat ik hoofdpijn krijg van Coldplayquote:
ze worden zelf steeds kleiner he..dat scheelt vast ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zei mijn oma ook altijd tegen me. Nu toren ik al boven de meesten uit, maar toch
neuh, 1m84quote:
1m95quote:
Ze was al klein van stuk, dus ik moest op een moment op mijn knieën om d'r te begroetenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze worden zelf steeds kleiner he..dat scheelt vast ook
Ben je niet hoorquote:
Jaaaa, jij bent kleiner!! Hihiquote:
Ik ben ietsjes kleiner dan NaRRaquote:
En NaRRa was al iets kleiner als ikquote:
Iets?! Als jij 1.95 bent, dan moet dat gewoon "kleiner" zijn en niet "iets kleiner" volgens mijquote:
mini'squote:
Ik probeer het mooi aan te kledenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iets?! Als jij 1.95 bent, dan moet dat gewoon "kleiner" zijn en niet "iets kleiner" volgens mij
Hehe, hoeft nietquote:
Doe ze de groeten!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, hoeft niet
Ik ga even naar België!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, hoeft niet
Ik ga even naar België!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:10 schreef NaRRaToR het volgende:
Waar kan ik users aangeven voor onbehoorlijk gedrag.Krijg van een bepaalde user nogal ongepaste DM's....
![]()
Ik dacht dat jullie zulke berichtjes juist wel leuk vonden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:10 schreef NaRRaToR het volgende:
Waar kan ik users aangeven voor onbehoorlijk gedrag.Krijg van een bepaalde user nogal ongepaste DM's....
![]()
ik vind dit namelijk nogal aanstootgevend namelijk ....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie zulke berichtjes juist wel leuk vonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
Wel een goeie reden om dik te wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:34 schreef Weissman het volgende:
Vond de buurvrouw de laatste tijd zo dik wordenblijkt ze al weer zwanger te zijn
De meest dodelijke vraag om te stellen. "Hey buurvrouw, zwanger?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:34 schreef Weissman het volgende:
Vond de buurvrouw de laatste tijd zo dik wordenblijkt ze al weer zwanger te zijn
Dat heb ik ook een keer in een andere situatie meegemaakt, maar gelukkig niet met haarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:35 schreef STING het volgende:
[..]
De meest dodelijke vraag om te stellen. "Hey buurvrouw, zwanger?"
"Nee"
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik vind dit namelijk nogal aanstootgevend namelijk ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze dan?Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Het rare is bij haar vorige zwangerschap wist ik het dus ook niet zeker dus heb ik het maar vermeden tot dat ze er zelf mee kwam. Ze heeft een wat lompe bouw waardoor niet te zien is of ze nou zwanger is of gew dik.quote:
Bij de politie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:10 schreef NaRRaToR het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik vind dit namelijk nogal aanstootgevend namelijk ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is nothing permanent except change.
quote:
Dat is de gecensureerde versie ArTic...quote:
die cquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is de gecensureerde versie Arctic...
editsletjequote:
hebben wel meer mensen...maar mijn nick komt niet van het arctisch gebied maar van Italiaanse wodkaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
Geloof het of niet; ik zweer je dat ik jouw nick altijd als ArcTiC las.
Loopt die nogquote:
Ik dacht even de 3D-versie van de filmquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Loopt die nog?! Dan ga ik naar Londen binnenkort, die musical wil ik zo graag nog een keer zien
.
Die is zwaar bagger.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht even de 3D-versie van de film
Het werkt bij enkele films die ik gezien heb. Maar in de meeste gevallen kwam alleen de ondertiteling op je af.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
3Dfilms zijn sowieso baggerIk zie het nut er echt niet van in.
Bij actiefilms heeft het dan weer wel nut. Probeer maar eens ''VIRTUAL REALITY-ALERT" in het oor van die rumoerige, puisterige tiener naast je te brullen en hem van een goed getimede kaakslag te voorzien.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
3Dfilms zijn sowieso baggerIk zie het nut er echt niet van in.
Probeerde het een keer bij een knulletje naast me die in de film zat. Keek ie naar z'n pa en zei: "Wow, ik voelde gewoon die klap in mijn gezicht!"quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bij actiefilms heeft het dan weer wel nut. Probeer maar eens ''VIRTUAL REALITY-ALERT" in het oor van die rumoerige, puisterige tiener naast je te brullen en hem van een goed getimede kaakslag te voorzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, dat was een geslaagde afscheidsborrel!
Ik mocht, als enige persoon die NIET op de afdeling werkzaam was als de dame die afscheid nam, aanwezig zijn. In eerste instantie vond ik het best eng, al die onbekende gezichten...Gelukkig zaten er enkele bekende gezichten tussen.
Leuke manier om je toekomstige collega's en manager te leren kennen. Volgende week maar eens goed informeel gesprek voeren over de functie en daarna formeel solliciteren.Mooi toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel het allemaal toch mee
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik zie het nut er nog altijd niet van in.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bij actiefilms heeft het dan weer wel nut. Probeer maar eens ''VIRTUAL REALITY-ALERT" in het oor van die rumoerige, puisterige tiener naast je te brullen en hem van een goed getimede kaakslag te voorzien.
Gimmick. Niet meer en minder. Ik kijk een film voor mijn plezier, en niet om telkens het idee te hebben te worden aangevallen door de ondertiteling. Maar ja, alle blockbusters moeten een 3D-variant hebben, of zijn enkel in 3D te zien.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zie het nut er nog altijd niet van in.
Ik ga ze binnenkort weer eens opnieuw kijken denk ik, ik vind die Morgan Freeman ook zo'n sympathieke vent.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:02 schreef NaRRaToR het volgende:
Dat through the wormhole waar we het vanmiddag over hadden is echt interessant
Inderdaad, heb die docu af zitten kijken en hoewel ik er nog steeds geen hol van snap (quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:02 schreef NaRRaToR het volgende:
Dat through the wormhole waar we het vanmiddag over hadden is echt interessant
Die kon het mooi brengen ja. Verbaasde me wel in positieve zin. Eerlijk gezegd had ik Patrick Stewart verwachtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga ze binnenkort weer eens opnieuw kijken denk ik, ik vind die Morgan Freeman ook zo'n sympathieke vent.
"JAAAAAA!!!"quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zal zo de algehele stemming voor de op handen zijnde meet wat verhogen hier. Let op.
MENSEN HEBBEN WE ER ZIN IN!?
''JAAAAAAAAAAAAA!!!''
Uhuh.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi toch!
Viel het allemaal toch mee
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zal zo de algehele stemming voor de op handen zijnde meet wat verhogen hier. Let op.
MENSEN HEBBEN WE ER ZIN IN!?
''JAAAAAAAAAAAAA!!!''
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:03 schreef NaRRaToR het volgende:
Note 2 self: gooi geen cashew en pistache noten meer in dezelfde bak... tandpijn gegarandeerd
Verleg je blikveld, en durf iets te doen wat je normaal nooit doetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uhuh.
Blijkbaar heb ik wel wat bereikt binnen de organisatie, want ik ben de eerste persoon van mijn afdeling (stelletje techneuten) die aanwezig was op een afscheidsborrel van deze afdeling (marketing).
Mensen die een fok meet organiseren en dan zelf niet komenquote:
Overigens, wat voor weer wordt het morgen eigenlijk?quote:
kom vechten danquote:
Ja! Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:08 schreef Pien85 het volgende:
Wat is dat toch met mannen en de grootte van hun geslachtsdeel?
Het wordt precies zulk weer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Overigens, wat voor weer wordt het morgen eigenlijk?
Bij te warm zal ik in korte broek op moeten komen draven en dat kweekt vast weer de genante situatie of twee aangezien ik zo ENORM geschapen ben en langs het linker dijbeen geduct-taped dragend ben.
Of jij dat niet interessant vindtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:08 schreef Pien85 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verleg je blikveld, en durf iets te doen wat je normaal nooit doet
"Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert."quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:08 schreef Pien85 het volgende:
Maar het beste is toch een grote die steigertquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert."
Te groot is ook maar niks hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het beste is toch een grote die steigert
Sorry.quote:
Te klein is niets hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert."
Best of both worldsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het beste is toch een grote die steigert
Nu maar hopen dat ik de parkeerkosten (¤ 9,35 voor 3 uurtjes parkeren in A'damquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verleg je blikveld, en durf iets te doen wat je normaal nooit doet
Waarom heb jij Weissman z'n UI?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik de parkeerkosten (¤ 9,35 voor 3 uurtjes parkeren in A'dam) terugverdien.
UI-kaper alert!quote:
Ja, ze voelde nietsquote:
Autoquote:
Hee auto!quote:
Dat is wel leuk om een keer te experimenteren ja. Was hier onlangs een of andere onverlaat die zich als tijnbrein voordeed en dan merk je toch dat de meeste mensen sneller op de UI letten dan op de naam, gezien de aard van de reacties.quote:
ik heb er nog een paar meer gekeken dan die over zwarte gaten... Morgan Freeman is wel goed hiervoor maar soms een beetje te langdradig imhoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, heb die docu af zitten kijken en hoewel ik er nog steeds geen hol van snap () was het wel erg interessant om te zien hoe mensen over zwarte gaten denken. Echt gaaf.
Nu ben ik jaloers dat ik niet naar de meet gaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Over pistache gesproken... Ik zou morgen nog een zakje GOEDE pistachenoten meenemen, helemaal vergeten.
Ik ben vergeten de pistachenoten te kopen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb er nog een paar meer gekeken dan die over zwarte gaten... Morgan Freeman is wel goed hiervoor maar soms een beetje te langdradig imho
[..]
Nu ben ik jaloers dat ik niet naar de meet ga![]()
pistache
Kun je die bij elke turkse toko kopen? althans de goede kwali pistache? of zijn ze soecifiek gebrand/gekruid?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vergeten de pistachenoten te kopen.Misschien dat ik nog een Turkse winkel in de buurt kan vinden!
Ja hallooooo. Heb je beloofd!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vergeten de pistachenoten te kopen.Misschien dat ik nog een Turkse winkel in de buurt kan vinden!
Oh...?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:10 schreef NaRRaToR het volgende:
![]()
Volgens mij kan je bij iedere Turkse toko kopen inderdaad, voorverpakt per 250/400/800 gram volgens mij. Ik ben het merk even vergeten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kun je die bij elke turkse toko kopen? althans de goede kwali pistache? of zijn ze soecifiek gebrand/gekruid?
Jaaaaaa! Verlenging tot januari 2013quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Loopt die nog?! Dan ga ik naar Londen binnenkort, die musical wil ik zo graag nog een keer zien
.
Als je het weet graag een PM/DMquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij iedere Turkse toko kopen inderdaad, voorverpakt per 250/400/800 gram volgens mij. Ik ben het merk even vergeten.
dus voorjaar is eigenlijk te laatquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Verlenging tot januari 2013
Omdat ze vanaf 2010 al bezig zijn met verlengen... Hopelijk doen ze dat nu weer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dus voorjaar is eigenlijk te laatwaarom stel je het dan voor
;; met kerst naar londonquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat ze vanaf 2010 al bezig zijn met verlengen... Hopelijk doen ze dat nu weer.
Of we gaan met kerst
Ja! En neequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
;; met kerst naar londonKun je niet met Samzz gaan ofzo?
Cquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:28 schreef NaRRaToR het volgende:
@ El_Thijs: deze ga je ook wel leuk vinden denk ik:
Zal hem zo eens gaan kijken, thanks.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:28 schreef NaRRaToR het volgende:
@ El_Thijs: deze ga je ook wel leuk vinden denk ik:
Geen idee. In natura?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
Weet er iemand of je ook kan betalen met briefgeld bij Transferium. Ik zie enkel muntgeld, chipknip en credit card staan
Wat denk je zelf....?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
Weet er iemand of je ook kan betalen met briefgeld bij Transferium. Ik zie enkel muntgeld, chipknip en credit card staan
Cash is tegenwoordig geen wettig betaalmiddel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
Elementen waar het menselijke lichaam is opgebouwdquote:
In EHV zijn er ook chip/pin only parkeerplaatsen hoorquote:
Daar gaat het in het filmpje niet over....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Elementen waar het menselijke lichaam is opgebouwd
Koolstof, waterstof, zuurstof, Stikstof en Zwavel
Nvm thenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Daar gaat het in het filmpje niet over....
Schat, hij vraagt of hij met papiergeld kan betalen. At staat niet in het rijtje, dus kan dat niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
In EHV zijn er ook chip/pin only parkeerplaatsen hoorDat ze in Breda nog werken met Steen en Bijtel is wat anders he....
Wtf?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, jij laat gewoon een meisje betalen voor je parkeerkosten...
Selectief geheugen zeker? Wie heeft het eten betaald zondag?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schat, hij vraagt of hij met papiergeld kan betalen. At staat niet in het rijtje, dus kan dat niet.
Tja, jij laat gewoon een meisje betalen voor je parkeerkosten...
Waarom niet?quote:
Ik ben zo iemand die amper cash op zak heeft. ik doe alles met pin... en daar in de garage kon ik niet pinnen. wel chippen mjah chipknipquote:
Daar ging het niet omquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Selectief geheugen zeker? Wie heeft het eten betaald zondag?
Ik ben geëmancipeerd en laat vrouwen graag betalen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een gentleman laat de dame niet betalen.
Never hurts to askquote:
Ja, dus was auto zo lief om te betalenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die amper cash op zak heeft. ik doe alles met pin... en daar in de garage kon ik niet pinnen. wel chippen mjah chipknip![]()
En auto had al betaald voor haar kaartje... uitrijtijd enzulks
Moet je wel een vrouw hebben die voor je gaat betalen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben geëmancipeerd en laat vrouwen graag betalen.
Slecht excuus.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die amper cash op zak heeft. ik doe alles met pin... en daar in de garage kon ik niet pinnen. wel chippen mjah chipknip![]()
En auto had al betaald voor haar kaartje... uitrijtijd enzulks
Precies. Ook al staat ze erop. Ze maakt het maar op een andere manier goedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een gentleman laat de dame niet betalen.
Hahaha. Zoals je hebt gelezen ben ik een ster in parkeerkaartjes betalenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Never hurts to ask
Zorg wel dat ik voldoende kleingeld bij me heb
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben geëmancipeerd en laat vrouwen graag betalen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Slecht excuus.Ja, vond ik ook... Maar ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Vrouwen die weigeren betalen moet ik nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet je wel een vrouw hebben die voor je gaat betalen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Slecht excuus.Ik had kleingeld bij me alleen net niet genoeg. had 10 mins daarvoor nog een rondje gegeven in de kroeg. boehoe hoor. ze heeft 5 euro voorgeschoten nou dikke huillie hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
Dat jij geld genoeg heb snap ik maar ik ben een arme jongenquote:
"Betaal jij zometeen de koffie maar (die we niet gaan halen).."quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Ook al staat ze erop. Ze maakt het maar op een andere manier goed
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik had kleingeld bij me alleen net niet genoeg. had 10 mins daarvoor nog een rondje gegeven in de kroeg. boehoe hoor. ze heeft 5 euro voorgeschoten nou dikke huillie hoor.
Mjah, maar zo ben ik dan nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha. Zoals je hebt gelezen ben ik een ster in parkeerkaartjes betalen
Geld lenen van een vrouw? Nog erger!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik had kleingeld bij me alleen net niet genoeg. had 10 mins daarvoor nog een rondje gegeven in de kroeg. boehoe hoor. ze heeft 5 euro voorgeschoten nou dikke huillie hoor.
door te zoenen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Ook al staat ze erop. Ze maakt het maar op een andere manier goed
Daar had ik nog niet eens aan gedacht...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Betaal jij zometeen de koffie maar (die we niet gaan halen).."
Is al een beginquote:
Ik heb het graag voor hem betaaldquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geld lenen van een vrouw? Nog erger!
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geld lenen van een vrouw? Nog erger!
Morgen geen ruzie makenquote:
Scheelt dat ik er morgen niet benquote:
Nou nou...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Scheelt dat ik er morgen niet benanders had ik hem laten stikken in een van zijn pistache noten
Geld genoeg? Nee hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat jij geld genoeg heb snap ik maar ik ben een arme jongen
Pistache Nut Killerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Scheelt dat ik er morgen niet benanders had ik hem laten stikken in een van zijn pistache noten
Technisch gezien had auto dan alles moeten betalenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geld genoeg? Nee hoor.
Ik vind het één van de weinige positieve punten van de Turkse cultuur. Als ik iemand uitnodig (voor een etentje/drankje e.d.), dan betaal ik gewoon.
Ja daaaaag! Jij vroeg of ik iets wilde afsprekenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Technisch gezien had auto dan alles moeten betalen
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geld genoeg? Nee hoor.
Ik vind het één van de weinige positieve punten van de Turkse cultuur. Als ik iemand uitnodig (voor een etentje/drankje e.d.), dan betaal ik gewoon.
quote:
Volgende meet: mijn 3 broers meenemen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hahaha grappig dat een turk dat zegtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Volgende meet: mijn 3 broers meenemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |