SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
FOK! zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:12 schreef MPG het volgende:
Dafuq, ik zit ff vijf minuten bij de tandarts en NS is pleite...
Ik moest het ook even googolenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Werd ik net gevraagd om even mee te bieden op een nieuwe veilingsite die ze nu bij ons gemaakt hebben, voor onze opruimingsproducten. We komen er zo al snel achter dat het redelijk fout gaat als er hoger dan een miljard euro wordt geboden. En ze keken me glazig aan toen ik zei dat ik googolplex euro wilde bieden maar dat niet ging
Geen treinen meer?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:12 schreef MPG het volgende:
Dafuq, ik zit ff vijf minuten bij de tandarts en NS is pleite...
nopequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan ken je het getal van Graham ook niet zeker?
Ik helaasch ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan ken je het getal van Graham ook niet zeker?
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Getal_van_Grahamquote:Het getal van Graham is zo groot, dat zelfs gigantische getallen als googol of googolplex er volkomen bij in het niet vallen. Het getal van Graham is te groot om in de wetenschappelijke notatie te worden uitgedrukt, zelfs met meervoudig opeenvolgende exponenten.
Dank u wel!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Getal_van_Graham
Inderdaad, wordt erg lachen morgen heb ik zo het ideequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef JK1982 het volgende:
Meet is morgen al hè? Jeetje, wat gaat dan snel
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, wordt erg lachen morgen heb ik zo het idee
Ik ben een sucker voor van die bizarre feitjes. Veel onthoud ik gewoon van dingen die ik in docu's zie.quote:
Ik ga dit ook niet snel meer vergeten. ik kan uren rondhangen op wikipediaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor van die bizarre feitjes. Veel onthoud ik gewoon van dingen die ik in docu's zie.
Heerlijke site idd. Ik vind dingen als quantum fysica ook zo interessant, omdat dat bijna alleen maar uit bizarre en onvoorstelbare feiten bestaat. Ook al snap je er geen snars van, toch is het interessant.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik ga dit ook niet snel meer vergeten. ik kan uren rondhangen op wikipedia
Dat gevoel heb ikquote:
Ik maak me ook schuldig aan dit feitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik ga dit ook niet snel meer vergeten. ik kan uren rondhangen op wikipedia
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heerlijke site idd. Ik vind dingen als quantum fysica ook zo interessant, omdat dat bijna alleen maar uit bizarre en onvoorstelbare feiten bestaat. Ook al snap je er geen snars van, toch is het interessant.
Overigens ligt het er ook aan hoe het uitgelegd wordt hoor, uitleg van wetenschappers in een docu heb ik vaak meer aan dan op wiki, omdat het in de docu ook vaak visualiserend wordt uitgelegd, en op wiki zijn het meer formules en definities.quote:
Nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
echt zo'n typisch Nederlands woord.... bah
Ik vind de theorie achter zwarte gaten erg interessant. En idd ik snap er geen hol van maar het klinkt zo vetquote:
klopt op wiki denk je vaak:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Overigens ligt het er ook aan hoe het uitgelegd wordt hoor, uitleg van wetenschappers in een docu heb ik vaak meer aan dan op wiki, omdat het in de docu ook vaak visualiserend wordt uitgelegd, en op wiki zijn het meer formules en definities.
Zwarte gaten zijn ook zeer interessant idd. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind de theorie achter zwarte gaten erg interessant. En idd ik snap er geen hol van maar het klinkt zo vet
Hoe waar inderdaadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
klopt op wiki denk je vaak:
[ afbeelding ]
Zo heb ik laatst een docu gezien over de string theorie ook erg interessantquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind de theorie achter zwarte gaten erg interessant. En idd ik snap er geen hol van maar het klinkt zo vet
Nou, niemand weet wat er precies in omgaat. Zwaartekracht zo groot dat zelfs tijd uit zijn verband wordt getrokken is nogal wat. Of dat het wormgaten zijn of wat dan ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zwarte gaten zijn ook zeer interessant idd. Wat wil je weten?
het is allemaal wat met je woning he pien.....afzuigen,boren, onfatsoenlijke buren.... zou je niet gewoon verhuizenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Pien85 het volgende:
Mijn buren zijn serieus niet in staat om normaal met elkaar te pratenAls ze allebei thuis zijn is 't alleen maar gegil en geschreeuw
![]()
Dochter van de buurvrouw (15) net tegen de buurvrouw: "HOU NOU GEWOON JE BEK JOH KANKERWIJF".
Gezellig
Zwakbegaafde mensen zijn die shitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Pien85 het volgende:
Mijn buren zijn serieus niet in staat om normaal met elkaar te pratenAls ze allebei thuis zijn is 't alleen maar gegil en geschreeuw
![]()
Dochter van de buurvrouw (15) net tegen de buurvrouw: "HOU NOU GEWOON JE BEK JOH KANKERWIJF".
Gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |