SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.na na na na na na na Badjasman!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Technisch gezien had auto dan alles moeten betalen
Hoezo? Of bedoel je dat je normaliter niet wordt gewaarschuwd?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hahaha grappig dat een turk dat zegt![]()
nee eerder stereotyperendquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? Of bedoel je dat je normaliter niet wordt gewaarschuwd?
Nee, dan is het een onplezierige verrassingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoezo? Of bedoel je dat je normaliter niet wordt gewaarschuwd?
Ach dan neem jij toch gewoon de Fok!knokploeg meequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dan is het een onplezierige verrassing
Dan neem ik m'n familie mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dan neem jij toch gewoon de Fok!knokploeg mee
Neeeeeeeequote:
Hoezo? Ik heb geen beef met 'm.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dan neem jij toch gewoon de Fok!knokploeg mee
Gezellig, nog nichtjes, zussen die single zijn?quote:
Oh Narrator toch?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig, nog nichtjes, zussen die single zijn?
leeftijd is volgens mij geen issue voor tijn...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
M'n enige volwassen nichtje is al verloofd. Mijn beide zussen zijn reeds getrouwd.
Tot morgen MsMessy!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef MsMessy het volgende:
Maar ik zie jullie morgen, ga nu gelijk weer kappen en naar m'n nest
Wel voor mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
leeftijd is volgens mij geen issue voor tijn...
Als et maar een gat heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
leeftijd is volgens mij geen issue voor tijn...
Tot morgen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef MsMessy het volgende:
Jammerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
M'n enige volwassen nichtje is al verloofd. Mijn beide zussen zijn reeds getrouwd.
Weltrustenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef MsMessy het volgende:
Beter geduwd dan getrokken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik word door de kaaskoppen hier toch richting die achterlijke cultuur geduwd.
Ja en een hartslag heeft.quote:
Moet voor worden bijbetaald.quote:
Heb die bij een maat van me gespeeld. Was wel tof inderdaad. Vond dat ondervragen wel stoer gedaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, daarnet even de agent gespeeld in LA Noir, best een tof spel idd.
Je mag ook gewoon Thijs zeggen hoorquote:
quote:
Ik ga nog lang niet naar bed, maar tot morgen idd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens op zoek naar m'n bed, het was een lange dag voor me.
Tot morgen!
Same here. Wordt echt lachen, dat weet ik nu al.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga nog lang niet naar bed, maar tot morgen idd.
Wordt de eerste meet voor mij, maar wel veel zin in
Slaap lekker! Je hebt m'n nr voor morgenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Fijne avond nog mensen
No problem, dat zal ik ook doen denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, vooruit..
Echt, volgens mij ga ik morgen alle namen door elkaar gooien
Tot morgen in het Transferium!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Fijne avond nog mensen
Als ik alle namen al kan onthoudenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No problem, dat zal ik ook doen denk ik
Op mijn oude stageplek noemde onze begeleider iedereen Barend.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als ik alle namen al kan onthouden
Hey, jij daar...
Hey, dinges!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als ik alle namen al kan onthouden
Hey, jij daar...
Mijne niet he?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, vooruit..
Echt, volgens mij ga ik morgen alle namen door elkaar gooien
Dat doe ik met sjefquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op mijn oude stageplek noemde onze begeleider iedereen Barend.
En de juiste persoon draaide zich dan nog om ook
Veel plezier manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:05 schreef NaRRaToR het volgende:
ik taai em ook zo af... morgen half 6 op voor de TT Assen... veel plezier op de meet. ik zie de foto's wel verschijnen
Is goedquote:
Ik ga dadelijk nog even een spelletje doen en dan ook mijn bed in. Morgen op tijd aanrijden, we willen niet te laat komenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Zodadelijk nog ff wat muziek luisteren, lekker om de vrijdagavond mee af te sluiten.
Ik kan lekker uitslapenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk nog even een spelletje doen en dan ook mijn bed in. Morgen op tijd aanrijden, we willen niet te laat komen
Mja ik ook, rijd om een uur of 1 pas aan denk ikquote:
Ik rij zelf nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:20 schreef Kper_Norci het volgende:
Voor ons is het iets meer als een uurtje rijden, maar Utrecht is ook lekker centraal, dus ik denk dat het voor niemand heel lang rijden is, of komen er ook uit Friesland?
Misschien kom ik jullie nog wel tegen onderwegquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:20 schreef Kper_Norci het volgende:
Voor ons is het iets meer als een uurtje rijden, maar Utrecht is ook lekker centraal, dus ik denk dat het voor niemand heel lang rijden is, of komen er ook uit Friesland?
Wij gingen pasgeleden naar Antwerpen, heel de dag volop zon en Belgische biertjes, 's avonds trein terug, gingen 2 maten van mij in de trein kijken of het achterste gedeelte open was, en jawel hoor, die machinistcabine, of hoe heet dat was gewoon open, gingen ze foto's maken alsof ze zelf die trein aan het besturen warenquote:
Navigatie gaf aan drie kwartier. Zal wel rond die koers liggen denk ik.quote:
Volle bak streetracequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien kom ik jullie nog wel tegen onderweg
Dan hoop ik dat auto me bijhoud als ik op de motor benquote:
Coolquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wij gingen pasgeleden naar Antwerpen, heel de dag volop zon en Belgische biertjes, 's avonds trein terug, gingen 2 maten van mij in de trein kijken of het achterste gedeelte open was, en jawel hoor, die machinistcabine, of hoe heet dat was gewoon open, gingen ze foto's maken alsof ze zelf die trein aan het besturen waren
Ik denk niet dat ze dat doetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat auto me bijhoud als ik op de motor ben
Denk het ook nietquote:
Ja, dat zijn van die dingen die je doet als je wat teveel gezopen hebtquote:
Het is maar wat je lekker vindquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die dingen die je doet als je wat teveel gezopen hebt![]()
Zoals dit: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kathedralen-af.dhtml
Inderdaadquote:
Zei je nou dat je de motor ook in Westraven neerzet? En je spullen dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat auto me bijhoud als ik op de motor ben
Ik mocht mijn spullen bij auto in haar auto leggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zei je nou dat je de motor ook in Westraven neerzet? En je spullen dan?
Ah, ok...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik mocht mijn spullen bij auto in haar auto leggen
Hoe kom jij? Met de trein of ook de auto? Kan het gemist hebbenquote:
Hehe...ik leg de controller net weg. Waar zit je ergens? Patrol missies?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, daarnet even de agent gespeeld in LA Noir, best een tof spel idd.
Inderdaad, maar blijft vrij tricky om ''doubt'' en ''lie'' uit elkaar te houden. En ik wil wel eens een keer finishen met een five star rating, dammit!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb die bij een maat van me gespeeld. Was wel tof inderdaad. Vond dat ondervragen wel stoer gedaan.
Je kan cases opnieuw spelen, maar ik denk dat ik een guide nodig zou hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hehe...ik leg de controller net weg. Waar zit je ergens? Patrol missies?
[..]
Inderdaad, maar blijft vrij tricky om ''doubt'' en ''lie'' uit elkaar te houden. En ik wil wel eens een keer finishen met een five star rating, dammit!
Slaap ze!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga slapen, ik zie jullie morgen wel!
Alsof je dat al niet deedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kan cases opnieuw spelen, maar ik denk dat ik een guide nodig zou hebben
Staat dan weer tegenover dat mijn versie van Skyrim en Final Fantasy 13 op mysterieuze wijze zoek zijn geraakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:14 schreef Pien85 het volgende:
Serieus HJ, stop 's met praten over LA Noir, ik ben jaloersIk wil 'm ook spelen, maar mijn spel schijnt min of meer vast te zitten in de playstation van een ander...
Ik weet uiteraard van niksquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Staat dan weer tegenover dat mijn versie van Skyrim en Final Fantasy 13 op mysterieuze wijze zoek zijn geraakt.
Is Under The Dome nog heel eigenlijk?quote:
Daar ben ik heel voorzichtig mee, zoals het hoort met boeken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is Under The Dome nog heel eigenlijk?
Ja, dat merkte ik al aan de roman waar mijn nick zijn oorsprong uit heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar ben ik heel voorzichtig mee, zoals het hoort met boeken.
Ik geloof dat je zelf bent begonnen aan de destructie van dat boek.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat merkte ik al aan de roman waar mijn nick zijn oorsprong uit heeft.
Hij sloopte zijn boek, ik maakte 't nog meer stuk en toen wilde hij me niet meerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:32 schreef henrivo het volgende:
Zeg, waren jullie 2 geen stel eigenlijk?
Definieer stel. Als het als in Andrew Ridgeley en George Michael betreft moet ik je teleurstellen. We hebben nog geen kerstplaat gemaakt. En da's misschien maar goed ook. De reden dat ik rond die periode altijd met breinaalden in het stopcontact zit te priegelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:32 schreef henrivo het volgende:
Zeg, waren jullie 2 geen stel eigenlijk?
Nou nee. Eerder al eens uitgeleend aan een maat van me. En dan weet je het wel. Enige literatuur die hij nu nog vanuit hier meekrijgt is het spul met van die plaatjes en dikke kartonnen bladzijden. Als die miniatuur terreureenheid hier het niet naar de filistijnen weet te helpen gaat dat hem zéker niet lukken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je zelf bent begonnen aan de destructie van dat boek.
Toch jammer, ik had net het plan opgevat een kerstplaat uit te brengen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Definieer stel. Als het als in Andrew Ridgeley en George Michael betreft moet ik je teleurstellen. We hebben nog geen kerstplaat gemaakt. En da's misschien maar goed ook. De reden dat ik rond die periode altijd met breinaalden in het stopcontact zit te priegelen.
[..]
Nou nee. Eerder al eens uitgeleend aan een maat van me. En dan weet je het wel. Enige literatuur die hij nu nog vanuit hier meekrijgt is het spul met van die plaatjes en dikke kartonnen bladzijden. Als die miniatuur terreureenheid hier het niet naar de filistijnen weet te helpen gaat dat hem zéker niet lukken.
Goedemorgen!quote:
Met de trein? Ben jij wel helemaal lekker?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe kom jij? Met de trein of ook de auto? Kan het gemist hebben
Misschien zit er teveel metaal in jouw gebit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 06:34 schreef NaRRaToR het volgende:
sow dat was apart zeg vanochtend... ik lag nog een beetje na te dromen in bed daarstraks en ik had foo fighters - learn to fly in mijn hoofd. Ik zet vervolgens de radio aan en raad eens wel nummer er op is
Leuk wakker worden in ieder geval. Verder zijn de spulletjes gepakt en ga ik zo vertrekken naar de TT. Veel plezier vandaag op de meet.
Altijd het beste begin van de dagquote:
Schiet eens op dan.. je gaat niet te laat komen hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Pfff.. ben nog steeds wakker aan het worden. Het schiet niet op..
Opschieten, nu al?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Altijd het beste begin van de dag
[..]
Schiet eens op dan.. je gaat niet te laat komen he
Eerst mijn kater wegwerkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:01 schreef henrivo het volgende:
Goeiemorgen!
Hebben we dr allemaal een beetje zin in?
Ik doe even mee.quote:
Yep ben ook van de partijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sterkte.. hoop dat het je beter af gaat dan mij
Oh ja, jij komt ook vanmiddag hè..
Bijna iedereenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:57 schreef JK1982 het volgende:
Ben benieuwd wie er allemaal mee uit eten gaan trouwens..
Volgens mij lang niet iedereen?
Dat heb je goed geregeldquote:
Haha, krijg jij kouwe voeten of zoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Heb je er al zin in?? of durf je niet meer?
Fobo gecheckt? helpt voor herkenningquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:03 schreef Daalder82 het volgende:
Tijd om me eens langzamerhand klaar te maken voor de reis naar Utrecht (12:30 weg, 14:40 ben ik er). Zo te zien zit het weer mee dus dat is mooi.
Kan ik meteen werken aan mijn "Op een groep afstappen en vragen of ze er zijn voor de meet" skill.
Gew in een hoekje staan, stilletjes wachten, om je heen kijken tot kwart over 3, tot de groep groot genoeg isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:03 schreef Daalder82 het volgende:
Tijd om me eens langzamerhand klaar te maken voor de reis naar Utrecht (12:30 weg, 14:40 ben ik er). Zo te zien zit het weer mee dus dat is mooi.
Kan ik meteen werken aan mijn "Op een groep afstappen en vragen of ze er zijn voor de meet" skill.
Ah, ehquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fobo gecheckt? helpt voor herkenning
Dat probeer ik (eensquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew in een hoekje staan, stilletjes wachten, om je heen kijken tot kwart over 3, tot de groep groot genoeg is![]()
Of letten op een dwerg (bedankt Henrivoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew in een hoekje staan, stilletjes wachten, om je heen kijken tot kwart over 3, tot de groep groot genoeg is![]()
MET zwart vestquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:06 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Of op een dwerg (bedankt Henrivo) met een lichtroze broek
Sssstquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:10 schreef Weissman het volgende:
Mensen die denken dat er ook echt een meet komt en niet doorhebben dat dit 1 grote hoax is
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:10 schreef Weissman het volgende:
Mensen die denken dat er ook echt een meet komt en niet doorhebben dat dit 1 grote hoax is
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:10 schreef Weissman het volgende:
Hahahahaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:06 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Of letten op een dwerg (bedankt Henrivo) met een lichtroze broek
Dan blijf ik maar thuisquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:10 schreef Weissman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ssttquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:10 schreef Weissman het volgende:
Mensen die niet komen en de boel dan maar gaan zitten fuckenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:10 schreef Weissman het volgende:
Sorry pal, fucken is mijn 2e natuur.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mensen die niet komen en de boel dan maar gaan zitten fucken
Jaloers?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:10 schreef Weissman het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry pal, fucken is mijn 2e natuur.
Volgens mij kom je gewoon toch, zodat iedereen straks staat te juichen dat je er toch bent en we daarna met z'n allen op monotome toon roepen: Weiss, Weiss, Weiss, Weiss..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry pal, fucken is mijn 2e natuur.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:17 schreef Weissman het volgende:
ik vraag me nog steeds af waarom tijntje zijn 06 naar mij gePMd heeft
Zodat jullie gezellig kunnen smsen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:17 schreef Weissman het volgende:
Hahahaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij kom je gewoon toch, zodat iedereen straks staat te juichen dat je er toch bent en we daarna met z'n allen op monotome toon roepen: Weiss, Weiss, Weiss, Weiss..
Streelt dat je ego?
Dit is geen datetopicquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:17 schreef Weissman het volgende:
Shit, je hebt me doorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij kom je gewoon toch, zodat iedereen straks staat te juichen dat je er toch bent en we daarna met z'n allen op monotome toon roepen: Weiss, Weiss, Weiss, Weiss..
Streelt dat je ego?
Just borrowedquote:
Nou, idd!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik niet alleen vrouwen aantrok
quote:
Ik ben pas sinds 11u op en drink niet zoveel koffiequote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nu pas?
Ik zit al aan de 3e of 4e.. Heb niet opgelet, hahaha!
De eckte eckte weten die shitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:46 schreef STING het volgende:
Aan de havermoutpap hier, voor echte bikkels
Oldskool!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:46 schreef STING het volgende:
Aan de havermoutpap hier, voor echte bikkels
Ook nog niet, haal straks bij de starbucksquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Ook nog niet, haal straks bij de starbucks
Reminds me of somethingquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:49 schreef Solique het volgende:
[..]
+1quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:49 schreef Solique het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:53 schreef henrivo het volgende:
Jongens (en meisjes), ik ben er vandoor, moet de bus halen. Agnetha, tot zo!
Ahhhquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Speciaal voor Nar en Auto ga ik deze route lopen (en weer terug...). Even pistachenoten scoren!
Hier 27 minuten, valt ook nogal mee dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn reistijd:
[ link | afbeelding ]
Ik moet nog shoppen en een rode loper regelen.
Doe dat!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn reistijd:
[ link | afbeelding ]
Ik moet nog shoppen en een rode loper regelen.
Ik ben net begonnen met mijn rijlessen en ik ben (nog) te gestresst achter het stuur. Wordt wel minder gelukkig. Autorijden is wel leuk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik ook een uurtje, maar ik ga nog even iemand ophalen, haha.
Ach ja... auto rijden is
Thanks, jij ook Stingquote:
Er is niets om zenuwachtig voor te zijn H_J.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het enige wat zenuwachtig stemt voor zo'n meet met onbekenden is natuurlijk dat je nooit weet of je volgende morgen wakker gaat worden in een bad vol ijs en ineens een nier mist.
Ga ik nu even krachtig braken alvorens mijn weg te vervolgen.
Genoeg alcohol drinken dan heeft niemand wat aan je nierenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het enige wat zenuwachtig stemt voor zo'n meet met onbekenden is natuurlijk dat je nooit weet of je volgende morgen wakker gaat worden in een bad vol ijs en ineens een nier mist.
Je lever bedoel jequote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Genoeg alcohol drinken dan heeft niemand wat aan je nieren
Hoe weet jij dat Miroslav en Dimitri ook komen vandaag?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Komt goed, wees niet ongerustquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:13 schreef Daalder82 het volgende:
Nieren missen is iets waar ik me niet zo druk om maak.
Alleen mijn gare (iets minder wordende dat wel) sociale fobie is een beetje ruk. Je ergens druk om maken terwijl dat niet hoeft is ietwat jammer.
Doe es lief..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is nu officiëel een slechte middag.
Dat vind ik leukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is nu officiëel een slechte middag.
En nu?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:19 schreef LaPeach het volgende:
Ik ga op vakantie en ik neem mee![]()
een veel te zware weekendtas
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:19 schreef LaPeach het volgende:
Ik ga op vakantie en ik neem mee![]()
een veel te zware weekendtas
Uitgeslapen, gedoucht, boodschapjes gedaan, ik ben er klaar voorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik ook een uurtje, maar ik ga nog even iemand ophalen, haha.
Ach ja... auto rijden is
Same here. Dadelijk nog even wat eten, de motor starten en dan wegwezenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Uitgeslapen, gedoucht, boodschapjes gedaan, ik ben er klaar voor
Tot straks!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:27 schreef MsMessy het volgende:
Ik meld mij hier vast af en zie jullie straks
Sociale fobie heb ik ook last van, maar de beste manier om er vanaf te komen is "confrontatie"!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:13 schreef Daalder82 het volgende:
Nieren missen is iets waar ik me niet zo druk om maak.
Alleen mijn gare (iets minder wordende dat wel) sociale fobie is een beetje ruk. Je ergens druk om maken terwijl dat niet hoeft is ietwat jammer.
Inderdaad. Gewoon er heen gaan, want ze vreten je toch niet opquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sociale fobie heb ik ook last van, maar de beste manier om er vanaf te komen is "confrontatie"!
Nu baal ik wel een beetje dat ik me niet heb aangemeld voor het etentje, maar dat zie ik wel als het zover komt hoe dat gaat lopenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon er heen gaan, want ze vreten je toch niet op
Same here en ik ben aanwezig!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sociale fobie heb ik ook last van, maar de beste manier om er vanaf te komen is "confrontatie"!
Oh dat vast wel goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu baal ik wel een beetje dat ik me niet heb aangemeld voor het etentje, maar dat zie ik wel als het zover komt hoe dat gaat lopen
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik neem voor de zekerheid wel een jas mee, zou kunnen gaan regenel later op de middag (als ik de weermannen mag geloven)
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die paniek in de ogen van die arme chinese restaurantuitbaatster ook, op het moment dat de fok invasie plaatsvond. Ze wist zich snel te herstellen en loopt nu met een emo-smiley uitdrukking rond.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die paniek in de ogen van die arme chinese restaurantuitbaatster ook, op het moment dat de fok invasie plaatsvond. Ze wist zich snel te herstellen en loopt nu met een emo-smiley uitdrukking rond.
Nee, de meet is geloof ik nog gaande. Ik ben eerder naar huis gegaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
Is die meet nu al voorbij? Tevevns:
[ afbeelding ].
Wat een lieverdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
Is die meet nu al voorbij? Tevevns:
[ afbeelding ].
Ja, van de week binnen gekomenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat een lieverdnieuw binne. In het asiel waar je werkt? Ik heb je topic gecheckt leuk dat je een soort van dagboek bij houd
Ik ben niet naar de meet geweest kom net terug van de TT Assen
Moto3 was spannend moto2 ook wel maar minder al. De gp was wel saai qua wedstrijd stoner en pedrosa liepen uit op de groep en daar is weinig meer in veranderd eigenlijk. Wel een hoop uitvallers 10/11.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, van de week binnen gekomen.
Whooo, was het tof?
Jeetjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Moto3 was spannend moto2 ook wel maar minder al. De gp was wel saai qua wedstrijd stoner en pedrosa liepen uit op de groep en daar is weinig meer in veranderd eigenlijk. Wel een hoop uitvallers 10/11.
Maar de dag an sich was prima. We zijn na de gp maar vast in de file gaan staan. Zitten nu bij den Bosch. Moeten nog naar EHv. Sinds half 4/4 onderweg haha
Wij zijn ook alleen vandaag geweest hoor. En met de auto *schaam* en het weer was prima idd. Ben lichtelijk verbrand hahaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje. Je hebt er ook heel best weer bij gehad.
Volgend jaar wil ik denk ik ook een dagje gaan kijken.
Wat is er mis met de autoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wij zijn ook alleen vandaag geweest hoor. En met de auto *schaam* en het weer was prima idd. Ben lichtelijk verbrand haha
niets maar het is natuurlijk veel leuker om met de motor naar de TT te gaanquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niets maar het is natuurlijk veel leuker om met de motor naar de TT te gaan
njah is lastig te omschrijven... meer een samenhorigheidsgevoel denk ik. Maar de motor ligt nog uit elkaar dus volgend jaar wellicht...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Tering, m'n zusje heeft een feestje, maar wat een schijtmuziek.
Oh, langer dan tot half een zal het niet duren. Ze heeft geen vergunning om langer door te gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
njah is lastig te omschrijven... meer een samenhorigheidsgevoel denk ik. Maar de motor ligt nog uit elkaar dus volgend jaar wellicht...
Wat voor een muziek draait je zusje? gelukkig is het maar voor een avondje... hoop voor je dat het niet te lang door gaat.
Doe eens lief!!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
KSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHT
Ga eens socializen met de andere Fok!kers op de meet!!!quote:
Hoe erg socializingquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ga eens socializen met de andere Fok!kers op de meet!!!
oh wacht.....laat maar
Ik wil ook wijn!!!quote:
Ditquote:Op zondag 1 juli 2012 00:29 schreef Daalder82 het volgende:
Verder was de meet geslaagd en op naar de volgende.
Holy shitquote:Op zondag 1 juli 2012 00:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wat foto's teruggevonden van ons mislukte experiment op school (alweer 8 jaar geleden):
[ link | afbeelding ]
De metalen pijp (linksboven) is bij de buren (kinderdagverblijf) teruggevonden.De krachtmeter (rechtsboven) en hefboom (rechtsonder) waren na afloop van het experiment onbruikbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er ook weerquote:Op zondag 1 juli 2012 01:01 schreef mutsieflutsie het volgende:
ben ook thuis
hele leuke meet gehad en vooral leuke mensen ontmoet
hoop dat het wederzijds is
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Godzamme, ik weet niet hoe het komt, maar ik heb ineens zin in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Echt wel, van mij mag het snel nog een keer!quote:Op zondag 1 juli 2012 01:11 schreef Kper_Norci het volgende:
En het was supergezellig mensen, ik heb een hele toffe dag gehad.
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga nog ff een cd'tje opzetten hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Overkill tot en metquote:Op zondag 1 juli 2012 01:14 schreef Kper_Norci het volgende:
En nog ff een nummertje speciaal voor onze mutsefluts
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Godzamme, ik weet niet hoe het komt, maar ik heb ineens zin in...echt de volgende keer weet je wat je van me krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang het geen koppijn isquote:Op zondag 1 juli 2012 01:18 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
echt de volgende keer weet je wat je van me krijgt
Ditquote:Op zondag 1 juli 2012 01:18 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
echt de volgende keer weet je wat je van me krijgt
voel me gevleid hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 01:14 schreef Kper_Norci het volgende:
En nog ff een nummertje speciaal voor onze mutsefluts
Mooi tochquote:
Ja! Zeker 15 minuten...quote:Op zondag 1 juli 2012 01:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zolang het geen koppijn is
Hoi Auto, lang geleden!
ja dacht dat je het wasquote:Op zondag 1 juli 2012 01:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi toch
Had je me nog gezien voor de afslag of niet? Ik ging een rode Aygo voorbij met een nieuw kenteken, en volgens mij was jij dat
Tuurlijk!!quote:Op zondag 1 juli 2012 01:01 schreef mutsieflutsie het volgende:
ben ook thuis
hele leuke meet gehad en vooral leuke mensen ontmoet
hoop dat het wederzijds is
Wou nog zwaaien, maar dat ging lastig in de donkerte met 130quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |