Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dat zou ik niet erg vinden eigenlijk. Of toch wel. Jullie FOK!ers.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Neeeee ik ga even een patatje halen bij zijn snackbar. Niet vechten, ik pak wel iemand van mijn eigen lengte![]()
Grappie Rijst
Was paar dagen terug denk ikquote:
3 uur heen, 3 uur terug dat is wel heel lang zonder zolderkamerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zou ik niet erg vinden eigenlijk. Of toch wel. Jullie FOK!ers.
Dat dorp waar ik woon heeft ook een stationquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie dat er zelfs een station is in je dorpje! Kom ik even langs toch.
Werk je echt in een snackbar?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zou ik niet erg vinden eigenlijk. Of toch wel. Jullie FOK!ers.
godverquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
Mijn fobo
[ afbeelding ]
Moet wel een error zijn
Bij mij is er geen stationquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat dorp waar ik woon heeft ook een station
Ja, offtopic. Dus ik maak er nog een ontopic post van. Ik zet nu gewoon alle nPower bronzes erop en ze verkopen allemaal
Ze geeft wel headquote:
Best welquote:
Vroeger was er nog wel een, tegenwoordig niet meer. Door kut aansluiting duurt het bijvoorbeeld 1.45 uur om in Delft te komen terwijl het 35 kilomter isquote:
Je moet er even een puush van maken, dan hoeven we niet steeds te klikkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:23 schreef Patje1987 het volgende:
http://futhead.com/12/player/2277 gekocht.
Ja elke Chinees werkt bij een snackbar of restaurant. Vreemd he.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Best wel
Elke snackbar sterft van de Chinezen nuZe kunnen wel fakking goed bamischijven maken trouwens
Bij mij werken er geen Chinezen (al was de laatste keer dat ik er was 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja elke Chinees werkt bij een snackbar of restaurant. Vreemd he.
No offense hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Of ze verkopen kalenders aan de deurquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja binnen 5 á 10 minuten fietsen iig. Niet heel dichtbij. Ik woon vlakbij RKC en kan er bijna op kijken als die bomen weg zijn. Woon tegenover school de hoefquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Woonde je nu vlak bij centrum? Ik ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen dichterbij
Refresh danquote:
Ja ik woon naast de Baladequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja binnen 5 á 10 minuten fietsen iig. Niet heel dichtbij. Ik woon vlakbij RKC en kan er bijna op kijken als die bomen weg zijn. Woon tegenover school de hoef. Ken je vast wel.
Van wie is dat?quote:
3x? je bennne gwn un homooquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van wie is dat?
Ik kom amper in fobo's, meestal een misclick
Geen idee, van wie is dat?quote:
ja niet normaal, niveau van vdm is zelfs iets hoger dan ditquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef Thorb het volgende:
Wat een pauper op rtl, schiet eens op met vi
En dan ook nog een kerstspecial, maar het geluid uitgezet. VI begint nu welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja niet normaal, niveau van vdm is zelfs iets hoger dan dit
Ik heb al een andere LM die ik zelf beter vindquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:35 schreef Rijst het volgende:
Patje, die Pappa staat er nu voor 1000c in je formartie.
Dan wonen we op 200 meter afstand van elkaarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik woon naast de Balade
Ik kom elke dag langs de hoef als ik naar mijn werk ga, daar rijden moeilijk veel Porsches en Audis enzo elke dag man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik rij wel in een Mercedes maar niet zoals die autos die daar rijdenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan wonen we op 200 meter afstand van elkaar.
Ik weet dat er redelijk wat rijden, maar wij rijden nog in een bescheiden auto als je het daarmee vergelijkt. Nissan Quashqai
Inktcartridges zijn goedkoperquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Het boek van Genee, van der Gijp en Jakobs ga ik vragen voor mijn verjaardag
Boek van Genee lijkt me echt geen zak aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Turken Mercedes?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik rij wel in een Mercedes maar niet zoals die autos die daar rijden. Ja klopt is denk ik een 200m ja
Van der Gijp heb ik al.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Heb je al avi niveau 9quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Dunno, zal ik wel achterkomen. Van Moskovitsch lijkt mij ook wel leuk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boek van Genee lijkt me echt geen zak aan.
quote:
Eva Jinekquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, zal ik wel achterkomen. Van Moskovitsch lijkt mij ook wel leuk.
quote:
Geen Turkse kebab zaak daar zo ??quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
No offense hoor
Die Chinezen hier van de snackbar zijn beter dan de Hollanders en Mexicaan ()
waarom in het arabischquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]Ik lees wetboeken als dagelijke kost in het Arabisch.
Ja, maar ik gok hetniet om daar te eten. Loopt voor geen meter die zaak, is m'n kebab een paar dagen oud, dacht het nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Geen Turkse kebab zaak daar zo ??
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar ik gok hetniet om daar te eten. Loopt voor geen meter die zaak, is m'n kebab een paar dagen oud, dacht het niet
Joe Speedboot en 2 vrouwen. Er is ook nog eeen boek dat zich afspeelt op Terschelling? Leuk boek!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:50 schreef marcie216 het volgende:
Godverdomme kijk hoeveel ik nog moet lezen in de vakantie :
Willy van der Kuijlen
Boek van Gijp
Ik, Zlatan
En dan voor school(moet er in de 1e periode volgend jaar, 4 gelezen hebben) :
Wil er in de vakantie al 2 lezen, 2 volwassen literatuur boeken, iemand een leuk boek wat makkelijk wegleest?
Groep 4 ga weg man. in de 1ste pasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Boeken lezen voor school
Sinds groep 4 leef ik op scholieren.com
Deed ik ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Boeken lezen voor school
Moest vanaf groep 4 spreekbeurten doen en boekverslagen 'presenteren' hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Groep 4 ga weg man. in de 1ste pas
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Boeken lezen voor school
Dmitri Verhulst - De Helaasheid der Dingenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:50 schreef marcie216 het volgende:
Godverdomme kijk hoeveel ik nog moet lezen in de vakantie :
Willy van der Kuijlen
Boek van Gijp
Ik, Zlatan
En dan voor school(moet er in de 1e periode volgend jaar, 4 gelezen hebben) :
Wil er in de vakantie al 2 lezen, 2 volwassen literatuur boeken, iemand een leuk boek wat makkelijk wegleest?
Gewoon goed inlezen. Tevens mag ik van m'n huidige docent knippen plakken, alleen wel de bron erbij !!1!1!1!1!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
totdat je ineens een mondeling moet doen over die boeken en jij er geen kut van snapt
Ik heb de film gezien van de Helaasheid der dingen, aardige filmquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dmitri Verhulst - De Helaasheid der Dingen
De Vijfde mei ook wel interessant, gaat over Pim Fortuyn
2 vrouwen is een beetje te vrouwig.. Joe Speedboot ga ik lezen, bedankt!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joe Speedboot en 2 vrouwen. Er is ook nog eeen boek dat zich afspeelt op Terschelling? Leuk boek!
Film nooit gezien maar in het boek zat wel humor, paar Belgen die een tour de france drankspel doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien van de Helaasheid der dingen, aardige film
De zesde mei bestaat wel?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dmitri Verhulst - De Helaasheid der Dingen
De Vijfde mei ook wel interessant, gaat over Pim Fortuyn
Ik moest verplicht de Warenar lezen dat is zo'n toneelstuk uit de gouden eeuwquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:56 schreef poker4lifee het volgende:
2 vrouwen moesten wij toen verplicht lezen
2 vrouwen is een leuk boek hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
2 vrouwen is een beetje te vrouwig.. Joe Speedboot ga ik lezen, bedankt!
goh komt er ook iemand achterquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:57 schreef Rijst het volgende:
Ik ga vanaf nu alleen maar single matches spelen![]()
[ afbeelding ]
Dankje! ik moet er 4 lezen, heb er nu al 3 bedankt!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja sorry die bedoel ik ook. De helaasheid der dingen zou ik sowieso wel lezen
mijn record staat op 1050coins voor 1 wedstrijdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:57 schreef Rijst het volgende:
Ik ga vanaf nu alleen maar single matches spelen![]()
[ afbeelding ]
Schnitzelparadijs!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dankje! ik moet er 4 lezen, heb er nu al 3 bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi boek de Aanslagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:58 schreef Thorb het volgende:
Eigenlijk vond ik 8 van de 10 boeken tot nu toe wel tofJe moet ook niet de dunste kiezen zoals de meeste doen die dan een kut boek hebben
De Aanslag van Harry Mulisch heeft wel een makkelijk thema om over te praten en leest ook wel makkelijk weg
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wij moesten soms een Engels boek lezen en daar kregen we vragen over waar je geen antwoorden op internet van kon vinden. Maar voor de rest lees ik geen boekenVoor Engels zei ik de boeken Harry Potter 1, 2 en 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond hij prima en kreeg een 7
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wij moesten soms een Engels boek lezen en daar kregen we vragen over waar je geen antwoorden op internet van kon vinden. Maar voor de rest lees ik geen boekenHad ik ook voor DuitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand had antwoorden gejat, hele school was voorzien
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Nee geen oude Merc.quote:
Rijkeboii?quote:
Woont nu wel in Nederland, hier niet geboren maar telt wel voor Nederlands.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:03 schreef marcie216 het volgende:
Is de schrijver van Het schnitzelparadijs een Nederlander? Ik heb die film gezien en vond het wel leuk. De Aanslag van Harry Mulisch hou ik dan als 'back up'
Bedankt jongens
Ik zou de Aanslag sowieso kiezen, aanrader!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:03 schreef marcie216 het volgende:
Is de schrijver van Het schnitzelparadijs een Nederlander? Ik heb die film gezien en vond het wel leuk. De Aanslag van Harry Mulisch hou ik dan als 'back up'
Bedankt jongens
Neequote:
neequote:
Ben je op vakantie?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had ik ook voor Duits
Iemand had antwoorden gejat, hele school was voorzien
Helaasheid en Aanslag. 6 mei moet je kiezen als je politiek nog beetje interessant vindt, anders gewoon Schnitzel. Joe Speedboot heb ik zelf niet gelezen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:06 schreef marcie216 het volgende:
oke :
De aanslag
Joe speedboot
Schnitzelparadijs
6 mei
De helaasheid der dingen
heb dus 5 boeken waarvan ik 4 ga lezen. welke 2 zoiezo?
Joe Speedbood en de aanslag zou ik doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:06 schreef marcie216 het volgende:
oke :
De aanslag
Joe speedboot
Schnitzelparadijs
6 mei
De helaasheid der dingen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:06 schreef marcie216 het volgende:
oke :
De aanslag
Joe speedboot
Schnitzelparadijs
6 mei
De helaasheid der dingen
Watdan?quote:
Alpina>Brabus omdat BMW>Mercedesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
Brabus > AMG
DIe auto's die Brabus customizeddie zijn zo geil
Ik deed altijd 50 pagina's voor het slapen gaan. Ik merk dat mijn vermogen om dingen te onthouden en te relativeren 's avonds het beste is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:07 schreef Thorb het volgende:
Ik lees boeken altijd gewoon in 1 dag uit want anders schiet het niet op
BMW M3, rest is kutquote:
Jammerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mercedesster op je auto plakken telt niet he Pat
Kloptquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik las dat je nu in een hotel zit. Ik weet niet of ze nou trollen?
Tirza is ook goedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:09 schreef marcie216 het volgende:
Boeken in 1 dag uitlezen gaat hem niet worden :
De aanslag, Helaasheid, Joe speedboot en Schnitzelparadijs
Overijsselquote:
Als ik later genoeg geld heb dan koop ik een Mercedes E klasse en laat deze door Brabus tunen. (S-klasse vind ik alleen maar chill als niet chauffeurquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Hoewel de meeste Brabussen ook bruut zijn
Niet ver ofzoquote:
Ik dacht Lloret de Mar ofzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet ver ofzo
Gewoon nachtje weg, niks speciaals
20 euroquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
TevensBol.com mag dit wel eens updaten
[ afbeelding ]
Nee man, moet nog naar school enzo.quote:
Als advocaat ga je een hoop centjes verdienen hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik later genoeg geld heb dan koop ik een Mercedes E klasse en laat deze door Brabus tunen. (S-klasse vind ik alleen maar chill als niet chauffeur)
Bij mijn voetbalclub staan wel eens dikke auto's, Ferrari, dikke porsche, Aston Martin, Chrysler Crossfire
Ik ga hem ook even bestellenquote:
Psycholoog daarnaast ;Pquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als advocaat ga je een hoop centjes verdienen hoor
Is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik hou VDM te vriend hoor, gekke boi gaat doekoes maken later
Ik geef niks om wielrennen, en die van Gijp heb ik alquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga hem ook even bestellenen die van Jakobs en Gijp ook denk ik.
3 weken lang Clubs.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:17 schreef bombmannl het volgende:
Volgende week, 3 weken HomeAlone. Ouders on holidayyyyy.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:17 schreef marcie216 het volgende:
Mijn bedoeling is om de accountancy te worden.
Ik vind alleen Wielrennen in de bergen leuk maar de verhalen eromheenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik geef niks om wielrennen, en die van Gijp heb ik al
Mwa, groot inkomen is sowieso een grote droom van me.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is wel de bedoelingmaar ik vind het belangrijker dat mijn werk leuk is, het geld komt dan vanzelf.
drank inslaan, wijven regelen. En gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
3 weken lang Clubs.
en hoelaat bij jou?
Waar woon je?
Dat weet ik ongeveer wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Tot dat je weet wat je er allemaal voor meot doen
Toen hij wereldkampioen was pakte hij ook een keer de gewone trui van een ploeggenoot en hij stond ook wel eens bij de start zonder schoenen, wat een gozerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind alleen Wielrennen in de bergen leuk maar de verhalen eromheen![]()
Freire is ook een mooi figuur, hij was eens met de Rabobank naar de tour en toen ging hij even fietsen op een rustdag, op een gegeven moment was hij verdwaalt en heeft echt talloze uren rond gefietst en was nergens te bekennen, bleek hij honderd meter van het hotel af te zijn
Waar woon je, dan join ik je feestjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:18 schreef bombmannl het volgende:
[..]
drank inslaan, wijven regelen. En gaan met die banaan.
Echt, meer top amusement hier dan op televisiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:17 schreef marcie216 het volgende:
Van wie niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, groot inkomen is sowieso een grote droom van me.
Als jij op je 30ste wil blijven leren primaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat weet ik ongeveer wel.
mijn vader is boekhouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |