Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dat zou ik niet erg vinden eigenlijk. Of toch wel. Jullie FOK!ers.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Neeeee ik ga even een patatje halen bij zijn snackbar. Niet vechten, ik pak wel iemand van mijn eigen lengte![]()
Grappie Rijst
Was paar dagen terug denk ikquote:
3 uur heen, 3 uur terug dat is wel heel lang zonder zolderkamerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zou ik niet erg vinden eigenlijk. Of toch wel. Jullie FOK!ers.
Dat dorp waar ik woon heeft ook een stationquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie dat er zelfs een station is in je dorpje! Kom ik even langs toch.
Werk je echt in een snackbar?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zou ik niet erg vinden eigenlijk. Of toch wel. Jullie FOK!ers.
godverquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
Mijn fobo
[ afbeelding ]
Moet wel een error zijn
Bij mij is er geen stationquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat dorp waar ik woon heeft ook een station
Ja, offtopic. Dus ik maak er nog een ontopic post van. Ik zet nu gewoon alle nPower bronzes erop en ze verkopen allemaal
Ze geeft wel headquote:
Best welquote:
Vroeger was er nog wel een, tegenwoordig niet meer. Door kut aansluiting duurt het bijvoorbeeld 1.45 uur om in Delft te komen terwijl het 35 kilomter isquote:
Je moet er even een puush van maken, dan hoeven we niet steeds te klikkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:23 schreef Patje1987 het volgende:
http://futhead.com/12/player/2277 gekocht.
Ja elke Chinees werkt bij een snackbar of restaurant. Vreemd he.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Best wel
Elke snackbar sterft van de Chinezen nuZe kunnen wel fakking goed bamischijven maken trouwens
Bij mij werken er geen Chinezen (al was de laatste keer dat ik er was 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja elke Chinees werkt bij een snackbar of restaurant. Vreemd he.
No offense hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Of ze verkopen kalenders aan de deurquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja binnen 5 á 10 minuten fietsen iig. Niet heel dichtbij. Ik woon vlakbij RKC en kan er bijna op kijken als die bomen weg zijn. Woon tegenover school de hoefquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Woonde je nu vlak bij centrum? Ik ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen dichterbij
Refresh danquote:
Ja ik woon naast de Baladequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja binnen 5 á 10 minuten fietsen iig. Niet heel dichtbij. Ik woon vlakbij RKC en kan er bijna op kijken als die bomen weg zijn. Woon tegenover school de hoef. Ken je vast wel.
Van wie is dat?quote:
3x? je bennne gwn un homooquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van wie is dat?
Ik kom amper in fobo's, meestal een misclick
Geen idee, van wie is dat?quote:
ja niet normaal, niveau van vdm is zelfs iets hoger dan ditquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef Thorb het volgende:
Wat een pauper op rtl, schiet eens op met vi
En dan ook nog een kerstspecial, maar het geluid uitgezet. VI begint nu welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja niet normaal, niveau van vdm is zelfs iets hoger dan dit
Ik heb al een andere LM die ik zelf beter vindquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:35 schreef Rijst het volgende:
Patje, die Pappa staat er nu voor 1000c in je formartie.
Dan wonen we op 200 meter afstand van elkaarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik woon naast de Balade
Ik kom elke dag langs de hoef als ik naar mijn werk ga, daar rijden moeilijk veel Porsches en Audis enzo elke dag man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik rij wel in een Mercedes maar niet zoals die autos die daar rijdenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan wonen we op 200 meter afstand van elkaar.
Ik weet dat er redelijk wat rijden, maar wij rijden nog in een bescheiden auto als je het daarmee vergelijkt. Nissan Quashqai
Inktcartridges zijn goedkoperquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Het boek van Genee, van der Gijp en Jakobs ga ik vragen voor mijn verjaardag
Boek van Genee lijkt me echt geen zak aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Het boek van Genee, van der Gijp en Jakobs ga ik vragen voor mijn verjaardag
Turken Mercedes?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik rij wel in een Mercedes maar niet zoals die autos die daar rijden. Ja klopt is denk ik een 200m ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |