ook jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Meer de dopes die ze aan de brandstof toevoegen.
En de geur van hele vette hamburgers
Ruckyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zoals ik zei...
ik heb om minder geslagen
whahahahahahahaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
RuckyDolfina-chica
Grootste hobby: dreunen.
Knalrood?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:31 schreef dolfina-chica het volgende:
zooo... ik zal ff boodschappen halen...
gelijk ook haarverf halen....
en hond uitlaten...
daarna nog ff slapen
LEUKquote:
tip:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
LEUKHadden nog gekeken in Groningen voor je bij Yska, maar dat was alleen maar saai bruin. Ik heb gister m'n blondspray weer gebruikt maar het is mij nog niet knallend genoeg
. Ik wil misschien echt superblond, maar dan krijg ik zo snel uitgroei.. En misschien staat het ook niet eens xD
Oeh ja da's ook leuk! Ga zo ff kijken of ze ergens nog leuke aanbiedingen haarverf hebben! Thanx!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tip:
een paar plukken blonderen en dan brandweer rood of een andere extreme kleur erover doen!
haal je eerst blondeer... doe je paar plukken ermee...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:59 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oeh ja da's ook leuk! Ga zo ff kijken of ze ergens nog leuke aanbiedingen haarverf hebben! Thanx!
zal druk daar zijn... is vlak bij de BAAN!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:59 schreef vannelle het volgende:
Zo, ook heel effies aanwezig.
Ga zo eerst de nieuwe motor van m'n zwager ff proberen en daarnagaan we richting partycentrum.
Bowlen, karten en bbq. Wat een straf.
gewoon doen!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:01 schreef Ehhe het volgende:
Maar misschien is dat ook wel weer té heftig xD. Durf het niet zo goed meer aan ofzo. Ik ben een mietje geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
dik 3 jaar... tot ik een ongeluk kreeg en 85% ben afgekeurd.. en toen ben om gaan scholen...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:04 schreef Ehhe het volgende:
Hihi maar ik moet nog werken deze week.
Heb je lang als kapster gewerkt?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:05 schreef Inlognaam het volgende:
Voor dolfina-chica als ze boodschappen heeft gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
dan ga ik lopen
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Sssst.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahahahaha
is weer een andere roddel als rucky en ingrid
HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sssst.
Rucky en ingrid
Rucky en jaleesajoia
Rucky en DJMO
Dat is allemaal al over mij gedacht en de enige die bij me heeft geslapen is vannelle.![]()
Der kwam geen liefde bij te pas.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
sory, inkoppertje![]()
Oei heftigquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dik 3 jaar... tot ik een ongeluk kreeg en 85% ben afgekeurd.. en toen ben om gaan scholen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |