"Blijft de vraag: wie is Marcus de Moor? Is dat geen kind van Jef?"quote:Op maandag 2 juli 2012 11:43 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
Marcus? Eh.. Marcus de Moor toch?
quote:Op maandag 2 juli 2012 11:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Blijft de vraag: wie is Marcus de Moor? Is dat geen kind van Jef?"
Inderdaad, zelfs als heks zie ik haar liever in de serie dan Bingquote:Op maandag 2 juli 2012 11:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering van vrijdag net gekeken, en zo erg vond ik hem eigenlijk niet. Vooral de muziek was eindelijk te pruimen na maandenlang die rotzooi van Merkies, en het camerawerk was ook ontzettend mooi met de Crane
En Willemijn Verkaik was![]()
![]()
![]()
Kunnen ze haar geen vaste rol geven ofzo?
Die kop die ie trekt in de shortie is eehm... mn melk werd er spontaan zuur van.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bing vind ik echt een personage dat al heel lang over zijn houdbaarheidsdatum heen is, voor Dorothea's dood was hij al tamelijk erg, daarna is hij alleen maar erger geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Madame_Paon op 02-07-2012 20:20:19 ]There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik lees op gtstfansite een theorie over wie Tim is. Het zal me niets verbazen als dit waar is.Zorgwekkend weer:
Ah dat zal het zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lees op gtstfansite een theorie over wie Tim is. Het zal me niets verbazen als dit waar is.Zorgwekkend weer:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dan doen ze toch iets verkeerd![]()
Het zou mij iig niets verbazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
dit.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:08 schreef Scarface88 het volgende:
Jack zou Bing nu kunnen arresteren wegens bedreiging met de dood.
Ik had liever dat hij Bing eens lekker zou chanteren, vooral omdat hij zijn dossier toen thuis had liggen.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |