SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:55 schreef Frey het volgende:
Shortie:mag wel een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik dacht juist dat het Nick was die overleedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, Rik wordt gespeeld door Ferri Soonlogisch. Sjoerd zou kunnen... hij was toch degene die overleed aan het Ebola-virus

Nick, is dat niet de vader van Kimberly?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het Nick was die overleed

Nee, dat was Ludo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nick, is dat niet de vader van Kimberly?

quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:18 schreef Frey het volgende:
Wel nee. Kimberly, Amy, Nina en Rikki zijn allemaal van Robert.
Oh ja, da's waar ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, dat was Ludo.
Nick is vader van Amy met Maxime.

Dat is wel Nick.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
Blijft de grote vraag: wie is de vader van Kennard KabouterBos?

quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Shit jaWant dit is de échte Kennard Bos:
[ afbeelding ]
Verklaart ook meteen die volwassen verhaallijnen

Gelukkig maar dat-ie zo'n jeugdig uiterlijk heeft:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]

En later kwam die terug gespeeld door die andere Kennard. Alleen was die ineens ouder dan zijn vader, een slordige fout.

Hij heeft tenminste mensenkennis.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat-ie zo'n jeugdig uiterlijk heeft:
[ afbeelding ]
"Papa, mag ik een ijsje?"

Krijgen we dan wéér zo'n verhaallijn?
 Krijgen we dan wéér zo'n verhaallijn? 

Wat raar om jou niet meer in het blauw te zien.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Gatver... Bilal die homo is?Krijgen we dan wéér zo'n verhaallijn?
En ik vind Willemijn leuk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |