Neequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Heb ik weer ruzie's gemist. Pizzageit was bezig ofzo?
Happel was de beste vbl modquote:
hmf kreeg een ban wegens uitlokken met de_kromme, wordt unbanned en opent een fb topic en dat gaat te verquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Lees nu alle andere TT's van vandaag. Was het weer dolfijnen-coderood?
Gvd praat deze man eens bij.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Kssst, scheer je weg jij.
[..]
Je hoort ook online te zijn als mod...
Dankje voor de info Steven!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf kreeg een ban wegens uitlokken met de_kromme, wordt unbanned en opent een fb topic en dat gaat te ver
Mensen beginnen massaal dolfijnen topics te openen, hmf en stinho krijgen een ban, netsplitter stopt ermee
Ik hoop het niet, prima FA.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dankje voor de info Steven!
Dus we zijn van Netsplitter af?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iig als faquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelul man. Wat een gezeik allemaal dit.quote:
Bijgepraat door Stinho?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Ben ondertussen al bijgepraat haha. Wat fucking baas!
Nope die reageert niet. HMFquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bijgepraat door Stinho?
Die meteen ging janken toen zij korfbalpics ter sprake kwamen maar wel volop aan het uitdelen was?
post je naaktpics!quote:
Wees een dom wijf en doe het ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een domme wijven hier op fok, serieus
Ok moment:quote:
quote:Jaaaaa en mijn poessssss valt de postbode aanEn het is altijd zo'n lief beest
En de postbode moet zijn vingers maar die zo ver in de gleuf doen
Want dat hoort niet
Oke dat was het.
Gr Gr.
Domme doos.
Je hebt het toch niet over Madame_Paon?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een domme wijven hier op fok, serieus
zij is echt een dom dik kutwijfquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over Madame_Paon?
Nee, over wie ik nu praat zijn nog achterlijker.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over Madame_Paon?
maak je niet zo dik johquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Noem haar naam nou niettttttt.
Het is al zo onrustig hier.
Moddervetquote:
quote:
Lastig hoor met al die vetkwabjesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moddervet
Maar ik zou haar nog geven ook
Blijven prikken tot ik het gaatje hebquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Lastig hoor met al die vetkwabjes
Hopen dat ik er wel wat van voel dan...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijven prikken tot ik het gaatje heb
8cm pure harde liefde heb ik voor jequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hopen dat ik er wel wat van voel dan...
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
8cm pure harde liefde heb ik voor je
Post je kut dan hier, hebben wij een kut op onze schermquote:
Toblerone of gewoon Verkade?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
8cm pure harde liefde heb ik voor je
Leverworstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |