Stino is watching you.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus meteen dm van hem dat het hem ook toegewenst werd
Nee hoor, hij heeft ook een leven beweert ie, ookal zouden wij dat niet denkenquote:
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft ook een leven beweert ie, ookal zouden wij dat niet denken
Ik geloof er niks vanquote:
Jawel man, ging er zelf ook altijd heenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn er nooit korfbal feestjes zoals bij hockey ?
truequote:
En Stino ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel man, ging er zelf ook altijd heen
Die is nog boos dat ik zijn zus geneukt heb in zijn bedquote:
Ben gelovig opgevoedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt het over termen als Karma? Dan ben je een potentieel gelovige hoor
Niet lastig met die tralies eromheen ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die is nog boos dat ik zijn zus geneukt heb in zijn bed
Ik ook. Sterker nog met kerst ga ik tering hypocriet nog wel eens naar de kerk omdat mijn moeder dat waardeert en ach... het is maar een uurtje afzienquote:
Extra privilegesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet lastig met die tralies eromheen ?
Nee dat heb ik weer nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Sterker nog met kerst ga ik tering hypocriet nog wel eens naar de kerk omdat mijn moeder dat waardeert en ach... het is maar een uurtje afzien
Is die niet under-aged?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die is nog boos dat ik zijn zus geneukt heb in zijn bed
16, dus dan mag hetquote:
nee echt neequote:
Wel, vanaf 16 is het legaal pikquote:
Ik vind dat het sowieso niet leeftijdsgebonden moet zijn maar op geestelijke gesteldheid. Ik ben mentaal echt niet toe aan een relatie met een volwassenen hoor straks moet ik nog een grote mensen gesprek voerenquote:
Met zijn zusje had ik het ook gewoon over leuke dingen als tekenen enzoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat het sowieso niet leeftijdsgebonden moet zijn maar op geestelijke gesteldheid. Ik ben mentaal echt niet toe aan een relatie met een volwassenen hoor straks moet ik nog een grote mensen gesprek voeren
Mijn vorige meisje wilde een barbie met haar wat kon aangroeien dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met zijn zusje had ik het ook gewoon over leuke dingen als tekenen enzo
Dan wordt stinho weer boos man, nee echt neequote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn vorige meisje wilde een barbie met haar wat kon aangroeien dat zegt genoeg.
Heeft hij al gevraagd of hij eerder terug mag komen?quote:
Vast welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij al gevraagd of hij eerder terug mag komen?
Lijkt me wel. Wat moet hij nu de hele dag doen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij al gevraagd of hij eerder terug mag komen?
Als hij zegt dat hij de EK finale echt niet kan missen hier en hij zegt een paar keer sorry, dan denk ik dat hij snel terug is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij heeft het niet gedaan
Die jongen houdt het echt in de gaten
Dan denk ik dat de zus van Stino wel past, die ziet er ook uit alsof ze een levendige fantasie heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn vorige meisje wilde een barbie met haar wat kon aangroeien dat zegt genoeg.
Wat kreeg je per dm van hem?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is er gebeurt? Hele dag weggeweest en lees nu TT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |