Steuntje in de rug van Ronalstinhoquote:
Ik probeer niks te starten mods/fa's.. maar was het specifiek gezegd dat hij het met een mannetjes dolfijn deed? Ik zou zeggen met de vrouwelijke versie..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:14 schreef zoekeenleven het volgende:
Vandaag geen 1 note gekregen, ondanks ik Netsplitter meerdere malen uitgemaakt heb voor homo
Nee, hij dat hij een homo dolfijn is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik probeer niks te starten mods/fa's.. maar was het specifiek gezegd dat hij het met een mannetjes dolfijn deed? Ik zou zeggen met de vrouwelijke versie..
Moet je weer olie op het vuur gooien.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik probeer niks te starten mods/fa's.. maar was het specifiek gezegd dat hij het met een mannetjes dolfijn deed? Ik zou zeggen met de vrouwelijke versie..
Nuquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu
Hey Mikey, alles goed? Wanneer ben je weer eens in België?
Dit dusquote:
Kut, paar weken terug mn 3e note gekregen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf stabiel op 2 notes, braver dan dat ga je ze niet vinden
Positief zal wel niet, die krijg je zeldenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kut, paar weken terug mn 3e note gekregen.
Al snap ik totaal niet waarom ik negatief of positief een note ooit heb gekregen.
Ik heb er 1quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Positief zal wel niet, die krijg je zelden
Ik kan me niet voorstellen dat die van mij beiden negatief zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Positief zal wel niet, die krijg je zelden
Ze zeiden gisteren op Sporza dat hij de enige speler was met een eigen suite in het spelershotelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ronaldo mist vliegtuig door cakeje
http://www.telegraaf.nl/t(...)onaldo_parten__.html
wij creabea bitches kick assquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En een note erbij voor mij
Van een crea bea mod!!!!!!!!
Terence Jay - One bloodquote:
Ik bespreek geen banquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
wij creabea bitches kick ass
en je bent niet achterlijk. zo'n topic openen dan weet je dat je een note kan verwachten.
gr gr
Engelse hommo steve
potatoe potetoequote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik bespreek geen ban
Het was meer een ludieke topic voor Stinho
Die filmquote:
Dit iddquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Terence Jay - One blood
Bazennummer doet mij altijd aan Direstraits denken.
Het is allebei fout, het is namelijk potato...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
potatoe potetoe
of moet ik wel gaan twijfelen aan je grijze hersenmassacapaciteiten (leuk galgwoordje)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
potatoe potetoe
of moet ik wel gaan twijfelen aan je grijze hersenmassacapaciteiten (leuk galgwoordje)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is allebei fout, het is namelijk potato...
Nino.quote:
Haten op mijn gappiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nino.
Negers met blond haar.Sowieso mannen die hun haren verven.
CAS?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
Godverdomme, iedereen is hier naar dat kut CAS.
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het juiste moment om de sluizen in Zeeland open te zetten...
Zolang je Zeeuws-Vlaanderen maar met rust laat. Ik wil wel blijven levenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het juiste moment om de sluizen in Zeeland open te zetten...
BrSchaat.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:43 schreef Saind het volgende:
oeps, een íets te natte ruft gelaten. ik ben douchen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is allebei fout, het is namelijk potato...
Ik dacht dat jij uit Enschede kwamquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang je Zeeuws-Vlaanderen maar met rust laat. Ik wil wel blijven leven
Neem je wat extra setjes schoon ondergoed mee?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:50 schreef Saind het volgende:
Nog een week en ik zit aan het pils in Budapest
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neem je wat extra setjes schoon ondergoed mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |