Een telefoon nodig hebben om chicks te hosselenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haten op Blackberry, dat zijn altijd van die smartphone / gadget nerds. Dudes met een Blackberry regelen geheid chicks
.
Jij regelt chicks met een postduif of per rooksignaal?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een telefoon nodig hebben om chicks te hosselen.
Ik praat met ze, face to facequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij regelt chicks met een postduif of per rooksignaal?
Per e-mail.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij regelt chicks met een postduif of per rooksignaal?
Haten op amenthquote:
Alleen maar chicks uit je eigen directe omgeving regelenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik praat met ze, face to face.
Ik weet het, het is eng.
Denken dat je in Amsterdam niet gewoon mensen van over de hele wereld tegenkomtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen maar chicks uit je eigen directe omgeving regelen.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denken dat je in Amsterdam niet gewoon mensen van over de hele wereld tegenkomt.
je moederrrrquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:47 schreef Kremers het volgende:
Heeft RIM volledig aan zichzelf te danken, ze hadden eerder moeten innoveren
Ik woon ook in A'dam lul, maar hoe moet je in hemelsnaam anders de VMBO-sletjes uit Brabant en Drenthe fixenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denken dat je in Amsterdam niet gewoon mensen van over de hele wereld tegenkomt.
Dat zijn degelijke dingen. Je kunt er op staan, van de 3 etage naar beneden gooien en nog doen die dingen het.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Terechte klachtZelfs een nokia 3310 heeft nog betere functies
Mwah, liever gewoon niet, doe mij maar gewoon de Uni-chicksquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik woon ook in A'dam lul, maar hoe moet je in hemelsnaam anders de VMBO-sletjes uit Brabant en Drenthe fixen.
Klopt. Ik hoorde een grietje van 16 een paar weken geleden tegen de verkoper (T-Mobile) zeggen dat ze graag een bb wil. De verkoper antwoordde dat iedereen tegenwoordig Whatsapp heeft en dat zij geen ping meer nodig heeft. Haar keus is volgens mij gevallen op een Samsung Ace.quote:
Prima, neem ik de HBO-dames ook maar erbijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, liever gewoon niet, doe mij maar gewoon de Uni-chicks.
Have fun ermeequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Prima, neem ik de HBO-dames ook maar erbij.
Zoals Apple, of Google bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:01 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Eigen schuld, hadden ze maar een normale naam moeten kiezen.
Iedereen heeft hier BlackBerry afgezeken, zoals je weet is dit het grootste forum van Nederland en alles wat hier gezegd wordt beland uiteindelijk ook op andere fora zowel in Nederland als in het buitenland.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:16 schreef Lithia het volgende:
Ik zie nergens in je bron dat het dankzij FOK!kers komt. Laat staan autisten.
De functie: ik kan normaal typen vind ik anders wel een onovertroffen functie, naast het bellen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Terechte klachtZelfs een nokia 3310 heeft nog betere functies
Dat doet Blackberry zelfquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier BlackBerry afgezeken, zoals je weet is dit het grootste forum van Nederland en alles wat hier gezegd wordt beland uiteindelijk ook op andere fora zowel in Nederland als in het buitenland.
jij halfgod jijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, liever gewoon niet, doe mij maar gewoon de Uni-chicks.
En de autisten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier BlackBerry afgezeken, zoals je weet is dit het grootste forum van Nederland en alles wat hier gezegd wordt beland uiteindelijk ook op andere fora zowel in Nederland als in het buitenland.
Inderdaad, ik had 450 euro betaald voor de Bold 9780 en na 9 maanden moest ik die opsturen en legden ze de schuld van schade op mij :S Ophoepelen met dat bedrijf, met Samsung heb ik dit gezanik niet.quote:
galaxy y verkopen ze voor 80 bij de kijkshopquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:21 schreef msigamer12 het volgende:
ken genoeg mensen die problemen hebben met die made in china toestellen
blackberry is 250 euro
en mijn samsung galaxy y is 175 met de samsung kan ik meer als die blackberry
Daarom en voor een bb betaal je het dubbelde en je kan er minder meequote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:21 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
galaxy y verkopen ze voor 80 bij de kijkshop
k heb ook een curve.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:44 schreef haan33 het volgende:
IK HEB BB CURVE NIET HATEN KK VET IK DJOEK JULLIE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |