Dat zijn degelijke dingen. Je kunt er op staan, van de 3 etage naar beneden gooien en nog doen die dingen het.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Terechte klachtZelfs een nokia 3310 heeft nog betere functies
Mwah, liever gewoon niet, doe mij maar gewoon de Uni-chicksquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik woon ook in A'dam lul, maar hoe moet je in hemelsnaam anders de VMBO-sletjes uit Brabant en Drenthe fixen.
Klopt. Ik hoorde een grietje van 16 een paar weken geleden tegen de verkoper (T-Mobile) zeggen dat ze graag een bb wil. De verkoper antwoordde dat iedereen tegenwoordig Whatsapp heeft en dat zij geen ping meer nodig heeft. Haar keus is volgens mij gevallen op een Samsung Ace.quote:
Prima, neem ik de HBO-dames ook maar erbijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, liever gewoon niet, doe mij maar gewoon de Uni-chicks.
Have fun ermeequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Prima, neem ik de HBO-dames ook maar erbij.
Zoals Apple, of Google bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:01 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Eigen schuld, hadden ze maar een normale naam moeten kiezen.
Iedereen heeft hier BlackBerry afgezeken, zoals je weet is dit het grootste forum van Nederland en alles wat hier gezegd wordt beland uiteindelijk ook op andere fora zowel in Nederland als in het buitenland.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:16 schreef Lithia het volgende:
Ik zie nergens in je bron dat het dankzij FOK!kers komt. Laat staan autisten.
De functie: ik kan normaal typen vind ik anders wel een onovertroffen functie, naast het bellen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Terechte klachtZelfs een nokia 3310 heeft nog betere functies
Dat doet Blackberry zelfquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier BlackBerry afgezeken, zoals je weet is dit het grootste forum van Nederland en alles wat hier gezegd wordt beland uiteindelijk ook op andere fora zowel in Nederland als in het buitenland.
jij halfgod jijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, liever gewoon niet, doe mij maar gewoon de Uni-chicks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |