abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113563205
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:18 schreef hvdbr het volgende:

[..]

Dat is niet altijd zo, volgens mij had je als dit op de snelweg was gebeurd Rijkswaterstaat aansprakelijk kunnen stellen.

[..]

Geen idee though of er iets soortgelijks geldt voor een weg binnen de bebouwde kom.
Hoezo zou de weg niet voldoen aan de eisen die de gebruiken kan stellen? De lekke band is ontstaan door een lat met spijkers, niet door een gat in de weg ofzo.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 16:43:28 #27
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_113563466
Dit heet dus gewoon 'pech', en nee, de kosten zijn niet te verhalen op een onbekende.
Typisch geval van het "pech-moet-weg" denken. :')
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 29 juni 2012 @ 16:48:49 #28
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_113563703
Bedankt voor alle nuttige reacties. Antwoord is duidelijk.
pi_113564840
ik snap er niets van, je band kost 50 euro, en dan nog een setje en je moet 200 euro betalen? Ik zou de garagehouder aanklagen wegen oplichterij
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 17:25:00 #30
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_113565069
misschien kan TS beter langs de opticien rijden, want waarom zie een balk niet op de weg liggen?

Wat zie je dan nog meer niet onderweg?
pi_113568067
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 17:18 schreef RanTheMan het volgende:
ik snap er niets van, je band kost 50 euro, en dan nog een setje en je moet 200 euro betalen?
Begrijpend lezen, de OP, probeer het nog eens, je kund het ^O^
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:12:07 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113568318
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 19:04 schreef r_one het volgende:

[..]

Begrijpend lezen, de OP, probeer het nog eens, je kund het ^O^
subtiel, subtiel!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113568392
Je hebt pech. Jammer maar niets aan te doen dus niet zo zeuren en gewoon betalen.
pi_113569773
Wie betaalt de wegbeheer.. Jij toch zelf?? Belasting jeweetz
pi_113655358
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:59 schreef DonJames het volgende:

[..]

o|O
Taaltip: als je twijfelt of het werkwoord met een "t" of "d" is, schrijf het met een "t". Dat is namelijk veel vaker goed dan met een "d".
Aardige vondst, maar nog net zo goed gokken.
Je kunt de regel gewoon leren, zo moeilijk is die niet.
Of je kunt het woord even vervangen door een werkwoord zoals komen en lopen, waar je het gewoon kunt horen. (Er even van uitgaande dat je normaal Nederlands spreekt.)
Helpt ook als je de gebiedende wijs gebruikt: "Vindt de aanwijzing en volg die op" is een veel voorkomende fout die zo vermeden kan worden.

Overigens is je betaalt belasting natuurlijk nooit verleden tijd.
Je betaalde of je hebt betaald wel.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_113665258
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:48 schreef dutchdevil het volgende:
Bedankt voor alle nuttige reacties. Antwoord is duidelijk.
Je had ons nodig om te beseffen dat dit gewoon domme pech is?
5 Ferrari's op videoband!
pi_113665720
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 00:00 schreef Kees22 het volgende:
Aardige vondst, maar nog net zo goed gokken.
Eens, maar dan met een grotere kans dat het goed is. Verder vind ik op de één of andere manier "je hebt betaalt" net iets minder storend dan "je betaald", maar dat is natuurlijk mijn geheel persoonlijke en niet-onderbouwde mening.
quote:
Je kunt de regel gewoon leren, zo moeilijk is die niet.
...
Voor veel mensen toch te moeilijk, kennelijk. Helaas.
  maandag 2 juli 2012 @ 12:57:01 #38
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_113667809
Zo'n busje reparatiespul kost echt geen 50 euro mens _O-

Verder moet je gewoon goed uitkijken, en is het dus deels je man zijn eigen schuld. De gemeente/provincie kan er niks aan doen dat die balk er lag, en jij komt er toch niet achter wie het daar verloren is.

Jammer voor je. Zelf betalen en volgende keer beter uitkijken.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_113791281
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 11:55 schreef DonJames het volgende:

[..]

Eens, maar dan met een grotere kans dat het goed is. Verder vind ik op de één of andere manier "je hebt betaalt" net iets minder storend dan "je betaald", maar dat is natuurlijk mijn geheel persoonlijke en niet-onderbouwde mening.

[..]

Voor veel mensen toch te moeilijk, kennelijk. Helaas.
Ik vind het even storend. Ook niet onderbouwd.

Te moeilijk, of te lui, of te dom. Breek me de bek niet open.
Het probleem is niet zozeer dat domme/luie/gebrekkige mensen het Nederlands niet beheersen. Dat valt hen niet te verwijten. Aan een laag IQ, slechte leraren of een falende bedrading in de hersens kun je weinig doen.

Het probleem is dat uitingen van deze mensen gaandeweg de norm worden. Beschaafd taalgebruik is niet meer de standaard, zeggen wat je denkt is de norm.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')