Hoezo zou de weg niet voldoen aan de eisen die de gebruiken kan stellen? De lekke band is ontstaan door een lat met spijkers, niet door een gat in de weg ofzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:18 schreef hvdbr het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo, volgens mij had je als dit op de snelweg was gebeurd Rijkswaterstaat aansprakelijk kunnen stellen.
[..]
Geen idee though of er iets soortgelijks geldt voor een weg binnen de bebouwde kom.
Begrijpend lezen, de OP, probeer het nog eens, je kund hetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:18 schreef RanTheMan het volgende:
ik snap er niets van, je band kost 50 euro, en dan nog een setje en je moet 200 euro betalen?
subtiel, subtiel!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Begrijpend lezen, de OP, probeer het nog eens, je kund het
Aardige vondst, maar nog net zo goed gokken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Taaltip: als je twijfelt of het werkwoord met een "t" of "d" is, schrijf het met een "t". Dat is namelijk veel vaker goed dan met een "d".
Je had ons nodig om te beseffen dat dit gewoon domme pech is?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:48 schreef dutchdevil het volgende:
Bedankt voor alle nuttige reacties. Antwoord is duidelijk.
Eens, maar dan met een grotere kans dat het goed is. Verder vind ik op de één of andere manier "je hebt betaalt" net iets minder storend dan "je betaald", maar dat is natuurlijk mijn geheel persoonlijke en niet-onderbouwde mening.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:00 schreef Kees22 het volgende:
Aardige vondst, maar nog net zo goed gokken.
Voor veel mensen toch te moeilijk, kennelijk. Helaas.quote:Je kunt de regel gewoon leren, zo moeilijk is die niet.
...
Ik vind het even storend. Ook niet onderbouwd.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Eens, maar dan met een grotere kans dat het goed is. Verder vind ik op de één of andere manier "je hebt betaalt" net iets minder storend dan "je betaald", maar dat is natuurlijk mijn geheel persoonlijke en niet-onderbouwde mening.
[..]
Voor veel mensen toch te moeilijk, kennelijk. Helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |