For what eigenlijk? Als het nou voor het vlees was. Maar dolfijnenvlees schijnt zelfs giftig te zijn voor mensen Ben het met mensen eens die zeggen dat dieren met een hoge 'knuffel-factor" net zoveel rechten hebben als koeien, schapen etc. Maar dit is toch vrij nutteloos om vanuit cultureel oogpunt duizenden beesten af te maken
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende: als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt. 👾
Wat insinueer jou nou weer met dit topic. Dat koeien geen hoge knuffelfactor hebben? Hoe durf je.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Het is zoiezo triest voor woorden, heb al genoeg van zulk soort filmpjes gezien en het is stuk voor stuk verschrikkelijk. Ongelofelijk dat zulke dingen elke dag gebeuren.
Mijn ervaring is juist dat hoe hoger de knuffelfactor, hoe lekkerder het beest. Bambi is erg lekker, net als Flappie. Dus dan zal dolfijn ook wel goed smaken. Ik ga het toch een keer proberen. Bedankt voor de tip TS.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_ hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
Bepalen welk dier welke rechten heeft Mensen Mutanten
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin" 'The Don Mega'