Eh, nee dat donkere meisje wandelend over een kleurige straat in een clipquote:
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, nee dat donkere meisje wandelend over een kleurige straat in een clip
Jaaaaaaquote:
Eksfektor dan iddquote:
Zomerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
Maar was die curry curry curry dan in de herfst of vorige zomer? Of winter?
Jee, is dat al een jaar geleden?quote:
Lekker op niveau!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
De TT's beginnen ook een beetje in de categorie simpel te komen
[SC] #482 TJOEKE TOET TOET
[SC] #483 O che che che
![]()
Less is morequote:
Watskebeurtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:10 schreef Lutte het volgende:
Ik heb me gisteren toch een klapper gemaakt in mijn missie een gezond kleurtje te krijgen![]()
Het gaat, maar het is een kat dus de bench is niet echt een succes een en al mieuwquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh dat ging weer lekker snel.
Graag gedaan![]()
Hoe gaat het nu?
Nu ik erover nadenk klopt het idd wel, jij bent ook redelijk wat maanden afwezig geweest door de examens, ineens is het weer logischquote:
Gister hele dag op het zwembad gelegen, goed smeren, veel in het water. En je ziet het echt flink, en niet verbrandquote:
En heb je al Oliehoorn gehad inmiddels?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
Maar was die curry curry curry dan in de herfst of vorige zomer? Of winter?
Oh ik denk 'klapper' = misserquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gister hele dag op het zwembad gelegen, goed smeren, veel in het water. En je ziet het echt flink, en niet verbrand
Ik had laatst ergens een donkerrode saus, had de naam 'samourai' was echt bijna goddelijk, ik twijfel of het niet curry was, moet binnenkort eens navragenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En heb je al Oliehoorn gehad inmiddels?
Kloptquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk klopt het idd wel, jij bent ook redelijk wat maanden afwezig geweest door de examens, ineens is het weer logisch
Kusjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:16 schreef Muis006 het volgende:
Bohhh om kwart voor 6 opstaan, ik ga er geen gewoonte van maken
Nee. Niet overal. Beperkte kroegen schenken het. Wel steeds meer. Maar nog steeds vrij weinig. Sommige slijterijen hebben het ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oh trouwens, ik zag deze week bij een eetcafe die Skuumkoppedinges van Texel staan, dat werd daar verkocht. Is dat overal in de kroegen in N-H te krijgen of is dit speciaal?
Heel benieuw, niet vergeten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had laatst ergens een donkerrode saus, had de naam 'samourai' was echt bijna goddelijk, ik twijfel of het niet curry was, moet binnenkort eens navragenSamourai op google is gelig.
Ik moet nog steeds lachen als ik terug aan Woensdag denkquote:
Whehehequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen als ik terug aan Woensdag denk
"Humira dag!"
Teken ik voor!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:25 schreef Muis006 het volgende:
Whehe om een tompouce te verbranden (niet letterlijk grapneusjes) moet je 236 minuten televisie kijken!
I willquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:19 schreef Qwea het volgende:
Als je van bier houdt, moet je het zeker eens proberen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:25 schreef Muis006 het volgende:
Whehe om een tompouce te verbranden (niet letterlijk grapneusjes) moet je 236 minuten televisie kijken!
Ja duh jij zit al in 20 graden en koel weer.quote:
Oehquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik mag er morgen een doos gaan halen bij die leuke frietkraam, vanwege een fotowedstrijd laatst
Hier druppelde het in de pauze maar dr na regende het goed door.quote:
Ja oeh!quote:
quote:
Oh wat tofquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja oeh!
Echt schattig, hij had een wedstrijd op FB maar vanwege de vroege uitschakeling van NL bloedde die een beetje dood. Nu krijgen alle deelnemers tompoucen voor de moeite.
Hij wilde ze zelfs thuisbezorgen
Oh die hele ouwe van Chico es :quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh wat tof
Welke foto had je ingestuurd?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, de postmanjongen met leuke patta's dumpt wat voor de brievenbus en rijdt zo weg
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:12 schreef Barbaaf het volgende:
Succes Yns!![]()
ChicoGeef de keizer wat de keizer toekomt is het toch?
![]()
Net weer gereageerd op een leuke vacature, 't moet toch eens lukken?
Ja, jeugdsentiment en leuk voor peuter in de toekomstquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:10 schreef oh-oh het volgende:
OMG serieus, die vreselijke oude serie met Mary Kate en Ashley?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, jeugdsentiment en leuk voor peuter in de toekomst
Ik vond het als 7 jarige geweldigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh echt?
Ik vond dat toen al te slecht en te zoetsappig
Geef em gewoon een cardboard cut out van John Stamos, verder mis je er niks aanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, jeugdsentiment en leuk voor peuter in de toekomst
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geef em gewoon een cardboard cut out van John Stamos, verder mis je er niks aan
Dank je, gelukkig vind ik het zelf wel leukquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geef em gewoon een cardboard cut out van John Stamos, verder mis je er niks aan
Hem sloeg op 'de peuter' en niet specifiek op het geslachtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dank je, gelukkig vind ik het zelf wel leuk![]()
En het is geen hem.
Geweldige fotoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die hele ouwe van Chico es :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:33 schreef oh-oh het volgende:
En over Bob Saget zwijgen we maar gewoon allemaal, das het beste
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:33 schreef oh-oh het volgende:
En over Bob Saget zwijgen we maar gewoon allemaal, das het beste
America's funniest home video's?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof echt dat ik alleen om hem daar al nooit meer naar zou kunnen kijken, om wat ie daarna deed![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn zaad gaat zo blij zijn met je turf
Hans Kraaij junior vond ik nog veel ergerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Aargh![]()
Die filmpjes zijn zo leuk maar die Saget![]()
![]()
![]()
Spuit elllllluf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
Arts haalt worm van 13 centimeter uit oog
*shudder*
Spuit 11quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
Arts haalt worm van 13 centimeter uit oog
*shudder*
Je mist een nquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:22 schreef Qwea het volgende:
www.q-creations.nl/uploads/parkison.MOVparkison
Framfrozen.quote:
quote:
Niet haten op Madonna!!quote:
Wow!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef oh-oh het volgende:
http://9gag.com/gag/4619264
Zwab, check dan!
Leuk, jammer dat ik rood haatquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef Qwea het volgende:
http://www.sneakershop.nl/nike-air-max-90-020-wmns-36674.html die sneakers heb ik gehaald.
Ja ik heb em wel eens gezien ja, schitterendquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef oh-oh het volgende:
http://9gag.com/gag/4619264
Zwab, check dan!
Ik ook niet, ik snap dr geen hout vanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef Muis006 het volgende:
Die 2e ook, ik kan niet eens zien hoe dat in 2D getekend zou zijn.
Je werkt toch verdomme nie bij de jumbo??quote:
Wowquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik heb em wel eens gezien ja, schitterend
[ afbeelding ]
waarom denk je dat ik die rode hem, dommerd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je werkt toch verdomme nie bij de jumbo??
Holy fuckquote:
quote:
Nee, want ik slik niks. Afgezien van humiraquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:40 schreef indaha het volgende:
Qwea die Parkinson van jou komt dat niet door bijwerkingen van je medicatie , mijn man heeft dat ook eens gehad alhoewel ik niet meer weet van welk medicijn .
Cool Lut, kan me idd voorstellen dat het een hele happening gaat zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:35 schreef Lutte het volgende:
Ik ga de komende dagen Tim Akkerman, The scene, René Froger, Kraantje Pappie en Jennifer Ewbank live zien. Voor zo'n dorp als hier geen slechte score
quote:
Oh kom op zegquote:
Nooit van gehoordquote:
Niemand weet hetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoek meteen even waar die kraan nu is!
Ik weet het alleen maar omdat de muziek op het album van Noisia vandaan komtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit van gehoordIk volg weinig wat hip en happening is heur, ik weet nu na even radio luisteren pas wat al die zomerse hitjes zijn
Het is een kunst- en cultuurfestival en dan heel breed, heel veel podia en dan variërend van muziek tot kunstwerken tot een slinger van hoedjes door het hele centrum, toneel, gedichten en gehaakte kappen voor de lantaarnpalenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cool Lut, kan me idd voorstellen dat het een hele happening gaat zijn
Toet toet toeter met Rowana op de skoeterquote:
Ik heb vanavond mijn 99,000 ste geplaatst (in een besloten forum..)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Woah, ik ben net 11 posts voorbij de 90.000
Het Keldertje?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond mijn 99,000 ste geplaatst (in een besloten forum..)
Dus als het meezit komende maand de mijlpaal
quote:
quote:
Ja. Ach ik heb mijn erg actieve FOK! periode wel achter me gelaten. Het is goed zoals het nu gaat. Maar het is wel een mooie mijlpaal om naar toe te streven natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:44 schreef Pisces29 het volgende:
Tof Bos, ook al zoveel
Ik heb over 5 maanden de 100.000 als het een beetje loopt zoals het nu loopt
Gut, wat saai!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]Nee voor crew
![]()
Ja gaat dus al snel gebeuren, ik schat eind juli of begin augustus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Succes! Zet de bolderkar maar vast klaar om de prijs mee te nemenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Mogguh Pisc!
Zo een koppeldarttoernooi, ik ga met een van mijn beste vrienden voor de bokaal.
Succes en veel plezier!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Mogguh Pisc!
Zo een koppeldarttoernooi, ik ga met een van mijn beste vrienden voor de bokaal.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, ik heb mogen aanschouwen dat dat niet zo is.
Maar wat niet is kan nog komen
quote:
Eigenlijk moet er nog een geluidje onder. Een Mario-Levelupje oidquote:
Ik had hem al in mijn fobo, hij is zo leukquote:
Nee true, maar toch nog beter dan de meeste kleffe patat van andere toko'squote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oehik moet binnenkort eens. Minstens tien jaar geleden, maar haalt het nooit bij Bram en Verhagen.
Schoenen halen bij de Decathlonquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
Om deze tijd geen concert daar, wat was je doen?
Is toch van dat spier-tape? Je bedoelt neem ik aan bij Balotelli? Alhoewel er ook gesproken werd over guerilla marketing voor zn persoonlijke sponsor Adidasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
waar sloegen die strepen op eigenlijk?
Oh het moesten gewoon goede wandelschoenen zijn, het zijn geen slick italiaanse pattas ofzo hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wist niet dat jij zo'n sporty spice was, Ll?Helemaal naar A'dam voor patta's?
Oh voor bij die kameelpantsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh het moesten gewoon goede wandelschoenen zijn, het zijn geen slick italiaanse pattas ofzo hoor![]()
Voor de vakantie-outfit, voor bij dé vakantiebroek
Ja spiertapequote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is toch van dat spier-tape? Je bedoelt neem ik aan bij Balotelli? Alhoewel er ook gesproken werd over guerilla marketing voor zn persoonlijke sponsor Adidas
Dat het mietjes zijn die al klagen over een verrekt spiertje omdat ze achter een balletje aan moeten rennen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
Oh oke, ik dacht dat het iets betekende of zo
Had 'ie er z'n waxstrips op leten zitten of zo![]()
Aldus de alu-hoedjes bij de UEFA kan het ook de 3 strepen van Adidas voorstellen, krijgt hij straks ook een ton boete, net als die Deen met z'n undiesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
Oh oke, ik dacht dat het iets betekende of zo
Had 'ie er z'n waxstrips op laten zitten of zo![]()
Buffon zit er sowieso helemaal onder volgens mij, daar zie je het zo'n beetje onder ieder stukje kleding vandaan stekenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat het mietjes zijn die al klagen over een verrekt spiertje omdat ze achter een balletje aan moeten rennen.
Truequote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Buffon zit er sowieso helemaal onder volgens mij, daar zie je het zo'n beetje onder ieder stukje kleding vandaan steken
Ik kijk het echt bijna nooit, dus ik zou het niet weten..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb soms het idee dat Ik Hou Van Holland werkelijk 40 weken per jaar op tv komt, dit lijkt maar zo zeker?
Ik ook niet, maar zap er weer eens voorbij en telkens denk ik 'joh, alweer?'quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk het echt bijna nooit, dus ik zou het niet weten..
Zijn het geen herhalingen? Gisteren voor VI: Oranje was er ook TV Kantine..... maar dan de kerstspecialquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zap er weer eens voorbij en telkens denk ik 'joh, alweer?'
Oh dat zou idd heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zijn het geen herhalingen? Gisteren voor VI: Oranje was er ook TV Kantine..... maar dan de kerstspecial
Hahaha, jwzquote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie allemaal: Waar is Kraan?
Jammer, maar ik moet ergens een beetje lachen.
En je was wel voor 12.00 uur je bed uit? Of was je nog op bed met i-pod?
O die Fabian, ik dacht al dat je Cavia iets aan het doen wasquote:Op zondag 1 juli 2012 14:32 schreef Lutte het volgende:
Fabian is punten binnenharkenVanavond nog ff De Mart maar vanaf morgen Tour du Jour, zin in!
Ik verwacht d'n Faab ook vandaag nog wel!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:32 schreef Lutte het volgende:
Fabian is punten binnenharkenVanavond nog ff De Mart maar vanaf morgen Tour du Jour, zin in!
Whehequote:Op zondag 1 juli 2012 11:38 schreef Lutte het volgende:
Oh en we hebben Kraantje Pappie gemist
Waren op feest, iemand vraagt hoe laat is het want dat zal zo wel beginnen. Was het iets over kwart over elf, we dachten dat het kwart over elf begon, dus wilden aanfietsen.
Zegt een jongen: nee dat was van elf tot half twaalf. Ik ons mam sms'en, krijg altijd een beetje telegramstijl antwoord want dat gaat nog niet zo soepel, en die stuurde iets van: het programma zegt ook half twaalf.
Dus wij kut, we hebben het gemist. Maar mama bedoelde dat het half twaalf begon, maar omdat iedereen met kwart over elf in zijn hoofd zat interpreteerde we half twaalf als de eerder door iemand genoemde eindtijd.___! Chaos
Het feest was ontzettend leukquote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe![]()
Was het verder geslaagd?Heb je nog misschien ininimimiemieuwwbank gezien?
Hij heeft gezegd dat aanval de beste verdediging is, ben benieuwd!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik verwacht d'n Faab ook vandaag nog wel!
Yeahquote:Op zondag 1 juli 2012 16:01 schreef Lutte het volgende:
Wat ik wel snap, als je de FOK! hysterie gemist hebt wil je haar liever niet meer zien
Yessquote:
Ongelooflijk arrogant, alleen maar zeverliedjes over 'de zin van het leven' en steken richting Di-rect. Nou sorry, maar als hij bij nul had moeten beginnen solo was het niks geworden..quote:
Dat zeker nietquote:Op zondag 1 juli 2012 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
Maar muzikaal klikken is toch niet meteen dat zijn meuk nu beter is? Smaakverschil enzoIk klik ook met veel mensen wel, maar dan niet op muzikaal gebied. Maar volgens mij had ik al eens wat gezien vanuit Spike of die blonde, dat het geen vrienden meer zijn... Ach ja. Hagenezen
Ik denk dat Tim ook niet meeging in het snuif-zuipfeestje van Spike en aanhang. Logisch dat je dan geen klik meer hebt
Die zelfde potjes?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Lut, ik zag de lakjes weer bij de Action vandaag, maar dan wel weer in een pak van 3 (met altijd 1 topcoat geloof ik). Ben benieuwd of het zo blijft.
Ah, dat had ik niet meegekregen. Dat is idd erg zeikerig om dat nu nog steeds aan te halen, het is immers niet gister of vorige maand...quote:Op zondag 1 juli 2012 16:38 schreef Lutte het volgende:
Maar vind het niet netjes om elk bruggetje aan te grijpen om door te laten schemeren dat hij blij is dat hij weg is, hij is toch bekend door Di-rect uiteindelijk.
Was die French ook van Max?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die zelfde potjes?Van Max?
Want ze hadden eerder wel van die andere met z'n drieën in een pak, French manicure zooi, maar dan kun je net zo goed Play dough op je vingers kleien
Anouk/Kane/Di-rect, het is echt love em or hate em. Net als met een gewone Hageneesquote:
Ik doelde ook meer op de persoonlijkheid van bv Anouk en Dinandquote:Op zondag 1 juli 2012 16:44 schreef Bos81 het volgende:
Golden Earring is het enige echte goede constante product uit de hofstad
Volgens mij wel.. Weet het niet zeker.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was die French ook van Max?
Ik dacht vandaag Max te zien, en één van drie was donkerblauw.Zal er komende keer nog eens extra naar kijken, was nu een vluchtige move door het pad.
Di-rect is echt vre-se-lijk, ze speelden gisteren op een festival waar wat vrienden heengingen (is in mn geboorteplekquote:Op zondag 1 juli 2012 16:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ongelooflijk arrogant, alleen maar zeverliedjes over 'de zin van het leven' en steken richting Di-rect. Nou sorry, maar als hij bij nul had moeten beginnen solo was het niks geworden..
Ja inderdaadquote:Op zondag 1 juli 2012 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anouk/Kane/Di-rect, het is echt love em or hate em. Net als met een gewone Hagenees
Ik vind dat nog wel het toppunt van zowel de oude als nieuwe Di-rect. Die dwerg met wazig kapsel.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
en die nieuwe zanger, met zn pleeborstel kapsel.
Ik vind Anouk wel goed, en de Earring is imho de enige echte grote Nederlandse rockbandquote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja inderdaadPersoonlijkheden heb ik niet veel mee, maar dat neemt niet weg dat de muziek gewoon leuk is
Wat vond je van de cd (of was het dvd) van llse die Anouk in de prullenbak smeet?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind Anouk wel goed, en de Earring is imho de enige echte grote Nederlandse rockband
Wel humorquote:Op zondag 1 juli 2012 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vond je van de cd (of was het dvd) van llse die Anouk in de prullenbak smeet?
Ik noemde Spike laatst al een mislukte Herman Brood immitatie.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind Anouk wel goed, en de Earring is imho de enige echte grote Nederlandse rockband
De Dinand's en Spike's van de wereld vind ik echt qua imago/persoonlijkheid dusdanig vervelend dat ik die muziek ook niet hoef te horen, en zeker niet te zien
Ik vind de actie juist weer getuigen van hoe graag ze aandachtshoer wil zijnquote:Op zondag 1 juli 2012 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel humorAnouk is ook een rare, maar imho wel iemand die niet koste wat het kost in de publiciteit wil (zoals een Spike bv.), maar wel een eigen willetje
Dat is een goede omschrijvingquote:Op zondag 1 juli 2012 16:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik noemde Spike laatst al een mislukte Herman Brood immitatie.
Ze heeft wel zo'n periode gehad, ook dat ze dr reet op twitter gooide, en nog zoiets toch, dat ze had geroepen dat ze met dr dildo/zichzelf ofzo aan de slag gingquote:Op zondag 1 juli 2012 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de actie juist weer getuigen van hoe graag ze aandachtshoer wil zijnErger dan Spike, die hoor ik nooit, Anouk heeft elke keer weer attentionwhore posts op Twitter.
Voor mij 1 pot nat, al kan Anouk wel zingen, alleen ben ik er geen fan.
Oh verkoopt Di-rect eigenlijk nu niet meer cd's in de nieuwe formatie? Misschien zeikt Tim daarom zo
Ja, zijn ouders zijn 2 flinke metalheads, dus tja dan laat je het haar van je zoon wel eens groeien..quote:
Dank jequote:
Ja, volgens mij wel. Hij is wel snel afgeleid.quote:
Heb je het heel erg bont gemaakt danquote:Op zondag 1 juli 2012 18:29 schreef Lutte het volgende:
Ik wacht nog op de foto's van gisteravond, zodra ze online komen als de wiedeweerga een selectie maken van alles wat verwijderd moet wordenOok al is daar dwang voor nodig!
Dat viel nog wel mee gelukkigquote:
Ik ga de hele avond F5'enquote:Op zondag 1 juli 2012 18:59 schreef Lutte het volgende:
Kut die kunnen jullie natuurlijk ook zien omdat getagd![]()
Leuk Bosquote:Op zondag 1 juli 2012 18:58 schreef Bos81 het volgende:
En het leuke van die foto van Robin, is dat hij hem zelf gemaakt heeft![]()
![]()
En je ziet ook echt iets van Bos erinquote:Op zondag 1 juli 2012 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk BosZe hebben allebei hetzelfde neusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |