Eh, nee dat donkere meisje wandelend over een kleurige straat in een clipquote:
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, nee dat donkere meisje wandelend over een kleurige straat in een clip
Jaaaaaaquote:
Eksfektor dan iddquote:
Zomerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
Maar was die curry curry curry dan in de herfst of vorige zomer? Of winter?
Jee, is dat al een jaar geleden?quote:
Lekker op niveau!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
De TT's beginnen ook een beetje in de categorie simpel te komen
[SC] #482 TJOEKE TOET TOET
[SC] #483 O che che che
![]()
Less is morequote:
Watskebeurtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:10 schreef Lutte het volgende:
Ik heb me gisteren toch een klapper gemaakt in mijn missie een gezond kleurtje te krijgen![]()
Het gaat, maar het is een kat dus de bench is niet echt een succes een en al mieuwquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh dat ging weer lekker snel.
Graag gedaan![]()
Hoe gaat het nu?
Nu ik erover nadenk klopt het idd wel, jij bent ook redelijk wat maanden afwezig geweest door de examens, ineens is het weer logischquote:
Gister hele dag op het zwembad gelegen, goed smeren, veel in het water. En je ziet het echt flink, en niet verbrandquote:
En heb je al Oliehoorn gehad inmiddels?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
Maar was die curry curry curry dan in de herfst of vorige zomer? Of winter?
Oh ik denk 'klapper' = misserquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gister hele dag op het zwembad gelegen, goed smeren, veel in het water. En je ziet het echt flink, en niet verbrand
Ik had laatst ergens een donkerrode saus, had de naam 'samourai' was echt bijna goddelijk, ik twijfel of het niet curry was, moet binnenkort eens navragenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En heb je al Oliehoorn gehad inmiddels?
Kloptquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk klopt het idd wel, jij bent ook redelijk wat maanden afwezig geweest door de examens, ineens is het weer logisch
Kusjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:16 schreef Muis006 het volgende:
Bohhh om kwart voor 6 opstaan, ik ga er geen gewoonte van maken
Nee. Niet overal. Beperkte kroegen schenken het. Wel steeds meer. Maar nog steeds vrij weinig. Sommige slijterijen hebben het ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oh trouwens, ik zag deze week bij een eetcafe die Skuumkoppedinges van Texel staan, dat werd daar verkocht. Is dat overal in de kroegen in N-H te krijgen of is dit speciaal?
Heel benieuw, niet vergeten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had laatst ergens een donkerrode saus, had de naam 'samourai' was echt bijna goddelijk, ik twijfel of het niet curry was, moet binnenkort eens navragenSamourai op google is gelig.
Ik moet nog steeds lachen als ik terug aan Woensdag denkquote:
Whehehequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen als ik terug aan Woensdag denk
"Humira dag!"
Teken ik voor!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:25 schreef Muis006 het volgende:
Whehe om een tompouce te verbranden (niet letterlijk grapneusjes) moet je 236 minuten televisie kijken!
I willquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:19 schreef Qwea het volgende:
Als je van bier houdt, moet je het zeker eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |