Geen idee of de muis besturing werkt, maar ziet er naar mijn idee prima uit voor de prijsquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:32 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier wel eens zo'n afstandbediening gekocht:
http://www.dealextreme.co(...)r-for-pc-2-aaa-27596
ik wil namelijk m'n HTPC met m'n harmony one grotendeels kunnen besturen, nu moet ik nog een gamepad erbij hebben namelijk.
wie weet of dat een beetje werkt (vooral die muis besturing)
Dát dus!quote:
-> http://www.17track.netquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:28 schreef Skiet het volgende:
Jongens wat is ookalweer die generieke tracking site?
http://www.packagetrackr.com/ bedoelde ik
Als je hem heel eruit krijgt is dit ook wel wat misschien:quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef Eenskijken het volgende:
Kom eens met wat nieuwe prullaria DX en consortenik heb alles nu wel gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de 800m blijft dus koningquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:44 schreef shiznuts het volgende:
M'n SoundMagic PL20 van MP4Nation opgehaald.Plug en middenstukje zijn een stuk steviger dan andere oortjes, komt met koordclip, gemonteerde S en bijgeleverde M en L silicontips. Geluid is best aardig. Wel goed helder en scherp, misschien wel iets aan de te scherpe kant, mag van mij wat ronder/warmer. Had niet echt adequate bass verwacht, maar die is er verrassend genoeg wel. Niet slecht voor $9.50. Richting AWEI ES800M maar dan wat helderder/scherper, waar de ES800M een stuk ronder en voller is.
Komt het inderdaad op neer ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
de 800m blijft dus koningen het is ook nog eens goedkoper
dealextreme = oud, dx = hippe korte naam en gerevampte stijl/uiterlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef mschol het volgende:
hele suffe vraag waarschijnlijk: wat is het verschil tussen dealextreme.com en dx.com?
aangezien ik daar verschillende producten zie staan die wel op elkaar lijken
Vergeet de tenga eggs, 3600 Lumen flashlights en de brainwavz oordopjes niet!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:27 schreef bobbernaut het volgende:
Pfff, als ik nu bij de China gang wil horen moet ik LED pigs, tablets, quad/hexacopters en een IP camera hebben
Geez zie veel nutteloze shit voorbij komen haha
Fijn is datquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:57 schreef davedavy het volgende:
Wat heeft Fedex een bar slecht tracing-systeem , eerst staat er dat het vandaag kwam , gister stond er dat het maandag kwam, en nu werkt me traceringscode niet meer
Mooi is datquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:09 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Austria - View Report - 5-Jul-2012 The item (RC123456789HK) was posted on 5-Jul-2012 and is being processed for delivery to the addressee.
Yeheas! Ziet er naar uit alsof 'ie dan echt onderweg is nu, de Jiayu JY-G2.
Hier nog maar eens voor de liefhebbers:
› Site manufacturer: hier.
› Korte samenvatting en info: hier.
› Meer afbeeldingen: hier.
Verkrijgbaar via Taobao (MisterTao/Zarmark/..), Aliexpress, DHGate, etc.
Die van mij is ook verplaatst naar maandag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Fijn is datdie van mij stond op afleveren vrijdag maar is verplaatst naar maandag. Mag toch hopen dat ik hem voor mijn vanakntie nog heb
(Dat vewacht ik wel van express shipping)
[..]
Die telefoons lijken wel verdomd veel op die van Samsung , maar het zijn dan ook wel mooie modellenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:09 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Austria - View Report - 5-Jul-2012 The item (RC123456789HK) was posted on 5-Jul-2012 and is being processed for delivery to the addressee.
Yeheas! Ziet er naar uit alsof 'ie dan echt onderweg is nu, de Jiayu JY-G2.
Hier nog maar eens voor de liefhebbers:
› Site manufacturer: hier.
› Korte samenvatting en info: hier.
› Meer afbeeldingen: hier.
Verkrijgbaar via Taobao (MisterTao/Zarmark/..), Aliexpress, DHGate, etc.
Mja, daar ging ik eigenlijk ook vanuit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mooi is datgewoon een pre-tracking geven (om je bezig te houden) en dan pas later inleveren. Tot zover ''we have stock''
Vind ik mooier, maar hij komt dan ook als zwart/wit.quote:Mocht je de witte achterkant toch mooier vinden: http://www.mistertao.com/(...)tem-15172406725.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |