Geen sku op de DS en BB tobo?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:54 schreef Skippy_ball het volgende:
Helemaal vergeten mijn lucky bag te melden:
Lucky bag 2 ( 57 USD)
- y door T (koptelefoon):D - 22 USD
- Key finder- 13,50 USD
- Een nieuw toetsenbord voor een blackberry in de kleur roze?? USD
- Glow in de dark sleutelhanger2 USD
- Nintendo DS adapter naar Micro SD?? USD
Conclusie: Nee, niet nog eens
edit: Die Years! waren trouwens best wel goed!
Vind het niet eens de moeite meer om de prijzen op te gaan zoeken. Ben net blij met de headset op zich, maar de rest is gewoon troep.quote:
Welke heb je besteld? Ben ook van plan tzt eens eentje te laten komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:47 schreef Downstar het volgende:
over ip cams gesproken,
1 is verzonden..
andere nog steeds niet..
beide op zelfde datum en tijdstip betaald .. ff mailtje sturen dus !:z
Wansview NCB541/wquote:Op maandag 2 juli 2012 20:13 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Vind het niet eens de moeite meer om de prijzen op te gaan zoeken. Ben net blij met de headset op zich, maar de rest is gewoon troep.
Hier kan DX in ieder geval weer een jaar op teren.
[..]
Welke heb je besteld? Ben ook van plan tzt eens eentje te laten komen.
Nee natuurlijk niet manquote:Op maandag 2 juli 2012 20:16 schreef thecuriousone het volgende:
Op 5-6 in de TomTop ebay store een ipad hoes voor m'n tante besteld. Op 7-6 verzendbevestiging...
Ik begon me afgelopen week al af te vragen waar het hoesje bleef.
Vandaag zat het in de bus. Wat blijkt? Postdatum op het pakket 23-6! Hebben ze maar eventjes meer dan 2 weken gewacht om het te versturen. Dat heb ik op ebay nog nooit meegemaakt.
Zou ik lastig doen?
zal ff je bag toevoegen op chinesewebshops.comquote:Op maandag 2 juli 2012 18:54 schreef Skippy_ball het volgende:
Helemaal vergeten mijn lucky bag te melden:
Lucky bag 2 ( 57 USD)
- Die dokter (koptelefoon versie)- 22 USD
- Key finder- 13,50 USD
- Een nieuw toetsenbord voor een blackberry in de kleur roze?? USD
- Glow in de dark sleutelhanger2 USD
- Nintendo DS adapter naar Micro SD?? USD
Conclusie: Nee, niet nog eens
edit: Die Beats waren trouwens best wel goed!
Mits goede kwaliteit alles beter dan die prullaria van de andere bags die ontvangen zijn...quote:Op maandag 2 juli 2012 19:23 schreef shiznuts het volgende:
Ja, hier gaan lopen uithangen dat je neppe headphones hebt gekregen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je linkjes naar die kabeltjes?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:20 schreef Iemand91 het volgende:
Jeuj, kan weer spulletjes kopen uit China.......... (
)
Net de program card gekocht. Komt uit Engeland via Royal Mail Airmail (Small Packets) dus hopelijk vrijdag of zaterdag binnen?
Verder nog even gekeken hoe ik mijn Raspberry Pi bij onze tv wil hebben (of achterop de tv of in tv-meubel eronder.)
Pi in TV-meubel is afgevallen; ik wil de Pi voeden met de USB-poort van de TV dus dan zouden er zowel een HDMI-kabel als een USB-kabel naar beneden de tv-meubel in moeten;; dat wordt een beetje een kabelbende.
Dan de Pi achterop; eerst wilde ik de Pi aan 90 degree HDMI-adapter ophangen (Pi weeg niet veel) maar bij onze tv is dat onmogelijk (met 2x 90 graden adapter komt de Pi te dicht op de tv te hangen; past niet):
[ afbeelding ]
...dus dat wordt dubbelzijdig tape en 2 héél korte HDMI- en USB-kabeltjes. Een metertje ethernet naar switch in tv-meubel en gaan met die banaan.
Dus nu even 3 kabeltjes scoren.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, en McBub; waar blijft mijn ES800M!(7 juni besteld; 12 juni verzonden). Klote dopjes die ik nu heb zijn niets (deze).
En Ebay; ik wil mijn MHL-adapter!![]()
En er zijn hier in de nacht van zaterdag op zondag in 't dorp heel veel inbraken gepleegd (in 5-6 plekken; uniek in zo'n klein dorp) dus bijna een IP-cam kopen hier
dx.com ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:28 schreef Locusta het volgende:
Ik bestel regelmatig bij Dealextreme, maar sinds een week geeft de website bij mij geen afbeeldingen meer weer. Ik gebruik Chrome, maar ook bij FF en IE geeft hij diezelfde "bug". Heeft iemand hetzelfde probleem? Uiteraard heb ik ook al een reboot geprobeerd, maar helaas mocht dat ook niet baten.... Iemand de gouden tip?
Het is wel lastig om meuk/gadgets te zoeken zonder plaatjes
Tenga egg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:59 schreef SuperChips het volgende:
Weet iemand nog een leuk gimmik om te bestelle?
bied dan niet de mogelijkheid commentaar te geven bij een orderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:37 schreef mickeyD het volgende:
je vergeet dat wij als nederlanders niet de enige zijn die bestellen bij zo'n sjaak he..
dus die beste vent/meid daar krijgt per dag iets meer bestellingen binnen dan alleen die van FOK! users.
die leest: ahh bestelling No.3724!
gooit het luik open en roept: 1 babi pangang , en gaat verder met de volgende 5000 bestellingen..
wat jij er bij geschreven hebt, dat is toch niet bij te houden?
Al verkochten ze 500 miljoen items per dag...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:37 schreef mickeyD het volgende:
je vergeet dat wij als nederlanders niet de enige zijn die bestellen bij zo'n sjaak he..
dus die beste vent/meid daar krijgt per dag iets meer bestellingen binnen dan alleen die van FOK! users.
die leest: ahh bestelling No.3724!
gooit het luik open en roept: 1 babi pangang , en gaat verder met de volgende 5000 bestellingen..
wat jij er bij geschreven hebt, dat is toch niet bij te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |