Enorm bedankt voor de moeite!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
iPhone heeft ook wel adapters, maar of die werken weet ik niet; geen ervaring mee. Moet je maar even zoeken op google naar dit soort dingen voor de iPhone aangezien Apple daar dingen anders organiseert.
De Galaxy S Plus weet ik zo niet; bij de Ebay listing staat ie er niet bij. Maar ik kan vanavond wel eens proberen met die van m'n broer (hij heeft de S Plus).
Telefoon met MHL is nodig, verder nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lol, hoe duur was dat geintje dan en hoe werkt het precies qua aansluitingen?
Want ik kan me voorstellen dat ik er eentje haal, een bluetooth keyboard bij doe en ik overal waar een tv en stroom is, ik m'n telefoon aansluit als miniPC, hoef ik geen tablet/laptop mee.
Zo:quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:51 schreef shiznuts het volgende:
Lol, hoe duur was dat geintje dan en hoe werkt het precies qua aansluitingen?
Zoiets kan dus in theorie geloof ik wel ja. Moet je even kijken of je keyboard werkt met de telefoon en of het genoeg nut heeft (qua apps enzo). Maar je kan bijvoorbeeld GTA3 op de telefoon zetten en met een bluetooth controller spelen. Op die manier kun je dus heel groot GTA3 spelen voor weinig.quote:Want ik kan me voorstellen dat ik er eentje haal, een bluetooth keyboard bij doe en ik overal waar een tv en stroom is, ik m'n telefoon aansluit als miniPC, hoef ik geen tablet/laptop mee.
Ik heb de witte, dus jouw grijze moet zeker werken!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:57 schreef Eastertide het volgende:
HIer nog iemand die graag wil weten waar je die MHL adapter vandaan hebt
Beschik over een grijze One X dus dit moet ook met mijn tv werken
Dit dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Telefoon met MHL is nodig, verder niet
Depends. Waarschijnlijk is die 1 dollar voor shipping. Ebay is inderdaad vaak goedkoper, en altijd veiliger. Zodra je een negatieve rating plaatst doen ze er alles voor om die rating positief te krijgen. Je krijgt dus altijd je geld terug bij een klacht (mits je het in de termijn van 45 dagen plaatst).quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:51 schreef davedavy het volgende:
Ik wou op eBay ook eens zo'n case voor me mobiel , maar is het normaal dat als je een kleur kiest , dat er 1 Dollar extra in rekening word gebracht?eBay is trouwens vaak wel goedkoper dan de shop's kwam ik achter
Ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hm, een aquarium uit china laten komen (ehhehe komen ik zei komen) zal best wel duur zijn, is het niet?
Maar er stond "Shipping Free" dus ik denk dat het goedkoper is als ze een random kleur sturen , maar wie wilt dat nu , heb gewoon die dollar extra betaaldquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:01 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Depends. Waarschijnlijk is die 1 dollar voor shipping. Ebay is inderdaad vaak goedkoper, en altijd veiliger. Zodra je een negatieve rating plaatst doen ze er alles voor om die rating positief te krijgen. Je krijgt dus altijd je geld terug bij een klacht (mits je het in de termijn van 45 dagen plaatst).
Geen idee of de muis besturing werkt, maar ziet er naar mijn idee prima uit voor de prijsquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:32 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier wel eens zo'n afstandbediening gekocht:
http://www.dealextreme.co(...)r-for-pc-2-aaa-27596
ik wil namelijk m'n HTPC met m'n harmony one grotendeels kunnen besturen, nu moet ik nog een gamepad erbij hebben namelijk.
wie weet of dat een beetje werkt (vooral die muis besturing)
Dát dus!quote:
-> http://www.17track.netquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:28 schreef Skiet het volgende:
Jongens wat is ookalweer die generieke tracking site?
http://www.packagetrackr.com/ bedoelde ik
Als je hem heel eruit krijgt is dit ook wel wat misschien:quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef Eenskijken het volgende:
Kom eens met wat nieuwe prullaria DX en consortenik heb alles nu wel gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |