Ik vind juist van wel. Als je zoveel "mans" bent om zo'n meisje te pesten én te filmen, dan kun je vast ook prima overweg met de consequenties van je daden.quote:Anderen vinden dat de sociale media niet mogen dienen als schandpaal voor de dader, wier naam al snel bekend werd.
Waar? Ik ben van Belgiëquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:59 schreef vincerusso het volgende:
Lol ik weet nu gelijk waar dat gemene wijf woont
Oh, wat ben jij een sterke meid zegquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:42 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Assertiviteit kan wel degelijk helpen. Veel van deze primaten zijn namelijk echt laf, en zullen zelfs in een groep niet aanvallen, maar in plaats daarvan een ander slachtoffer zoeken. Zeker als er nog andere, zwakkere, personen voorhanden zijn.
Heb zelf (meisje, kleinste van de klas) op de middelbare school tegenover 3 jongens gestaan, waarvan er eentje een bezem in handen had, na schooltijd, niemand anders meer in de gangen... Heb bluf geroepen en 't lukte me ze niet te laten merken dat ik bang was (was ik best wel, want 3 jongens en 'n stok hadden me natuulijk flink in elkaar kunnen rammen) en ze dropen af!![]()
![]()
Daarna nooit meer last van ze gehad, zij liepen letterlijk voor *mij* om zelfs als ze met z'n drieen waren (uit schaamte ipv uit angst neem ik aan, want ik heb nooit met fysiek geweld gedreigd, daar zou ik geen enkele kans mee hebben), en liep daarna soms met vriendinnen mee die nog wel door ze gepest werden.
Was trouwens wel mooi, deze jongens, en ook een paar meiden wiens gepest ik zo duidelijk negeerde dat ik ze ongeveer omver liep omdat ik ze 'niet zag staan' (bleven 't nog een paar dagen proberen, toen was 't ook over) en ik ben ervan overtuigd dat ik veel meer zelfvertrouwen heb omdat ik eerst gepest werd en dat heb overwonnen, dan als ik dat niet had meegemaakt. Maar daarmee keur ik pesten niet goed; er zijn er zoveel die het niet lukt om er zo mee om te leren gaan, en juist hun hele leven minder zelfverzekerd zijn... Zelfs toen m'n vriendinnen het resultaat van mij zagen, lukte het de meesten nog niet om de pesters in de ogen te zien ipv voor ze weg te lopen enzo.
Mensen, kijk eerst eens lekker in de spiegel...quote:proficiat jason- nu ben je ook een pester? Hoe idioot kun je zijn om overal te gaan schrijven ---STOP HET PESTEN--- als je zelf meedoet.
Sinds de mensheid bestaat, bestaat pesten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen Dimens, als iedereen zo zou denken zal het nooit minder worden of jongeren aan het denken zetten.
Dat is waar, we kunnen het daarentegen wel proberen te verminderen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sinds de mensheid bestaat, bestaat pesten.
Dit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:49 schreef Zenato het volgende:
[..]
Dat is waar, we kunnen het daarentegen wel proberen te verminderen.
Er gebeurd nauwelijks iets in dat filmpjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Dit.
En om op te komen voor de gepeste. Ik kan me voorstellen dat de meeste niets durven doen tegen een groep negers van twee meter, maar als daar een man (of gewoon zelfs een vrouw) voorbij loopt die dat ziet dat dat meisje geslagen wordt, moet hij zich daar echt wel mee bemoeien.
Privacy bestaat allang niet meer sinds het internet is uitgevonden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef bojan het volgende:
Vind het wel vrij ver gaan eigenlijk als ik dat zie. Adres enal.
Ze mag blij zijn dat haar achternaam er niet bij staat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef bojan het volgende:
fok! vind dat ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef bojan het volgende:
Ik zeg het *kan* wel degelijk helpen, en *veel* van deze primaten -heb nergens beweerd dat 't altijd werkt. En dit was 30 jaar geleden, de wereld is wel harder geworden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:16 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Oh, wat ben jij een sterke meid zeg![]()
Ben blij voor je dat je geluk had met die drie jochies, maar ik wil nog wel eens zien of hetzelfde lot voor je weggelegd zou zijn bij de klassedames uit het filmpje. Die leken me eigenlijk vrij vastberaden om schade aan te richten, wat de houding van het slachtoffer ook was. Meer kun je uit dat filmpje ook echt niet afleiden.
zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:38 schreef Meriwether het volgende:
[..]
Hey, ik heb dat plaatje niet gemaakt hè.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |