Jawel hoor. Dat zie ik hier op fok gewoon gebeuren. Toegegeven, hier op fok klaagt altijd wel iemand ergens over... maar toch.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:49 schreef macca728 het volgende:
ze heeft helemaal geen gelijk want daar klagen treinreizigers niet eens over.
Maar daar heeft de Minister het niet over.quote:Ze klagen bv terecht dat er 10 dagen met een een nooddienstregeling wordt gereden terwijl er geen vlok te zien was.
Als ze dat zo gezegd heeft was dat een domme opmerking. En dan mag je klagen over die domheid van mij. Ok?quote:En ze klagen ook terecht omdat Minister Schultz zelf vorig jaar zei dat winterproblemen zoals het jaar daarvoor uitgesloten waren.
Dus de minister klaagt over Fokkers ? Lijkt me nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat zie ik hier op fok gewoon gebeuren. Toegegeven, hier op fok klaagt altijd wel iemand ergens over... maar toch.
[..]
Maar daar heeft de Minister het niet over.
[..]
Als ze dat zo gezegd heeft was dat een domme opmerking. En dan mag je klagen over die domheid van mij. Ok?
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:54 schreef Copycat het volgende:
Die megasneeuwstormen die ons land elk jaar teisteren, de orkanen in de herfst, de railssmeltende hitte in de zomer ... Bijvoorbeeld.
Nederland: het extreemste weer van Europa.
Jullie bewijzen het gelijk van de Minister zo wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:56 schreef Murdera het volgende:
Vergeet de ijstijd niet, Tsunami's, vulkaanuitbarstingen..
Ridiculisatie, om te lachen weet je wel?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie bewijzen het gelijk van de Minister zo wel.
Makkelijk hey zoon sneeuw ploeg op een enkel spoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:10 schreef RemcoDelft het volgende:
Mond dicht en slikken! Niet klagen! Gewoon de volle mep betalen! Naast de miljardensubsidie natuurlijk...
Outsource die hele NS-operatie nou eens naar een stel Japanners, die kunnen wel op tijd rijden. En dan is 5 minuten te laat niet "op tijd" zoals bij de NS!
Wanneer zou Schultz zelf voor het laatst in de trein gezeten hebben? Regen, sneeuw, zon, onweer, bladertjes, wind, ALLES grijpen ze aan om maar niet te hoeven rijden. Terwijl juist een trein op rails totaal geen last van sneeuw o.i.d. zou moeten hebben.
Komt-ie nog een keer:
Precies.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:07 schreef CafeRoker het volgende:
laten we zeggen 1x per drie jaar. Haar voorbeeld klopt wel; als mensen zelfs in auto's moeten overnachten ivm sneeuw kun je slechts verwachten dat het spoor wel ok is. Maar dat is geen excuus voor het feit dat we hier zo'n beetje eens in de twee maanden grote problemen op het spoor hebben.
Zelfs jij klaagt over mensen die altijd maar klagen....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat zie ik hier op fok gewoon gebeuren. Toegegeven, hier op fok klaagt altijd wel iemand ergens over... maar toch.
Hollanders klagen graag. En zijn bovendien heel allergisch voor kritiek! Bijzondere combinatie...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:13 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het gekanker op de NS tot op een bepaalde hoogte terecht. Maar vind het ookwel typisch dat in andere landen de treinen nog kutter rijden en er minder geklaagd wordt. De Bahn ligt hier ook stil door herfstblaadjes, 2 vlokken sneeuw of weet ik 't wat. Vertragingen worden hier niet eens goed vermeld op de borden en zie en hoor toch minder frustraties.
En ook nog een die nagenoeg alleen maar rechtuit gaat (hele flauwe bochten daargelaten) en geen kruisingen tegenkomtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Makkelijk hey zoon sneeuw ploeg op een enkel spoor![]()
Dat stond er niet. Maar je kan je wel voorstellen dat er mensen zijn die EN behoren tot de groep treinreizigers EN behoren tot de groep fokkers?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:37 schreef macca728 het volgende:
Dus de minister klaagt over Fokkers ? Lijkt me niet
Ze heeft het over bepaalde mensen die klagen. Nl. degenen die klagen als het onzinnig is.quote:De minister heeft het niet over mensen die klagen ? Volgens mij wel.
Ik heb die uitspraak gemist. Gelukkig.quote:Ja dat heeft ze zo gezegd, weet je dat niet meer ?
Als het om te lachen is, is het goed.quote:
Dat is ook weer waar. Maar ik ben dan ook net als ieder ander hypocriet!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:39 schreef macca728 het volgende:
Zelfs jij klaagt over mensen die altijd maar klagen....
Iets in het belachelijke trekken is wat anders dan klagen ...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:38 schreef DS4 het volgende:
Jullie bewijzen het gelijk van de Minister zo wel.
Twee chloortreinen op volle snelheid frontaal laten botsen in centrum Amsterdam dus? Dan is half Amsterdam dood!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:48 schreef waht het volgende:
Ik ben er wel voor om alle risicomarges overboord te gooien opdat zoveel mogelijk treinreizigers zullen sterven.
Puur om een punt te maken.
Tempting...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:58 schreef RemcoDelft het volgende:
Twee chloortreinen op volle snelheid frontaal laten botsen in centrum Amsterdam dus? Dan is half Amsterdam dood!
Het volk wil het.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:58 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Twee chloortreinen op volle snelheid frontaal laten botsen in centrum Amsterdam dus? Dan is half Amsterdam dood!
Nee hoor, dat valt wel mee. Zwitserland mag dan een uitzondering zijn. Maar ja 2000 man aan onderhoud meer in dienst. Het net is ontzettend duur en de treinkaartjes dus ook. Duitsland(waar ik zelf rij) en Frankrijk is nog een grotere puinhoop dan NL. Het is dat Duitsers minder klagen, maar daar is de situatie schrijnend.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:08 schreef Leandra het volgende:
De minister die het verschil tussen een weg en het spoor niet begrijpt...
Prorail moet gewoon eens in Duitsland/Zwitserland/Oostenrijk/Frankrijk gaan kijken, want daar kunnen ze met sneeuw, vallende bladeren, vliegende pollen wel blijven rijden.
Fantast. Veiligheid speelt daarbij geen enkele rol van betekenis in dat soort landen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:10 schreef RemcoDelft het volgende:
Mond dicht en slikken! Niet klagen! Gewoon de volle mep betalen! Naast de miljardensubsidie natuurlijk...
Outsource die hele NS-operatie nou eens naar een stel Japanners, die kunnen wel op tijd rijden. En dan is 5 minuten te laat niet "op tijd" zoals bij de NS!
Wanneer zou Schultz zelf voor het laatst in de trein gezeten hebben? Regen, sneeuw, zon, onweer, bladertjes, wind, ALLES grijpen ze aan om maar niet te hoeven rijden. Terwijl juist een trein op rails totaal geen last van sneeuw o.i.d. zou moeten hebben.
Komt-ie nog een keer:
Hier ben ik het mee eens. In Duitsland heb je dat wel bij een station van betekenis. Maar helaas dat is niet iets van NS of Prorail.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:58 schreef raptorix het volgende:
Vertragingen vind ik niet zo erg, ik vind het erger dat elke stationshal 1 grote snackstraat is met weinig aantrekkelijke zaakjes, zorg dat er mooi wifi cafe's zijn zodat je daar lekker kunt werken wanneer er vertraging is.
Daar wordt het spoor ook veel minder intensief gebruikt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:08 schreef Leandra het volgende:
De minister die het verschil tussen een weg en het spoor niet begrijpt...
Prorail moet gewoon eens in Duitsland/Zwitserland/Oostenrijk/Frankrijk gaan kijken, want daar kunnen ze met sneeuw, vallende bladeren, vliegende pollen wel blijven rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |