SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MaleDuck op 29-06-2012 08:39:36 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
TT is niet te zien op de mobiel. Evenals dat ik nu niet kan quoten uit het vorige topic
@Yur, bij justitie beginnen de meeste mensen pas tussen 8:30 en 9 uurEn dan gaan ze ook nog eerst rustig zitten ontbijten en alles.
![]()
Tijd om m'n laatste tentamen voor deze week te maken. Fijne dag allemaal
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Overigens denk ik dat ik komende week eens van werk naar huis ga hardlopen. Ff een mooie route zoeken...
De kortste route is zo'n 15,5km, maar die route is saaaaaaaaaaaaaiF means you're fucked![]()
Veel succes!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:32 schreef justmattie het volgende:
TT is niet te zien op de mobiel. Evenals dat ik nu niet kan quoten uit het vorige topic
@Yur, bij justitie beginnen de meeste mensen pas tussen 8:30 en 9 uurEn dan gaan ze ook nog eerst rustig zitten ontbijten en alles.
![]()
Tijd om m'n laatste tentamen voor deze week te maken. Fijne dag allemaalF means you're fucked![]()
Mijn gedachtengang op dit moment:
- hopelijk is het morgen wel mooi weer
- oh ja, nog even collega mailen om af te spreken waar we elkaar zien
- wat zal ik eten morgen, voor de loop?
- oh fuck, start om 19:00... Wat doet pa met eten en wat doe ik? Voor of achteraf?
- zal ik m'n loopkleding vast aan doen met iets er overheen? Of daar omkleden?
- niet vergeten om m'n telefoon nog op te laden voor vertrek
- kut, moet m'n afhaalbewijs nog printen_!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
OP aangepast (startvolgorde Ekiden erin verwerkt) en opgave mogelijkheid voor Ekiden weggehaald
Nog andere aanpassingen?Voor mij is het de moeite niet om van werk naar huis te gaan hardlopen, is maar 1,85 kmquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:33 schreef YUR het volgende:
Overigens denk ik dat ik komende week eens van werk naar huis ga hardlopen. Ff een mooie route zoeken...
De kortste route is zo'n 15,5km, maar die route is saaaaaaaaaaaaai
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Denk ook om speldjes voor je startnr. Ik kreeg ze in Delft erbij, maar dat schijnt niet altijd zo te zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:35 schreef Yuki het volgende:
- hopelijk is het morgen wel mooi weer
- oh ja, nog even collega mailen om af te spreken waar we elkaar zien
- oh fuck, start om 19:00... Wat doet pa met eten en wat doe ik? Voor of achteraf?
- zal ik m'n loopkleding vast aan doen met iets er overheen? Of daar omkleden?
- niet vergeten om m'n telefoon nog op te laden voor vertrek
Niet meer actief op Fok!![]()
Tuurlijk, zeker in de avond is het lekker lopenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:35 schreef Yuki het volgende:
- hopelijk is het morgen wel mooi weerAls ik om die tijd zou lopen, zou ik een normale maaltijd eten om half 5 en achteraf nog iets kleins.quote:- oh ja, nog even collega mailen om af te spreken waar we elkaar zien
- oh fuck, start om 19:00... Wat doet pa met eten en wat doe ik? Voor of achteraf?Ligt eraan hoever het is en of je een plek hebt om je spullen te stallen...quote:- zal ik m'n loopkleding vast aan doen met iets er overheen? Of daar omkleden?quote:- niet vergeten om m'n telefoon nog op te laden voor vertrek
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Haal mijn HM er maar uitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
OP aangepast (startvolgorde Ekiden erin verwerkt) en opgave mogelijkheid voor Ekiden weggehaald
Nog andere aanpassingen?
[..]
Voor mij is het de moeite niet om van werk naar huis te gaan hardlopen, is maar 1,85 km. Daar had ik inmiddels al voor aan het trainen moeten zijn
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Marathonlopers in wording kunnen van mijn werk naar mijn huis rennen. Kortste route: 38 km.
Justmattie, succes vandaag met je tentamen!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Van mijn huis naar mijn ouders is 20,5 km, dus dat is wel leuk, maar naar mn schoonouders is 41 km, dus ook eigenlijk een marathonquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:39 schreef MaLo het volgende:
Marathonlopers in wording kunnen van mijn werk naar mijn huis rennen. Kortste route: 38 km.
Justmattie, succes vandaag met je tentamen!
Met een beetje mazzel hoor ik vandaag of ik ben aangenomen op een andere functie...dan moet ik een paar keer per week naar Utrecht....dat ga ik dan maar niet lopen
F means you're fucked![]()
Ik ga vandaag aan het eind van de middag / begin van de avond lopen. Ben heel moe, gisteravond feestje gehaden vanavond weer een feestje
. En later op de dag lopen bevalt me toch beter dan 's ochtends. Ik ben geen ochtendmens
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Oe spannendquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:40 schreef YUR het volgende:
Met een beetje mazzel hoor ik vandaag of ik ben aangenomen op een andere functie...dan moet ik een paar keer per week naar Utrecht....dat ga ik dan maar niet lopen. Ga je helemaal wat anders doen dan je nu doet?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik ga zo aan m'n mini-triathlon beginnen!quote:
Op de racefiets naar 't zwembad, 45 minuutjes baantjes trekken en dan 6km hardlopen en dan weer op de fiets naar huis
Ja doei.![]()
Voor degenen die graag op hartslag willen gaan lopen: ik heb twee polar horlogers te koop, met 2 borstbanden. Ene is een TF1, andere is een TF4. Voor FOK!ers een lief prijsje natuurlijk![]()
![]()
herkenbaarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, het meeste werk doe ik tot 9 uur, dan komen de kibbeltroela's binnen en is het gedaan met de rust
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Je gaat nu voor een Garmin zeker?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:50 schreef Rammelaartje het volgende:
Voor degenen die graag op hartslag willen gaan lopen: ik heb twee polar horlogers te koop, met 2 borstbanden. Ene is een TF1, andere is een TF4. Voor FOK!ers een lief prijsje natuurlijk
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties Forumhop: Hop naar: