Dit topic maar even sluiten met een knaller. Want dat is gebeurd de 12e. We reden alweer van Cambodja terug naar Saigon toen opeens de voorband knalde. Ze hebben hier nog gewoon binnen banden dus tja.. Niet te houden dus onderuit met 50-60 km/h ongeveer.
Flinke schaafwond op mijn onderarm aan overgehouden en wat andere schaafwonden en blauwe plekken. Motor was nog redelijk heel. Een slag in het wiel en de hele voorkant lag eraf. Bij een zaakje daar de motor rijdend laten maken voor 3 dollar door de remhendel te laten werken als koppeling et cetera.
Gelijk daar maar de wonden ontsmet en verbonden want we moesten nog 1.5 uur naar Saigon.
Twee dagen erna een poging gedaan de motor te laten maken. Dus wij naar de motoronderdelen markt in Chinatown. Ze hadden daar alles en voor 30 euro had ik een nieuw contactslot, spiegel, twee hendels, linker console bij de hendel en rechts, koplamp, middenconsole met km kabel en een knipperlicht. Dit werd allemaal gemaakt en vandaag de motor verkocht met 25 euro verlies. (reparatie kosten niet meegerekend)
Dus goed afgelopen, als ik wilde kon ik wel mee voor de motor krijgen maar aangezien ik morgen een vlucht heb zou het opslaan in een garage ook geld kosten. Dus... het avontuur is afgelopen.
Ik zou te weinig tijd hebben omdat ik mijn wonden beter wilde laten helen als ik op de motor zou gaan en dan moest ik gaan haasten.
De dokters hier is weer een ander verhaal...