Wutquote:
Ik ga een gokje doen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:19 schreef rene90 het volgende:
Inmiddels aangekomen in Cambodja. Bij de grens geen gezeik gehad. Ik ga misschien vanavond een wat langer stukje tikken en zal het hier wel neergooien in een spoiler.
Banden en remmen zijn prima, olie ook (heb een half liter Flesje mee), ketting begint slap te raken maar ik red het wel tot Vietnam denk ik wat nog 800 km is ongeveer. Hij is al keer ingekort dus ik vraag me of of ze er nog een keer een schakel tussenuit kunnen halen of dat een hele nieuwe ketting beter is om te doen?
Dit vanwege de kans dat hij anders knapt onderweg?Misschien een domme vraag, maar heeft die motor van zichzelf misschien ook een kettingspanner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B: banden en brandstofquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik ga een gokje doen:
Banden
Remmen
A
Verlichting
Olie
Ketting
Geen idee wat die A moet zijn.
De test: hoe ver kan je de ketting aan de achterkant van het tandwiel tillen? Bij een nieuwe ketting horen waarschijnlijk ook nieuwe tandwielen. En als je dat wilt doen, doe het dan meteen, daar heb je dan al die tijd plezier van.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:19 schreef rene90 het volgende:
Banden en remmen zijn prima, olie ook (heb een half liter Flesje mee), ketting begint slap te raken maar ik red het wel tot Vietnam denk ik wat nog 800 km is ongeveer. Hij is al keer ingekort dus ik vraag me of of ze er nog een keer een schakel tussenuit kunnen halen of dat een hele nieuwe ketting beter is om te doen?
Dit vanwege de kans dat hij anders knapt onderweg?
A = accu en/of aandrijvingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik ga een gokje doen:
Banden
Remmen
A
Verlichting
Olie
Ketting
Geen idee wat die A moet zijn.
is goed voor de O-ringen inderdaadquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:15 schreef 2cv het volgende:
Zou het ook een idee zijn om hard frituurvet (of iets dergelijks) te smelten en daar je ketting in te doen zodat het vet overal in/tussen komt. Vervolgens het vet af laten koelen en vlak voor het helemaal gestold is de ketting weer uit het vet halen (en monteren).
Heb je de OP wel gelezen ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Schroefasvet en frituurvet is niet geschikt voor een ketting, hoe verzinnen ze het
@Rene: waarom smeer je de ketting niet zelf?
Haha nee dat is allemaal al geregeld en rond.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:11 schreef 2cv het volgende:
Dus nu komt er ergens een topic waarin je vraagt om medische huis tuin en keuken tips ? Hoe spalk je een op 4 plaatsen gebroken rug en hoe kan je het beste zand uit bloed zeven om het terug te gieten in de eigenaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |