Jep, ook mijn eerste keer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
Is overigens de eerste keer dat ik meemaak dat de SC op slot gaat.
Ik heb het voorheen al een keer eerder gedaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
Is overigens de eerste keer dat ik meemaak dat de SC op slot gaat.
He joh man wat ben jij een waardeloze gozert man. Steven, waar heb je dit ventje vandaan gehaald man, is toch niet te geloven johquote:
Alleen al om dit zoveel respect voor deze reactie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:36 schreef Helpmefok het volgende:
KANKER man de slowchat wordt weer HELEMAAL verneukt. Van harde gevatte opmetkingen naar "wuhuhuh ik neuk je moeders poep en toiletrolrestanten" in tien minuten. Kapitein en ik EVEN weg en shit breekt los.
"ik heb je moeders dildo opgegraven en opgegeten". Fucking boelers. Doe gewoon fucking normaal.
HEt is een kakkie hoor, dus 1 van julliequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
He joh man wat ben jij een waardeloze gozert man. Steven, waar heb je dit ventje vandaan gehaald man, is toch niet te geloven joh
Dat is meestal als je iets voorheen gedaan hebt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het voorheen al een keer eerder gedaan
Hey Rens, ik ben PizzaGeit :0quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
PizzaGeit we zullen opnieuw beginnen,
Rens aangenaam.
Nee jij danquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
Sowieso, shit als 'ga je moeder pijpen' gebruikte ik ook toen ik 12 jaar was.
O sweet memories.
Ik wil niet geassocieerd worden met dat marginaaltjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
HEt is een kakkie hoor, dus 1 van jullie
Ga huilen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee jij dan
Nee je moeder
Nee je vader
pffff
wat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is meestal als je iets voorheen gedaan hebt.
Nou...in het kader van de normale vragen zal ik er namens de rest van de SC eentje aan jou stellen:quote:
Owww hoorde je wat 'ie zei over je moeder? Ik zou het niet pikken hoor als ik jou was.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee jij dan
Nee je moeder
Nee je vader
pffff
Caland jouw moeder is zo dik dat ze groepskorting krijgt bij de McDonald'squote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
Sowieso, shit als 'ga je moeder pijpen' gebruikte ik ook toen ik 12 jaar was.
O sweet memories.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |