Hele mooie argumentatiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mooie argumentatie ook, vooral niet naar de feiten kijken
Ja hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar ik doe toch wel normaal t.o.v Pizzageitje?
PizzaGeit support Feyenoord dan ook daar is het al misgegaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar ik doe toch wel normaal t.o.v Pizzageitje?
Dat ze maar opschieten met Koemanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
ff lekker atletiek vrouwtjes kijken.
Zit binnen in maar denk het nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
Hé Steven...die bobbel op je schouder he. Als je nu een mattie tegenkomt en hij slaat je vriendschappelijk op je schouder...springt die bobbel dan op je andere schouder weer omhoog?
Lekker boeiend. Dat is juist 't hele punt. Dat je er ook ZONDER argumentatie normaal op moet kunnen reageren. Alleen ga jij er dan serieus op in. Daarom pas je niet in de SC.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet zomaar uit het niets, en zeker niet zonder enige argumentatie. Ga je erop in, is het niet goed
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
Hé Steven...die bobbel op je schouder he. Als je nu een mattie tegenkomt en hij slaat je vriendschappelijk op je schouder...springt die bobbel dan op je andere schouder weer omhoog?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
zal hem werkelijk worst wezen manquote:
Sommige mensen bezwijken onder de verwachtingen idd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
PizzaGeit support Feyenoord dan ook daar is het al misgegaan.
hij is ook kaalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Alsof jij niet droevig bent man
Uitkeringstrekker die 24/7 op FOK! zit
Met wietplantjes
quote:
Tompsv12quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
Hoeveel kleuters posten hier nou trouwens.
Ajacied
Pizzageit
RensAjacied ?
En Stylo, die had ik al genoemdquote:
aanwezigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
Hoeveel kleuters posten hier nou trouwens.
Ajacied
Pizzageit
RensAjacied ?
in dat rattenhol van een wormerquote:
quote:
ja daarom is ze lekker. Lekker lijkje batsie doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mijn moeder leeft niet meer, net als jouw hersenen
Mooi toch ouwe reusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet nou vooral niet dat het nog een vuile allochtoon ook is.
ojah zo;n groene kabouter:')quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet nou vooral niet dat het nog een vuile allochtoon ook is.
Tom klopt het dat Psv spelers met belastinggeld hebben aangetrokken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor jou maak ik graag een uitzondering.
Doe je nou dat leuke alarm van Morhp na?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOWWWWWW
OWWW OW OOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWW
Het zit er een beetje tussenin, ik neig naarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
GGMM, hoe zit jij nou dat soort reacties te verwijderen?
Meerof
Jep, ook mijn eerste keer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
Is overigens de eerste keer dat ik meemaak dat de SC op slot gaat.
Ik heb het voorheen al een keer eerder gedaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
Is overigens de eerste keer dat ik meemaak dat de SC op slot gaat.
He joh man wat ben jij een waardeloze gozert man. Steven, waar heb je dit ventje vandaan gehaald man, is toch niet te geloven johquote:
Alleen al om dit zoveel respect voor deze reactie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:36 schreef Helpmefok het volgende:
KANKER man de slowchat wordt weer HELEMAAL verneukt. Van harde gevatte opmetkingen naar "wuhuhuh ik neuk je moeders poep en toiletrolrestanten" in tien minuten. Kapitein en ik EVEN weg en shit breekt los.
"ik heb je moeders dildo opgegraven en opgegeten". Fucking boelers. Doe gewoon fucking normaal.
HEt is een kakkie hoor, dus 1 van julliequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
He joh man wat ben jij een waardeloze gozert man. Steven, waar heb je dit ventje vandaan gehaald man, is toch niet te geloven joh
Dat is meestal als je iets voorheen gedaan hebt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het voorheen al een keer eerder gedaan
Hey Rens, ik ben PizzaGeit :0quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
PizzaGeit we zullen opnieuw beginnen,
Rens aangenaam.
Nee jij danquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
Sowieso, shit als 'ga je moeder pijpen' gebruikte ik ook toen ik 12 jaar was.
O sweet memories.
Ik wil niet geassocieerd worden met dat marginaaltjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
HEt is een kakkie hoor, dus 1 van jullie
Ga huilen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee jij dan
Nee je moeder
Nee je vader
pffff
wat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is meestal als je iets voorheen gedaan hebt.
Nou...in het kader van de normale vragen zal ik er namens de rest van de SC eentje aan jou stellen:quote:
Owww hoorde je wat 'ie zei over je moeder? Ik zou het niet pikken hoor als ik jou was.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee jij dan
Nee je moeder
Nee je vader
pffff
Caland jouw moeder is zo dik dat ze groepskorting krijgt bij de McDonald'squote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
Sowieso, shit als 'ga je moeder pijpen' gebruikte ik ook toen ik 12 jaar was.
O sweet memories.
je vader opmerking gebruik ik nog steeds hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee jij dan
Nee je moeder
Nee je vader
pffff
je moeder ouwequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je vader opmerking gebruik ik nog steeds hoor
Ik wil niet stoken hoor maar hij zei het echtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Owww hoorde je wat 'ie zei over je moeder? Ik zou het niet pikken hoor als ik jou was.
Pik je dat? He? Pik je dat? Wat hij zei over je moeder...
Zo gaat het nu/en vroeger ook telkens bij de gymles van PizzaGeit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik wil niet geassocieerd worden met dat marginaaltje
Wordt constant overgeslagen met poten dat ventjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo gaat het nu/en vroeger ook telkens bij de gymles van PizzaGeit.
Nee, jij mag hem hebben. Nee, hij mag wel in jullie team spelen wij met een man minder...
Verbeter deze SC, begin bij jezelfquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou...in het kader van de normale vragen zal ik er namens de rest van de SC eentje aan jou stellen:
Wil je alsjeblieft óf radicaal anders gaan posten óf gewoon wegblijven?
Yo momma's so poor she can't even pay attention!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Caland jouw moeder is zo dik dat ze groepskorting krijgt bij de McDonald's
Met voetballen liever een kiezelsteen kiezen dan PizzaGeit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, jij mag hem hebben. Nee, hij mag wel in jullie team spelen wij met een man minder...
Ja, dat zei ik al.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je het al een keer eerder hebt gedaan.
nee want dan krijg ik ook dingen terug over mijn ma. da wil ik niequote:
Of moet tegen een meisje poten ''zodat het nog eerlijk blijft''.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wordt constant overgeslagen met poten dat ventje
Je moeder is zo dik dat ze wanneer ze haar been breekt er jus uitkomtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Yo momma's so poor she can't even pay attention!
Wordt/werd altijd als een van de eersten gekozenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Of moet tegen een meisje poten ''zodat het nog eerlijk blijft''.
Jongen, ik ben een van de grondleggers van deze SC. Ga mij niet vertellen dat wij ons moeten aanpasen. Wij ZIJN de SC man.quote:
Jij bent de bom ouwe pikkebaasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wordt/werd altijd als een van de eersten gekozen
Hihiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, voor die triangeljostie-opmerking.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:40 schreef SjaakBauer het volgende:
GGMM, je hebt me weer een note gegeven? Toch maar even shit kopen dat ik het in kan zien
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Yo momma's so poor she can't even pay attention!
Stam + t bitch, leer het.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ah man, jij bent echt zo stoerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jongen, ik ben een van de grondleggers van deze SC. Ga mij niet vertellen dat wij ons moeten aanpasen. Wij ZIJN de SC man.Jij komt erbij dus pas je aan of ga gewoon weg. Heel simpel.
Deze man weet van geen ophouden he.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |