quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga gewoon slapen man triangeljostie
Je zou het niet zeggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Goffedomme, dagt k: yes, nog wa chocla in mn la, is die zooi helemaal gesmolte
Het is vandaag ook echt niet warm geweestquote:
Ik ben aan 't leren boeler. In tegenstelling tot jou moet ik nog wat werk verzetten af en toe.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja HMF is weg, dus Kapiteintje ook. Scheelt al weer 2 man
Strakke lyrics man.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou ji ook eens normaal kunne doen![]()
Weet dat het moeiluk is, maar probeer t
Het zal je lukken jonge, kweet t
Calimero post maar dan qua intelligentie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben aan 't leren boeler. In tegenstelling tot jou moet ik nog wat werk verzetten af en toe.
'' Werk verzetten ''quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben aan 't leren boeler. In tegenstelling tot jou moet ik nog wat werk verzetten af en toe.
dak was dicht, doping was op, wat voor smoezen zal die hebben?quote:
En ik maar denken dat je 14 was.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
'' Werk verzetten ''![]()
Man, alsof ik niet werkHeb 3 baantjes
Met zijn irritante houding en gekreun. Tennis boeit mij niks en toch mag ik die gozer nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dak was dicht, doping was op, wat voor smoezen zal die hebben?
Jij moet op je school wel zo kankervaak hard in elkaar worden getiktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou ji ook eens normaal kunne doen![]()
Weet dat het moeiluk is, maar probeer t
Het zal je lukken jonge, kweet t
Ja, hoe meer baantjes je hebt hoe meer je werkt natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
'' Werk verzetten ''![]()
Man, alsof ik niet werkHeb 3 baantjes
Over wie gaat dat Nadal?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met zijn irritante houding en gekreun. Tennis boeit mij niks en toch mag ik die gozer niet
Puyol betaalde ziekenhuisrekening overleden Roqué (23) nice dat jij mijn punt als enige daar begrijpt. :'')quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met zijn irritante houding en gekreun. Tennis boeit mij niks en toch mag ik die gozer niet
Zeg ik datquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, hoe meer baantjes je hebt hoe meer je werkt natuurlijk.
mentaal?quote:
Dat klopt. Zelfs in de SC is er een dat nu heel erg hard aan 't bewijzen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe zoek ik ruzie dan?
Een of andere downie noemt me ineens traingeljostie ofzo![]()
![]()
Die beantwoord ik gewoon, achja, je weet hoe het gaat he. Debielen zitten overal
Je gedoogd Steven toch ook?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:16 schreef Caland het volgende:
Sowieso, wat is omhoog met die kleuterbestorming hier man. Alleen ajacied gedogen vond ik nog wel best.
Alsof we alles moeten gaan uitzoeken. Maakt mij het wat uit als ze jou uitdagen, één of andere manier is er altijd gezeur met jou in de chat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe zocht ik het op dan? Scroll maar weer naar boven, kan je zien dat ik uit het niets triangeljostie wordt genoemd. Kijk, je kan wel elke keer gaan kankeren, maar je kan ook gewoon ff kijken wat er is
Daar gaat het wel op neer komen jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach joh over 2 maanden zitten alle Feyenoorder en Ajacieden weer op elkaar te kankeren dan worden de verhoudingen wel weer in ere herstelt.
Tommypsv12 en styloquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
Hoeveel kleuters posten hier nou trouwens.
Ajacied
Pizzageit
RensAjacied ?
quote:
ja ik krijg wel eens andere woorden naar mijn hoofd geslingerd, hoort bij het volwassen worden om je daar niets van aan te trekken sukkelnerd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe zocht ik het op dan? Scroll maar weer naar boven, kan je zien dat ik uit het niets triangeljostie wordt genoemd. Kijk, je kan wel elke keer gaan kankeren, maar je kan ook gewoon ff kijken wat er is
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
Ajacied
Pizzageit
RensAjacied ?
Reageer gewoon normaal, dan was had je nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is ook best zielig, en dat weten jullie allemaal ook wel. Maar als jullie collectief iemand om niets blijven bashen, ok
HMF past ook wel in dat rijtje ;')quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
Ajacied
Pizzageit
RensAjacied ?
Idd. Iedereen zit hier puur voor z'n plezier om 12:19 energie te verspillen aan een mannetje in een SC.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is ook best zielig, en dat weten jullie allemaal ook wel. Maar als jullie collectief iemand om niets blijven bashen, ok
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso altijd wel meevallen
Niet zomaar uit het niets, en zeker niet zonder enige argumentatie. Ga je erop in, is het niet goedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik krijg wel eens andere woorden naar mijn hoofd geslingerd, hoort bij het volwassen worden om je daar niets van aan te trekken sukkelnerd.
Ja maar ik doe toch wel normaal t.o.v Pizzageitje?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar jij bent toch ook 16 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |