quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwemles ja zijn vader gooide HMF van boord als hij zijn bek weer eens niet kon houden.
quote:
Vertaling in normale taal: Jongens, ik ga nu slapen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Zullen we wat op TV kijken. Alles behalve dit gezeik."
Jongens ik ben weg![]()
KANKER ze knijpt steeds in mijn tepels GVD
Anyway ik ben weg die bitch wordt para mattie AUAU KANKER
Deze afsluitende post vind ik dan een beetje jammer HMF het moet wel realistisch blijven hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Zullen we wat op TV kijken. Alles behalve dit gezeik."
Jongens ik ben weg![]()
KANKER ze knijpt steeds in mijn tepels GVD
Anyway ik ben weg die bitch wordt para mattie AUAU KANKER
Het is eerderquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertaling in normale taal: Jongens, ik ga nu slapen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
Anyway ik ga offline en lekker serie'tje kijken met de mooiste en leifste vrouw van het land
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is eerder
Jongens ik moet van de laptop af want mijn vriendin wil series kijken
Cola Light-je erlangs, strapless topje aan. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
Anyway ik ga offline en lekker serie'tje kijken met de mooiste en leifste vrouw van het land
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is eerder
Jongens ik moet van de laptop af want mijn vriendin wil series kijken
Je moet toch wat om er een keer in de zoveel tijd bovenop te mogen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:04 schreef Caland het volgende:
Grays anatomy kijken. 't is maar waar je zin in hebt.
Greys pik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:04 schreef Caland het volgende:
Grays anatomy kijken. 't is maar waar je zin in hebt.
Lig liever onderop.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet toch wat om er een keer in de zoveel tijd bovenop te mogen.
Ga nou maar voordat je klappen krijgtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Greys pik.
En ik kijk nu een serie 'girls'..
Anyway ben nu echt weg
nee joh. Verdooft lekker. Beetje snats erbij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm als de hechtingen van een verstandskies nog bloeden is alcohol drinken een heel slecht idee toch?
stokbroodje brie erbij, is toch heerlijk manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm als de hechtingen van een verstandskies nog bloeden is alcohol drinken een heel slecht idee toch?
breezer dat je bent.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Goffedomme, dagt k: yes, nog wa chocla in mn la, is die zooi helemaal gesmolte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |