Waarin Kapiteintje met 'hij' natuurlijk refereert naar mijquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
Omdat hij ze eerst op hun smoel heeft gespoten!
Davy en Geo praktijken ditquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
Omdat hij ze eerst op hun smoel heeft gespoten!
Oh bedankt voor het uitleggen, we snapten het niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarin Kapiteintje met 'hij' natuurlijk refereert naar mij
Mijn vriendin zegt net van niet en is mopperig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn Indonesiėrs wel feitelijk spleetogen?
pindas toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn Indonesiėrs wel feitelijk spleetogen?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:
Soms lijkt jij net op Bansheeboy zijn kloon. Is zaterdag bij jou ook pizzadag toevallig?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt net van niet en is mopperig..
Smoofiequote:
Laat maar.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee we hebben wel vrijdag patatdag. Komt omdat we op vrijdag altijd zwemles hadden en papa te lui was om te kokenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms lijkt jij net op Bansheeboy zijn kloon. Is zaterdag bij jou ook pizzadag toevallig?
Ik geef haar groot gelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt net van niet en is mopperig..
Papa was toch aan het varen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee we hebben wel vrijdag patatdag. Komt omdat we op vrijdag altijd zwemles hadden en papa te lui was om te koken.
ja, gewoon zwemmen achter de boot aan.quote:
"Zullen we wat op TV kijken. Alles behalve dit gezeik."quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |