quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kapitein drinkt Cola Light jij gaat zwetend naar het ziekenhuis... Gelukkig ben ik nog een echte macho waar jullie tegenop kunnen kijken.
Verwachtte eigenlijk een.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah joh donderstraal toch op joh!
[ afbeelding ]
Jij een week aangezien je laatste ban 48uur wasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Hoeveel dagen krijg je eigenlijk als je DM's openbaar maakt?
Tenzij je HMF bent dan post je binnen het halfuur weer mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij een week aangezien je laatste ban 48uur was
Dan is het de moeite niet waard.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij een week aangezien je laatste ban 48uur was
Ligt aan je gedrag ervoor, als je net terugkomt van een ban bijvoorbeeld wordt het anders beoordeeld dan wanneer je heilig bent.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Hoeveel dagen krijg je eigenlijk als je DM's openbaar maakt?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je HMF bent dan post je binnen het halfuur weer mee.
Dan houd ik het maar voor me denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt aan je gedrag ervoor, als je net terugkomt van een ban bijvoorbeeld wordt het anders beoordeeld dan wanneer je heilig bent.
[..]
[..]
In ruil voor hun naam in de aftiteling he. Niet dat het mij verbaast je moet ook wel behoorlijk ijdel zijn om zoveel vrijetijd in Fok! te steken voor een blauw kleurtje, toch Steven?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmf heeft FOK! gewoon beloofd een documentaire te maken over ze
Daarom mag ie elke keer terug komen
Jezus wat ben jij op dreef de laatste tijdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ruil voor hun naam in de aftiteling he. Niet dat het mij verbaast je moet ook wel behoorlijk ijdel zijn om zoveel vrijetijd in Fok! te steken voor een blauw kleurtje, toch Steven?
Oh snap!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ruil voor hun naam in de aftiteling he. Niet dat het mij verbaast je moet ook wel behoorlijk ijdel zijn om zoveel vrijetijd in Fok! te steken voor een blauw kleurtje, toch Steven?
[..]
Ja echt he, ik lig af en toe helemaal dubbel om die droge opmerkingen van hemquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij op dreef de laatste tijd
Waar ie ze vandaan haalt weet niemandquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja echt he, ik lig af en toe helemaal dubbel om die droge opmerkingen van hem
Delft.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar ie ze vandaan haalt weet niemand
Zomerstop + tijdelijk studieloos en je als 14 jarige gedragen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar ie ze vandaan haalt weet niemand
Ik en mijn mattie Netsplitter zijn inderdaad de trots van Delft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |