quote:
quote:
doe dan niet zo posh over je cito score als je de basisregels van de Nederlandse taal niet beheerst.quote:
Ach wat een onzin. Voor kanker, oke, kan ik begrijpen. Dat misselijke ventje zit al een aantal avonden hier de hele boel te verzieken met zijn mongoloïde opmerkingen, moet ik gewoon even op reageren met wat niet mis te verstane termen.quote:
Moet er dan niet minstens 1 een strap-on gedragen hebben?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben tenminste wel door 2 wijven gesandwiched een paar weken terug. En jij?
nog een keer graag, heb het de eerste keer niet gezien.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:42 schreef Helpmefok het volgende:
KANKER man de slowchat wordt weer HELEMAAL verneukt. Van harde gevatte opmetkingen naar "wuhuhuh ik neuk je moeders poep en toiletrolrestanten" in tien minuten. Kapitein en ik EVEN weg en shit breekt los.
"ik heb je moeders dildo opgegraven en opgegeten". Fucking boelers. Doe gewoon fucking normaal.
En pizzageit flikker even op ja???
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet er dan niet minstens 1 een strap-on gedragen hebben?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:44 schreef napoleonfour het volgende:
jammer, vond het wel een leuke user.
quote:
Ik ook het kwam er niet altijd even goed uit maar op een aantal punten stond hij gewoon in zijn gelijk. Ook zo inconsequent dat enkel hij gebanned wordtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:44 schreef napoleonfour het volgende:
jammer, vond het wel een leuke user.
Weet ik, maar hij is 15, jij moet daar eigenlijk boven staan. Je weet dat uit de hand loopt als je zoiets zegt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ach wat een onzin. Voor kanker, oke, kan ik begrijpen. Dat misselijke ventje zit al een aantal avonden hier de hele boel te verzieken met zijn mongoloïde opmerkingen, moet ik gewoon even op reageren met wat niet mis te verstane termen.
Ik lig nachten wakker van een note hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij is 15, jij moet daar eigenlijk boven staan. Je weet dat uit de hand loopt als je zoiets zegt.
En het is maar een note, geen ban. Relax.
ik heb al 22 nachten niet geslapenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik lig nachten wakker van een note hoor
Het zijn van PizzaGeit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:46 schreef Tjacka het volgende:
Wat is eigenlijk de reden voor de ban?
Onbegrijpelijk.
Same here. Rustig aanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
Hey boys, mijn taak zit erop. Ik ga nog ff leren. Morgen tentamen. Later iedereen!
Ik denk elke keer dat het vrijdag isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
Hey boys, mijn taak zit erop. Ik ga nog ff leren. Morgen tentamen. Later iedereen!
IK ben al een jaar wakkerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb al 22 nachten niet geslapen
Ah joh donderstraal toch op joh!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:46 schreef Tjacka het volgende:
Wat is eigenlijk de reden voor de ban?
Onbegrijpelijk.
Je bent allergisch voor noten?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb al 22 nachten niet geslapen
ik spaar ze gewoon niet. 22 postieve notes uiteraard.quote:
De Haanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:47 schreef Caland het volgende:
Hoe kunnen Van Gaal en De Haan nou bovenaan staan in zo een poll?
Oh wacht, telegraaf.
beetje de nadruk liggen op IK, stomme man dat je bent.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat het vrijdag is
[..]
IK ben al een jaar wakker
IK ben gewoon stoerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
beetje de nadruk liggen op IK, stomme man dat je bent.
Kapitein drinkt Cola Light jij gaat zwetend naar het ziekenhuis... Gelukkig ben ik nog een echte macho waar jullie tegenop kunnen kijken.quote:
Vind ik ook een naar mannetjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Haantypische Fries met zijn motto 'We zijn zo nuchter' om in werkelijkheid zo arrogant als maar zijn kan te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |