SPSS is een statistisch programmaquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:11 schreef Neraice het volgende:
Haha, naamtopic.
Ik weet niet wat SPSS is, maar ik denk dat je voor de Macbook moet gaan die je het prettigst vindt werken.
Maargoed, ik heb er zelf geen dus kan je verder ook niet helpen.
Hoe vaak gebruik je je optische drive nou? Die zeul je alleen maar mee. En de Pro heeft helemaal niet meer geheugen dan de Air. En sneller? Bij gewoon wat surfen en typen is de SSD in de Air veel belangrijker voor de snelheid dan de processorkracht van de Pro.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:14 schreef AppleOcean het volgende:
Pro, deze heeft een optische drive en naar mijn mening een mooier design.
Ook heeft hij meer geheugen.
Hij is ook nog eens flink wat sneller.
Ik koop al mijn muziek op fysieke dragers (CD/LP). Ik wil mijn CD's kunnen rippen, dan is optisch wel handigquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik je je optische drive nou? Die zeul je alleen maar mee. En de Pro heeft helemaal niet meer geheugen dan de Air. En sneller? Bij gewoon wat surfen en typen is de SSD in de Air veel belangrijker voor de snelheid dan de processorkracht van de Pro.
dan zou ik alsnog liever een usb-lezer voor thuis hebben omdat dat toch iets is dat je alleen thuis doet. Voor mij alweer hetzelfde als een pick-up met USB om je platencollectie digitaal te importeren.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:23 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik koop al mijn muziek op fysieke dragers (CD/LP). Ik wil mijn CD's kunnen rippen, dan is optisch wel handig
Dat is inderdaad een optiequote:Op donderdag 28 juni 2012 23:29 schreef n8n het volgende:
[..]
dan zou ik alsnog liever een usb-lezer voor thuis hebben omdat dat toch iets is dat je alleen thuis doet. Voor mij alweer hetzelfde als een pick-up met USB om je platencollectie digitaal te importeren.
Ik heb een pick-up en een Sony DVD-writer als randapparatuur op m'n bureau naast m'n MBAquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een optie
Ik heb liever zo min mogelijk randapparatuur op mijn bureau liggen/aan mijn laptop. Maar als dat geen probleem is, kan air ook.
Ja is het 2011 modelquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:49 schreef DuTank het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,365190,187099.html
Is dit dan een ouder model ofzo? Ziet er wel interessant uit. Maar ja, ik ben dan ook een leek. Wat zeggen de experts?
En moet ik daarom huilen of maakt het praktisch geen flikker uit?quote:
Niet echt, enkel Sandy Bridge ipv Ivy Bridge en USB 2 ipv 3. (en wat sneller geheugen en SSD wat je waarschijnlijk niet echt merkt bij het dagelijks gebruik)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
En moet ik daarom huilen of maakt het praktisch geen flikker uit?
Apple weet datquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:26 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand of er (binnenkort) een nieuwe versie komt van de Mac Mini?
Hmm, voor mij zal het dus niks uitmakenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Niet echt, enkel Sandy Bridge ipv Ivy Bridge en USB 2 ipv 3. (en wat sneller geheugen en SSD wat je waarschijnlijk niet echt merkt bij het dagelijks gebruik)
Mijn MBA 2011 bevalt in ieder geval nog steeds uitstekend
Ik heb nu wel spijt dat ik niet voor 256Gb heb gekozen in m'n MBA vorig jaar, heb de 128Gb al n paar keer vol gehad en van Civ5 kan ik de laatste update niet installeren omdat er niet voldoende schijfruimte over is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:20 schreef Arquero het volgende:
Hmmm, zit nu ook flink te twijfelen.
Of nu MBA halen met 256GB ssd en 4gb, of nieuwe MBA met 128GB en 8gb.
Qua prijs komen ze nu ongeveer op hetzelfde. Zit eigenlijk beetje tegen de 128 gb aan te hikken.
Volgens mij hou je effectief ongeveer 90gb over, of heb ik het dan mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |