SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
Algemene bepalingen:
- Het posten van militaire marsen binnen de SC resulteert in een permban.
- Het posten van YouTubemuziekvideos die getuigen van zeer slechte smaak resulteert in een permban.
- Thaboel is de nieuwe Sam, elke eruptie van verbaal geweld jegens deze persoon wordt oogluikend toegestaan, zelfs aangemoedigd.
- Esses dient nooit en te nimmer serieus genomen te worden, aangezien het een vent van middelbare leeftijd is die zich online voor vrouw uitgeeft.
Duurde langquote:
quote:
Wanneer is marinefeest?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:08 schreef Erasmo het volgende:
Ze hebben vandaag de tent voor de vlootdagen opgezet, allejezus groot ding
nick en simon????quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
4 juli, maar na het zien van de line-up heb ik besloten maar niet te gaan
Waar kan ik kaarten kopen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Duet van Patty Brard en Gerard Joling.
Ik ben al 2x geweest, maar heb geen artiest gezien..quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
4 juli, maar na het zien van de line-up heb ik besloten maar niet te gaan
Gefeli met de aanwinst!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:22 schreef Thaboel het volgende:
Tof kado van Pa en Ma: voetbalshirt van Burkina Faso.
Volgende week zelf nog even Togo en Kameroen bestellen
[ afbeelding ]
Burkina Faso?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:22 schreef Thaboel het volgende:
Tof kado van Pa en Ma: voetbalshirt van Burkina Faso.
Volgende week zelf nog even Togo en Kameroen bestellen
[ afbeelding ]
Ja wil zoveel mogelijk Afrikaanse shirts hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Burkina Faso?
Ik heb zelf Ghana hier liggen, het witte shirt
Ok danquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja wil zoveel mogelijk Afrikaanse shirts hebben.
Maar heb alleen nog maar Ivoorkust liggen
Zoveel mogelijk. Alleen die van marokko en egypte hoef ik niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ok dan
Heb trouwens ook Zuid-Afrika van WK2010
Die van Algerije is ook wel vet trouwens, of wil je alleen van onder de Sahara
Kan hij morgen gelijk naar huis :pquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je bent er lekker vroeg mee
Al overwogen om aangekleed gewoon in de voiture te slapen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:45 schreef Erasmo het volgende:
Dat dus. Anders moet morgen eerst naar de kamer om om te kleden enzo, en daar verlies je al gauw een half uur mee. Nu stap ik in de voiture die een paar honderd meter verderop staat en ben weg.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al overwogen om aangekleed gewoon in de voiture te slapen?
Vroeger sliep ik doordeweeks wel op de werkplekquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al overwogen om aangekleed gewoon in de voiture te slapen?
Feliquote:
Thxs!quote:
Peddel? Maar bedanktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart een hoop.
Iig gefeliciteerd. Wanneer komt de peddel?
Haha ik zal het even doorgeven!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je bent toch 21 geworden? Dan heb je recht op een peddel.
ZKH Prins Bernard leeft niet meer... (zal morgen vroeg wel even kijken of de bloemist witte anjers heeft)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha ik zal het even doorgeven!
Thxs aan de dames. ZKH Prins Bernhard is ook vandaag jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |