En kiezen uit honderdduizend gitaarsolo's zou dus moeilijker moeten zijn dan kiezen uit 100-200 liedjes van 1 artiest. Of kiezen uit een paar miljoen albums of miljard songs voor de album- en song top 100 allertijden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch is dat waar, hoe meer keus er is hoe minder keus je eigenlijk maakt. Als je kunt kiezen tussen 10000 soorten hagelslag dan maak je uiteindelijk geen daadwerkelijke keuze meer maar pak je er gewoon 1. Als je kunt kiezen uit 3 soorten hagelslag kun je een goed overwogen keuze maken en daar dingen als prijs, smaak, etc in meenemen.
ja dus kies je niet uit honderduizend gitaarsolo's maar alleen uit degene die je je op dat moment herinnert, als je fan bent van een artiest herinner je alle nummers wordt de keuze daardoor een stuk moeilijker. Daarbij het feit dat je al fan bent maakt het schiften nog lastiger.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:53 schreef ranja het volgende:
[..]
En kiezen uit honderdduizend gitaarsolo's zou dus moeilijker moeten zijn dan kiezen uit 100-200 liedjes van 1 artiest. Of kiezen uit een paar miljoen albums of miljard songs voor de album- en song top 100 allertijden.
Natuurlijk is het een momentopname. Maar de 5 die je het eerst bedenkt zijn vast niet helemaal toevallig de eerste die je bedenkt dus kom je toch wel met een acceptabel lijstje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is precies het probleem dat ik heb met lijstjes het is niet te doen... de lijstjes die ik hier post zijn dan ook vaak heel erg een moment opname of gewoon de vijf liedjes die ik me het eerst bedenk.
Dat hele album is goudquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:
The weeping song heb ik ook nog over nagedacht
I'm sorry. Ik zal er de volgende keer op letten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:42 schreef belsen het volgende:
Volgende keer graag het 'open een nieuw deel'-knopje gebruikt. Nu handmatig gereekst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat Kronos Quartet een nieuwe release uithad. Gelijk maar besteldquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:06 schreef fripper het volgende:
1 Nits - Malpensa
2 Kronos Quartet - Music of Vladimir Martynov
3 Leonard Cohen - Old Ideas
4 IQ - IQ30 De Boerderij, Zoetermeer, Holland, 23 October 2011
5 ....???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |