Niet de eerste, wel van dit jaar.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:19 schreef Pino112 het volgende:
Eerste etappe trouwens dat een adoptierenner wint?
Ja ik bedoel idd dit jaarquote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Niet de eerste, wel van dit jaar.
Deze wonnen eerder:
2007: Soler, Gerdemann
2008: Burghardt, Dumoulin, Gerrans
2009: Brice Feillu, N Sorensen
2011: Jelle Vanendert
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:04 schreef stalybridge het volgende:
Ik wil graag Thibaut Pinot adopteren.
Of ben ik te laat?
Helaas te laat.
quote:
Pino112 - Thibaut Pinot
quote:Anthonty Delaplace heeft zaterdag na ongeveer een uur koers de strijd gestaakt in de Ronde van Frankrijk.
De renner van Saur-Sojasun liep vrijdag bij de massale valpartij een breuk in zijn pols op. De Fransman wilde het zaterdag nog even aanzien, maar moest al vroeg lossen.
Delaplace is de zeventiende renner die deze Tour verlaat en de dertiende die dat doet als gevolg van de valpartij van vrijdag.
Hoewel de vluchtpoging uiteindelijk niet echt tot resultaat heeft geleid heeft onze jonge Duitse held in Italiaanse dienst toch mooi weer bewezen dat hij prima tegen een of meerdere bergen op kan fietsen. Vandaag nog maar een kleine 5 minuten later dan de winnaar binnengekomen, in een groep met o.a. Sagan, Voeckler en Gerrans.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:39 schreef Vork het volgende:
En die van mij ook. Eindelijk gaat er wat gebeuren.
Met dit tempo is hij eind volgende week de enige overgebleven renner binnen die ploegquote:Op zondag 8 juli 2012 21:44 schreef Chiappucci het volgende:
Na het uitvallen van kopman Sánchez staat Izagirre er alleen voor in de bergen. Ook vandaag probeerde hij weer om mee te glippen, maar dat zat er helaas niet in op het juiste moment. Met voorlopig een 25e plek in het algemeen klassement doet hij het alleszins prima.
Helaas moest hij op de 1e verkeersdrempel lossen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
[..]
En mijn adoptierenner is ook in de aanval.
Dat zit er dik in idd, voor de Alpen nog maar 4 renners overquote:Op zondag 8 juli 2012 21:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Met dit tempo is hij eind volgende week de enige overgebleven renner binnen die ploeg
Doet me denken aan Fassa Bortolo in 2003 geloof ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:12 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat zit er dik in idd, voor de Alpen nog maar 4 renners over![]()
Met eenzelfde tijd als Nerz, die daarmee verdienstelijk 38ste werd. De dappere Duitser in Italiaanse dienst gaat steeds harder fietsen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef Chiappucci het volgende:
Izagirre is bezig met een prima Tour en reed vandaag ook weer een degelijke tijdrit met een 37e plek als gevolg.
Wat is die renner van jou dan allemaal welniet van plan morgen?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:01 schreef Felagund het volgende:
Levarlet 147e vandaag, duidelijk aan het sparen voor de inspanningen van morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |