Die is al geadopteerd, zie OP voor het lijstje.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:38 schreef zzzslaap het volgende:
Romain Zingle (Bel) van Cofidis.
Gewoon een held!
Staat op een geweldige 106e plaats.
Ik zie het. Maar hij is gewoon een held!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is al geadopteerd, zie OP voor het lijstje.
Die heeft Zhero al geadopteerd, ik denk dat het lastig is om nu nog iemand te vinden.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:45 schreef zzzslaap het volgende:
Ok. Ik adopteer iemand anders
Arthur Vichot (Fra) - Team FDJ- Big Mat
Staat op een mooie 61e plaats!
Ik ken het gevoel.. Gecondoleerd..quote:Op zondag 8 juli 2012 12:24 schreef Sasman het volgende:
[ afbeelding ]
Snif snif...mijn Duitse held gaat in samenspraak met zijn teamleiding niet meer starten in de 8ste rit. Een sombere dag in de Tour de France.
Dag Johannes Fröhlinger. De Tour zal je missen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Rubinho gelijk in de ontsnapping, hij heeft de groene trui opgegeven en gaat nu vol voor de bollen!
En mijn adoptierenner is ook in de aanval.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Rubinho gelijk in de ontsnapping, hij heeft de groene trui opgegeven en gaat nu vol voor de bollen!
Niet de eerste, wel van dit jaar.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:19 schreef Pino112 het volgende:
Eerste etappe trouwens dat een adoptierenner wint?
Ja ik bedoel idd dit jaarquote:Op zondag 8 juli 2012 17:24 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Niet de eerste, wel van dit jaar.
Deze wonnen eerder:
2007: Soler, Gerdemann
2008: Burghardt, Dumoulin, Gerrans
2009: Brice Feillu, N Sorensen
2011: Jelle Vanendert
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:04 schreef stalybridge het volgende:
Ik wil graag Thibaut Pinot adopteren.
Of ben ik te laat?
Helaas te laat.
quote: