thnx, kon hem net niet zo rap vinden.quote:
Aerial pic is oudquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Suggesties tips of opmerkingen, kan nog een dag wijzigen
Wist dat het een oude pic was, had de ''jouwe'' ook gevonden, maar dacht dat ie te klein zou zijn voor in de OP. Dus had een high-res genomen, maar die vond ik ook wéér niet zo rap in de nieuwe layoutquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:51 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Aerial pic is oud
http://www.blogcdn.com/uk(...)0/02/silverstone.jpg
Goeie OP
quote:Timo Glock will be fit for the British Grand Prix after missing Valencia through illness
Timo Glock will be fit to return to action for Marussia at the British Grand Prix, after he was forced to withdraw from the European GP on medical grounds last weekend.
The German driver suffered from an intestinal infection in Valencia and, after skipping qualifying to try and help him get fit for the race, he had to miss the grand prix too.
After returning home to recuperate, Glock is hoping to be able to resume full training later this week - and will be ready to drive again at next month's British Grand Prix.
"Generally I am feeling well again," said Glock, in a statement issued by his management team. "I still feel a bit weak at the knees, but otherwise I am okay.
"It was obviously a pity that I was forced to miss the race in Valencia, but that is the way it goes sometimes. You cannot just ignore such physical signs. I am on my way to a full recovery, and although it will be a few more days before I am allowed to train again."
He added: "I am now looking forward to the upcoming weeks. Included on the programme is my home race with my Marussia F1 Team, which means it will be a busy and demanding period with lots of events and activities. However, by then I should be totally fit again."
quote:62 Jaar geleden was de eerste race om het Formule 1 Wereldkampioenschap en wel op Silverstone in Engeland. Het circuit, dat in de Tweede Wereldoorlog was aangelegd als basis voor Britse en Amerikaanse bommenwerpers, was na twee jaar racen op alleen de start- en landingsbaan veranderd naar een echt circuit.
Op 13 mei 1950 was het zover. De wedstrijd heette de Grand Prix van Europa en kreeg zelfs bezoek van koning George VI en koningin Elisabeth. Met enkel hooibalen tussen bolides en publiek en een enkele prins en baron achter het stuur werd het een show van Alfa Romeo.
De Italiaanse renstal bezette het hele podium met als winnaar Guiseppe Farina, Luigi Fagioli als tweede en als derde de Engelsman Reg Parnell, die alleen voor die gelegenheid de die dag onverslaanbare Alfa 158 bestuurde.
Silverstone is was ook een vliegveld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef Andreas3 het volgende:
Het nieuwe pitsgebouw lijkt wel op een vliegveld.
wel strak en modern.
Toffe actie, dat wel maar uiteindelijk zie je er natuurlijk helemaal niks van, al die foto's.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:17 schreef Fiorano het volgende:
Die Red Bull is wel strak zo, toffe actie!
twitter:fergieweather twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 09:42:45#F1 #SILVERSTONE @JennieGow Heavy rain easing away thro morning; gradual improvements, as per last f'cast. Any showers Sat cld be heavy. reageer retweet
Wauw!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:10 schreef sasquatsch het volgende:
De Wings for Life livery van de Red Bull voor dit weekend:
[ afbeelding ]
Meer foto's zijn hier te vinden.
Tijdens die crash van Trulli was Bridgecorner toch al heel anders dan die van Mika of niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:33 schreef Marks het volgende:
maar de toch sensationele BRIDGE corner is helaas verdwenen.
Hakkinen kwam daar ooit goed weg , vanaf 30 seconden
Trulli echter crashte wel eens zwaar in die bocht...
Nee, waar nu de eerste bocht naar rechts zit, ging men zowel in 1998 als 2004 naar links door een chicane, die weer leidde naar de snelle rechterdaling-knik , bridge corner.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Tijdens die crash van Trulli was Bridgecorner toch al heel anders dan die van Mika of niet?
Kamui had er zin in zo te zienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Die marsal die de geblokte vlag staat te zwaaien voor een lege baan
uitslag vt1
[ afbeelding ]
Klinkt logisch idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
lijkt me niet. Gewoon vier installatieronden gereden, meer niet
Nee, heeft gewoon een aantal proefstarts gemaakt aan het einde van de pitstraat en reed dan direct weer naar binnen. Ferrari wil geen regenbanden verspillen omdat ze verwachten dat het zondag ook van dat schone Engelse weer wordquote:
Na 150meter een bocht naar rechts direct gevolgd met een bocht naar links na 250meter rechtsaf na 300meter linksaf. U komt op een rechtstuk met een flauwe bocht naar links erin aan het eind wederom naar links dit deel herkent u vast van voor de verbouwing.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:58 schreef AldoTheApache het volgende:
door die nieuwe layout herken ik silverstone helemaal niet meer
wat een feest
Dat niet alleen, Ted Kravitz is net aan het vertellen dat het een grote ramp is op de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:25 schreef Burnie88 het volgende:
Erg zuur als je nu op de tribunes zit in Silverstone
Of verplicht 5 ronde's in de VT tenzij de auto kapot is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:34 schreef Bluurgh het volgende:
Geef die rijders gewoon onbeperkte setjes regenbanden, dan gaan ze tenminste rijden
De monteurs van Williams hoeven zich niet te vervelen vanavondquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoppa, Senna mist een wieltje
edit: die mist wel wat meer![]()
Wat dan? Crash of wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoppa, Senna mist een wieltje
edit: die mist wel wat meer![]()
Klopt ja, net als destijds in '98 geloof ik. Het is ook gewoon drama daar, weet ik uit ervaring. Tweebaans toegangswegen etc., niet helemaal van deze tijd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat niet alleen, Ted Kravitz is net aan het vertellen dat het een grote ramp is op de parkeerplaatsDe verharde parkings zijn ondertussen overvol, enkel nog wat plaatsjes over in de grasvelden, wat eigenlijk geen grasveld meer is.En de privé terreinen rondom het circuit. En de organisatie is er aan het denken om bumper2bumper te gaan parkeren, geen lanen ertussen, enkel de benodigde ruimte om uit te stappen. Das dan fijn als je met dit weer eerder wilt vertrekken omdat er toch niets op de baan gebeurt, en dan staat je auto in het midden
Uitkomen Becketts aquaplanning met een snelheidje of 150-180 zijwaarts in de banden gok ik.quote:
De enige overeenkomst met zijn oom zijn die 5 letters, verder 0,0quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:08 schreef vosss het volgende:
Hij dacht zeker ik heet Senna, ik kan heel hard in de regen.
Nou ja, de enige. Gele helm + Williams + Senna = zijdelingse klap in de muurquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige overeenkomst met zijn oom zijn die 5 letters, verder 0,0
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nou ja, de enige. Gele helm + Williams + Senna = zijdelingse klap in de muur![]()
Sorry
Achja, liever een karakterloze baan zoals Bahrein, China of Abu Dhabi, zolang de faciliteiten maar top zijn....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:04 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Klopt ja, net als destijds in '98 geloof ik. Het is ook gewoon drama daar, weet ik uit ervaring. Tweebaans toegangswegen etc., niet helemaal van deze tijd.
quote:Jenson Button said he would be concerned about racing in conditions as bad as those the Formula 1 field experienced during Friday's practice sessions for the British Grand Prix.
Both Silverstone practice sessions were rain-affected, and McLaren driver Button said the level of standing water in places was difficult to safely navigate.
"It's tricky out there, it really is," he said. "There's a lot of standing water. When you watch the GP2s you realise just how much standing water there is, there are a lot of people facing the wrong way.
"In the race, you wouldn't want to be racing in those conditions wheel to wheel, because you can't see the aquaplaning until you arrive, so its treacherous conditions."
Williams's Bruno Senna had a heavy accident on the exit of the Becketts section, and Button said this was one of the particularly treacherous areas.
"One of the worst ones is down the Hangar Straight before Stowe, you're doing 290km/h before you cross a river that gives you wheelspin," he said. "When you get wheelspin at that speed in an F1 car, it can snap very easily, and that's the scariest place.
"And probably coming onto the Hangar straight, you had a lot of standing water where Senna crashed, so it's tricky out there and when you're a car on your own, it's not so bad and you can pick your way around, you can lift off where you want, but in race conditions you can't do that.
"So I hope it's not like this on Sunday, hopefully there's not as much standing water."
Button's McLaren team-mate Lewis Hamilton was fastest in the afternoon, and felt the circuit authorities could improve the track's drainage.
"There's lots of aquaplaning here, there's lots of standing water," he said. "It's raining a lot, so it's to be expected. In some areas particularly more so than others, where there doesn't seem to be enough drainage, so that's just an improvement we can make for next year."
Ok, dan rijdt hij wat langzamer, de Mercedes coureurs hopen WEL op regen....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:24 schreef Nober het volgende:
Button says he would be worried if conditions don't improve for the British GP
[..]
quote:British GP public car park pass holders told to stay away on Saturday
Silverstone has 'strongly advised' fans holding public car park passes for the British Grand Prix to stay away on Saturday because of the on-going traffic chaos caused by unprecedented levels of rain.
While those who have pre-allocated park-and-ride passes will be able to attend as planned - as well as those already in camp sites or within walking distance - Silverstone managing director Richard Phillips warned that fans with public passes may be turned away.
The move has been made to protect the grass car parks in the hope that there will be no such restrictions in place for race day, after significant traffic problems on Friday led to many fans not being able to get into the circuit.
It is estimated that as many as 30,000 fans could be affected by this decision.
"We are strongly advising anyone with a public parking ticket not to come [on Saturday]," said Phillips.
"What we can do tomorrow is accept people that are in park and ride. People who are camping or who can walk in are fine. There are a lot of categories and paddock-ticketed people that go into the centre and will be fine to get in.
"There will come a point [tomorrow] - and that's why I am dissuading people now - where we will probably stop the traffic on the Dadford Road [the A43] and push them straight through past the circuit. And I don't want to do that.
"The people that didn't get in today, we are offering refunds to and anybody that doesn't get in tomorrow will get a refund."
Phillips blamed the problems that arose today on the rain, which led to grass car parks that had not been intended for use on Friday being opened.
With numerous vehicles unable to gain access to camp sites, the decision was taken not to use the car parks on Saturday so that they will be fit for Sunday.
"Yesterday, we had quite a good day with the sun shining," said Phillips. "The car parks were in a reasonable condition and we announced that we were going to go to an amber situation just in case and use the hard standing car parks if we could and keep off the grass.
"What happened today is with the rain also came a lot of campers that didn't come in yesterday. They didn't come in to camp because of the wet weather, they came in caravans and Winnebagos and couldn't get into the campsites as the campsites were waterlogged and wouldn't let them in. So they were being turned away.
"We tried to accommodate as many as we possibly could but the damage was started by then. We had to abandon just parking on hard standing because we just had to get traffic in as best we could.
"We broke into a lot of the grass car parks. As a result of that, we have basically lost 50 per cent of our parking."
Phillips underlined his hope that these measures would allow all those holding tickets for Sunday's race to attend, but could not guarantee that this would be the case.
"I am not sure at all," he said. "I would have to see where we are tomorrow and we may have to have another chat tomorrow about Sunday.
"At the moment we have to do our damndest to make sure that people that do come tomorrow are looked over the best we can and on Sunday hopefully everybody [will be]."
For further information if you are planning to travel to the British Grand Prix, visit www.silverstone.co.uk
waarom maak ik nog een op?quote:
Trek het je niet aan dat ik hem niet goed gelezen heb. Ik weet zeker dat de rest dat wel gedaan heeftquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:54 schreef 8Mile het volgende:
Voor geïnteresseerden hier de live radar van Silverstone (ligt iets links onder Towcester)
http://www.weer.nl/neersl(...)er;-0.98613;52.12552
Ja, want wie houdt er nou rekening met regen in Engeland?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Ze verwachten zoveel regen dit weekend dat ze zelfs mensen afraden om te gaanAlthans met de auto te gaan, ivm het parkeren in weien moerassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt interessant dan!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Ze verwachten zoveel regen dit weekend dat ze zelfs mensen afraden om te gaanAlthans met de auto te gaan, ivm het parkeren in weien moerassen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja, want wie houdt er nou rekening met regen in Engeland?Wat is dat toch iedere keer een aanfluiting, het meest racegekke land kan zoiets niet in behoorlijke banen leiden, jammer voor het publiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de racefans daar het er wel voor over hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is dat toch iedere keer een aanfluiting, het meest racegekke land kan zoiets niet in behoorlijke banen leiden, jammer voor het publiek
Begreep ook dat ze vanwege de vraag naar tickets extra tribunes hadden geplaatst, maar geen extra parkeermogelijkheden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is dat toch iedere keer een aanfluiting, het meest racegekke land kan zoiets niet in behoorlijke banen leiden, jammer voor het publiek
Hopen dat ze het dan wat beter voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik 't gisteren goed gehoord heb tijdens de VT's dan gaan ze £1.000.000 investeren aan de faciliteiten buiten het circuit. Dwz toegangswegen en parkings.
Die is dus bang om natte slofjes te krijgen in het grasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:55 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wat is die Pic aan het doen? Je kunt hem toch aan de kant zetten ipv op het circuit?
Tweede keer al.
Een miljoen pond kan je misschien net een extra (geasfalteerd) parkeerplaats aanleggen. Lijkt me een beetje weinig om alles op te knappen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik 't gisteren goed gehoord heb tijdens de VT's dan gaan ze £1.000.000 investeren aan de faciliteiten buiten het circuit. Dwz toegangswegen en parkings.
Ik dacht eerst dat het een herhaling was.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:55 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wat is die Pic aan het doen? Je kunt hem toch aan de kant zetten ipv op het circuit?
Tweede keer al.
Misschien in dat wat het circuit zelf investeert, BRDC misschien ook nog voor het een en ander, en Silverstone-stad legt misschien ook nog wat bij..... Misschiens zeiden ze ook wel ''a couple of million pounds''quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Een miljoen pond kan je misschien net een extra (geasfalteerd) parkeerplaats aanleggen. Lijkt me een beetje weinig om alles op te knappen?
Ja hallo, t is geen Rosberg he :-)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die is dus bang om natte slofjes te krijgen in het gras
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |