ik denk dat TS de papieren versie bedoelt waarbij jde pagina's aan elkaar plaktenquote:
Tieten? Scan de pagina in of maak een fotoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Pasgeleden nog een Wehkamp-catalogus uit 2001 opgeduikeld van onderin mijn oude boekenkast.Zo'n dik hardcover-ding en gewoon ook met tieten erin! Heuj!
EDIT: Ik weiger via mijn post URL-reclame te laten maken voor de branche, gezien ze geen dikke hardcover-catalogi meer verschaffen.
Afdeling zonnebanken was er meestal wel een tiet te vindenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tieten? Scan de pagina in of maak een foto
Die las ik alleen vanwege de vieze plaatjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:08 schreef Maanvis het volgende:
mijn ouders hadden een medische encyclopedie waar alles ook in stond
en dan maar hopen dat je een stukje tepel zag..... dan was je hoofd dagenlang van slagquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Blijkbaar was ik ook niet de enige, de doorkijk BH's waren natuurlijk favoriet in de jaren '70!
Nou, vooral de rechterhand! En die tepel zag je hoor!quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat je een stukje tepel zag..... dan was je hoofd dagenlang van slag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |