180 graden, 12-14 minuten. Wel eerst voorverwarmen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:22 schreef Miousana het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Waarom probeer je het niet even? Zo moeilijk kan dat nog niet zijn. Als je gewoon een normale elektrische oven hebt, zet je de ene draaiknop op die twee streepjes en de ander op de juiste temperatuur. (Of ben je gewoon een troll?)
Maar welk rooster moet ik gebruiken voor een pizza. En dit is het grote probleem er staan drie pictogrammen op de achterkant van de pizzaverpakking. En ik weet niet welke ik moet hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:22 schreef Miousana het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Waarom probeer je het niet even? Zo moeilijk kan dat nog niet zijn. Als je gewoon een normale elektrische oven hebt, zet je de ene draaiknop op die twee streepjes en de ander op de juiste temperatuur. (Of ben je gewoon een troll?)
ben jij mijn zusje?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Volgens mijn zussen en moeder, blijf ik eeuwig thuis wonen.
Ja reken me maar af op mijn taal. Omdat ik honger heb en niet helder kan denken, nu voel je je de man heh. Maar als je me in real life nadat ik heb gegeten. Dan loop je met een boog om me heen. Hater...quote:
boeit nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar welk rooster moet ik gebruiken voor een pizza. En dit is het grote probleem er staan drie pictogrammen op de achterkant van de pizzaverpakking. En ik weet niet welke ik moet hebben.
Ben je zo dik?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja reken me maar af op mijn taal. Omdat ik honger heb en niet helder kan denken, nu voel je je de man heh. Maar als je me in real life nadat ik heb gegeten. Dan loop je met een boog om me heen. Hater...
De oven moet wel warmer hoor, zoals hierboven gezegd werd op ongeveer 180 (en voorverwarmen).quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
boeit niet
die schaal zeg maar werkt ook wel, rooster is beter voor de onderkant, gewoon pizza er in
ding op 100-150 graden en 10 minuten
dan na 10 min even checken
Gewoon op hete lucht zetten, meestal tussen de 180 a 210 graden, minuutje of vijftien, klaar.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar welk rooster moet ik gebruiken voor een pizza. En dit is het grote probleem er staan drie pictogrammen op de achterkant van de pizzaverpakking. En ik weet niet welke ik moet hebben.
en waarom moet dat?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:27 schreef Miousana het volgende:
[..]
De oven moet wel warmer hoor, zoals hierboven gezegd werd op ongeveer 180 (en voorverwarmen).
Wel eerst wachten tot de oven warm is en dan de pizza erin gooien.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:27 schreef Argo het volgende:
Ok ik ga me aan de oven wagen. Frank ik denk niet dat die van mij hetelucht heeft. Dat ding is misschien wel 20 jaar oud.
meestal 10 -15 minutenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:28 schreef Argo het volgende:
Ontopic: Hoe lang duurt het eerder een oven op de goeie warmte is?
Dit is belangrijk idd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:29 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Wel eerst wachten tot de oven warm is en dan de pizza erin gooien.
gewoon pizza laten smelten als oven opwarmt, verdampt het vocht beter en heb je niet zon kleffe kutpizzaquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:29 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Wel eerst wachten tot de oven warm is en dan de pizza erin gooien.
Doe hem in de magnetron dan als je het langzaam wilt? Of in zo'n grill ding. Kan ook. :pquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en waarom moet dat?
langzamer is juist veul beter.
magnetron?!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:29 schreef Miousana het volgende:
[..]
Doe hem in de magnetron dan als je het langzaam wilt? Of in zo'n grill ding. Kan ook. :p
Gast, het was sarcastisch. Jij zet je oven op 100 graden, ik niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
magnetron?!
ik dacht dat ts wou koken, anders kan hij ook naar de mac
WACHT WAT MOET IK NU DOEN?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon pizza laten smelten als oven opwarmt, verdampt het vocht beter en heb je niet zon kleffe kutpizza
Nu even wachten tot het goed warm is en dan de pizza er ongeveer 12-15 minuten in.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:34 schreef Argo het volgende:
[..]
WACHT WAT MOET IK NU DOEN?
Ik heb de oven opengemaakt gekozen voor het rooster, met van die spijlen. Daar heb ik bakpapier op gelegd (dat verbrand niet toch? Want bij ovens mag je er geen ijzer en zo in doen.)
En nu heb ik geen pizza's erin gedaan alleen naar de 220 gedraaid.
220 ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb de oven opengemaakt gekozen voor het rooster, met van die spijlen. Daar heb ik bakpapier op gelegd (dat verbrand niet toch? Want bij ovens mag je er geen ijzer en zo in doen.)
Ok, gaat er een lampje uit of aan, als die goed is?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:34 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Nu even wachten tot het goed warm is en dan de pizza er ongeveer 12-15 minuten in.
WEET HET NIET, ik ga er een foto van maken ik word gek ervan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
220 ?
kijk eens op de doos van de pizza hoe warm moet die gebakken worden ?
Bakpapier niet helemaal onderop leggen anders vliegt het in de hens. Nou, dan leg je dalijk die pizza op het rooster en goed in de gaten houden. Als de zijkanten een beetje bruin worden is hij goed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Je kan een wekkertje zettenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok, gaat er een lampje uit of aan, als die goed is?
Inderdaad. Een stuk veiliger.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:35 schreef Ferdii het volgende:
Volgens min kan ts beter 2 zakken chips halen en die leeg vreten
Ik geloof dat ze bij de jumbo in de aanbieding zijnquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:35 schreef Ferdii het volgende:
Volgens min kan ts beter 2 zakken chips halen en die leeg vreten
ik ben ook benieuwd naar ts zijn leeftijdquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:39 schreef Coca_Cola het volgende:
Trollt TS niet? Zelfs mijn 13 jarige neefje weet hoe de oven thuis werkt.
En hoe hij de pizza daarin moet verwarmen.
Welke groenten eentje heeft alleen salami de ander champignons. En het staat op de doos, hoe warm raad jij mij aan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd naar ts zijn leeftijd
verder is bakpapier niet nodig en 220 te hoog, dan verbranden je groenten enzulks
die pizza is smerigquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:40 schreef Argo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk er staan drie dingen.
En ik weet niet welke van de drie ik heb, er staat zelfs een groen vinkje bij een type. Mensen ik ben echt serieus dit is geen troll. Want we hebben ook een nieuwe oven maar die mag ik van mijn vader niet gebruiken.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:40 schreef Argo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk er staan drie dingen.
En ik weet niet welke van de drie ik heb, er staat zelfs een groen vinkje bij een type. Mensen ik ben echt serieus dit is geen troll. Want we hebben ook een nieuwe oven maar die mag ik van mijn vader niet gebruiken.
92.. dat kan geen pizza klaarmakenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Welke groenten eentje heeft alleen salami de ander champignons. En het staat op de doos, hoe warm raad jij mij aan?
En 20 voor de laatste keer! Het staat gewoon op mijn profiel als je op mijn naam klikt.
INB4: moet dat danquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
92.. dat kan geen pizza klaarmaken![]()
![]()
Hoe staat het nu met de pizza? is al ontdooid?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |