Dat denk ik ookquote:
Arch Linux > Ubuntu.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:42 schreef remlof het volgende:
Waarom doet 'ddate' het niet meer in Ubuntu?
Ah, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dezelfde volgens mij, Icidu is rebranded TP-link.
typefoutje much?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:10 schreef Amoeba het volgende:
http://azerty.nl/producte(...)-1500-microfoon.html
Wat the fuck is dit. 1400 euro voor een TRUST microfoon, geschikt voor bureautoepassingen?
Nice. Toch wat gefixt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
typefoutje much?
vandaag op jacht gegaan voor een DSL ISDN splitter, resultaat:
4x een POTS splitter aangeboden gekregen...
en een KPN winkel (die hem uiteindelijk wel had) kwam met een T-Adapter en een POTS splitter aanzetten voordat ze de juiste hadden
internet storing is nog niet voorbij maar telefoon doet het nu wel weer via splitter (die oude was dus kaduuk)
Je zou voor een interne PCI kaart kunnen kiezen, of voor een USB dongle. Het is maar wat je het liefste ziet...quote:Op zondag 29 juli 2012 16:57 schreef SiIk het volgende:
Hallon. Is dit wat om mijn pc van WiFi te voorzien, of is deze heel slecht ofzo? Ik weet niet waar ik naar moet kijken
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,350601,234055.html
Tegenwoordig levert UPC ook van die krengen toch?quote:
Kost wat meer maar scheelt weer een aantal ergernissen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Goed spul, me hele netwerk op 1 switch na is netgear
.
Geen idee. Maar ik heb slechte ervaringen met Sitecom.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:46 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Tegenwoordig levert UPC ook van die krengen toch?. Geen wonder dat het internet niet vooruit te branden is bij hun
net zoals bij trust en Sweex krijg ik er een nare smaak bij...quote:
Thomsonquote:Op maandag 30 juli 2012 00:25 schreef Amoeba het volgende:
We hebben hier een Thomson modem, op een KPN aansluiting van 4 mbit. Router heb ik zo even geen idee. Zo klote dat ik het hier zelf niet mag beheren.Heel die kutrouter/modem combo werkt namelijk voor geen flikker. Pas 19 augustus komt die 'beheerder' hier weer, dan ga ik hem er eens even testen, poortjes forwarden, altijd leuk.
ik heb nooit problemen gehad met mijn thompson/alcatel modem:quote:Op maandag 30 juli 2012 07:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
ThomsonGelukkig dat ding laatst eindelijk kunnen dumpen toen iemand van de klantenservice mijn frustraties volledig begreep. Vent belde mij terug op mijn mobiel en vroeg of ik het modem uit kon zetten, 3 dagen later al een nieuwe op de stoep
! (hij vulde in het systeem even in dat hij stuk was
).
Had zelf de blauwe ISDN epxeria (780), damn dat ding was een ramp, bij elke port die je forwarde opnieuw opstarten/langzaam reageren en vervolgens werkt het nog niet (al stond de poort open).quote:Op maandag 30 juli 2012 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nooit problemen gehad met mijn thompson/alcatel modem:
[ afbeelding ]
die kon je met behulp van telnet in een router toveren
portforwarding was daardoor wel een ramp, maar damn dat ding was stabiel
Meteen een nieuwe gekregen/gekocht?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:15 schreef mschol het volgende:
WTF
monteur is langsgeweest...
schone lijn... uiteindelijke conclusie (na vervanging van wat kabeltjes, testen etc): modem dood...
gekregen? nee.. gekocht? nog niet, eerst even met provider bellen wat zij voor mij kunnen betekenen (lees: wellicht kan ik daar een gratis modem fixenquote:Op maandag 30 juli 2012 09:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Had zelf de blauwe ISDN epxeria (780), damn dat ding was een ramp, bij elke port die je forwarde opnieuw opstarten/langzaam reageren en vervolgens werkt het nog niet (al stond de poort open).
Met de nieuwe witte AC(nogwat) werkt het perfect nu een poort open zetten heeft ook gewoon resultaat.
[..]
Meteen een nieuwe gekregen/gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |