zit al iets van 5 dagen (incl de huidige vrijdag) zonder internet
maandag doorgegeven bij dsl provider dat ik geen Internet-verbinding had (tevens erbij aangegeven dat de telefoon raar deed) en dat ik graag wilde weten hoe en wat...
dus zij testen: ja lage snelheden... sturen het door naar BBNED voor verder onderzoek.. (uiteraard valt hij daarna helemaal weg)
dinsdag wisten ze nog niks, donderdag weer gebeld:
ja we hebben geprobeerd contact op te nemen.. (met het vaste nummer, op dezelfde aansluiting als de DSL lijn, die dus problemen heeft)
en jullie zouden mijn nummer gebruiken?.. naja..
BBNED meldt dat er bij/na isra punt een ader(paar) los zou zitten wat problemen oplevert
Ga ik dus de aansluiting die wij hebben liggen controleren, vind ik niks.
vervolgens zeg ik dus 'stuur maar monteur..'
zei zeggen: moet je bij KPN zijn
oke, ik KPN bellen
KPN: nee je moet bij je DSL boer zijn
ik DSL boer weer bellen..
Ja euhhh dat moet ik even overleggen, 5 minuten later; ja eerst moet je maar thuis je bekabeling gaan controleren, anders stuurt BBNED geen controleur (zowiezo raar, wat nou als ik 0 kennis van zaken had; daar zijn monteurs bij uitstek geschikt voor..)
ik ander kabeltje geprobeerd (had ik al eerder gedaan maarja), geen verbinding..
dus nu maar hopen dat BBNED het liefst deze week nog een monteur kan laten komen, het komt mij momenteel echt heel beroerd uit dat ik geen betrouwbare verbinding heb (nu aan het tetheren via telefoon)
TL;DR versie: zit inmiddels 5 dagen zonder vast internet abbonement en wordt van kastje naar muur gestuurd als ik om monteur vraag..
zo.. moest er even uit