Als een supercell het concert even extra pit wil geven geen overbodige uitrustingquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:25 schreef Poeke het volgende:
Vervelend dat Vodafone eruit ligt; ik wil de CAPE weten!
@Jor_Dii Een helm is ook handig voor rondvliegende trussconstructies en hagestenen zo groot als tennisballen.
Nou hopen dat d'r nog wat leuks overblijft voor Nederland.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:30 schreef DemonRage het volgende:
Dat daar in Frankrijk ziet er al leuk uit idd.
* tomaat52 bindt matras vast boven op de autoquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:44 schreef Nwana-Zeist het volgende:
In de UK hagelstenen tot wel 7cm!
Pic van Twitter via @weermanreinier:
[ afbeelding ]
Volgens mij begint de boel niet eerder dan 18u. Gelderland staat voor 20u op de planning.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:46 schreef andreas612 het volgende:
wanneer gaat het op z'n vroegst regenen in Breda? 'k moet m'n plankaart nog droog overbrengen voor morgen (belangrijkste presentatie in jaren)
Doen ze goed daar!quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:44 schreef Nwana-Zeist het volgende:
In de UK hagelstenen tot wel 7cm!
Pic van Twitter via @weermanreinier:
[ afbeelding ]
Was ook in het filmpje dat ik hier ergens gepost had.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:52 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Doen ze goed daar!
Die hagelgrootte was hier toch in juni 2008 in Arnhem?
Laatst nog filmpjes van bekeken, sick
Rij ff naar Frankrijk!quote:
Die heb ik dan gemist, maar op youtube zag ik er een paar uit het centrum van arnhem, waarbij iemands raam sneuvelde en eentje waarbij er enorme hagelstenen in de tuin stuiterden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Was ook in het filmpje dat ik hier ergens gepost had.
Tegen de tijd dat je daar bent gaat het hier los.quote:
Ik heb het gezien ja. Hopen dat het hier ook flink los gaat. Vorige week stelde niet veel voorquote:
(niet mijn filmpje)quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:57 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist, maar op youtube zag ik er een paar uit het centrum van arnhem, waarbij iemands raam sneuvelde en eentje waarbij er enorme hagelstenen in de tuin stuiterden.
3 uur vooruit moet je als eerste nooit bekijken. Zeker niet bij buien, omdat de trekrichting gedurende de tijd dat de bui actief is kan veranderen en dat pikt die radar niet opquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:59 schreef DutchMan0211 het volgende:
Welke radar moet ik nou naar kijken ?![]()
Op de europese buienradar schijnt die pit meer naar het westen te trekken richting Noord Holland maar als ik op de 3 uur vooruit radar kijkvan Nederland dan trekt ie richting Arnhem/Nijmegen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
3 uur vooruit moet je als eerste nooit bekijken. Zeker niet bij buien, omdat de trekrichting gedurende de tijd dat de bui actief is kan veranderen en dat pikt die radar niet op
Gewoon even afwachten de komende uren!
Tuurlijk niet. We gaan amper of gewoon niet level 2 halen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:02 schreef OnweersComplex het volgende:
Kans op Estofex leveltje nummer 3?
Nu zit een groot deel val NL wel in 2 hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. We gaan amper of gewoon niet level 2 halen.
Dat is wel een lekkere pak anijshagel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
(niet mijn filmpje)
Tijdens het filmen was de bui al wat afgenomen.
En ja, het doet fucking pijn.![]()
Daar stond een gloednieuwe VW Touareg. Was total loss verklaard door de hagelbui.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:08 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat is wel een lekkere pak anijshagel.
Net als hier.
Dat is een stevig buitje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:19 schreef RemcoW23 het volgende:
http://www.sat24.com/en/fr
Booohhhhhohohoho
Er gaan idd nog ff wat leuke opklaringen aan vooraf, als ik de satellietbeelden zo zie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:21 schreef Rabieluh het volgende:
Knoertend hete zon opeens hier te breda! Opwarmen die handel
Ik weet dat een schaar funest kan zijn voor je vingers, maar op deze manier!?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:30 schreef tomaat52 het volgende:
Mijn vader heeft het vandaag voor elkaar gekregen om zijn vingers te verbranden aan een schaar.
Das hetzelfde als een SOA oplopen door aan je auto te sleutelen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:30 schreef tomaat52 het volgende:
Mijn vader heeft het vandaag voor elkaar gekregen om zijn vingers te verbranden aan een schaar.
Foto'squote:Op donderdag 28 juni 2012 16:32 schreef Poeke het volgende:
Ik wilde vanmiddag even naar de winkel in mijn korte rokje. In een donkerblauwe auto met lederen bekleding is het niet aan te raden ineens te gaan zitten. AU!
Van de donkerblauwe auto danquote:
Foto?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:32 schreef Poeke het volgende:
Ik wilde vanmiddag even naar de winkel in mijn korte rokje.
Versnellingspook kapot. Ik zie mogelijkheden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:31 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Das hetzelfde als een SOA oplopen door aan je auto te sleutelen.
Omdat ik een foto van de auto wil?quote:
Het zijn net onweersbuien. Zo onvoorspelbaar als de pest, maar als ze er eenmaal zijn, zijn ze ook niet te houden!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zijn net onweersbuien. Zo onvoorspelbaar als de pest, maar als ze er eenmaal zijn, zijn ze ook niet te houden!
Ik wilde een grapje maken over dat ik in dat geval veel mannen wilde zien vanavond, maar die laat ik maar achterwege.quote:
Je kan er donder opzeggen dat wij hier echt niet op gaan happen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:38 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken over dat ik in dat geval veel mannen wilde zien vanavond, maar die laat ik maar achterwege.
Verstandig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:38 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken over dat ik in dat geval veel mannen wilde zien vanavond, maar die laat ik maar achterwege.
Ik kom je wel even doen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:38 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik zit 25km noord van je en hier is het nog zwaar bewolktquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef mefke79 het volgende:
DemonRage, klaart het bij jou nu ook ineens weer een beetje op? Hier in Helmond namelijk wel...temperatuur weer omhoog!
In dat geval zit Breda vol vrouwen.quote:
Nu hopen dat die shield niet rot gaat doenquote:
dat sahara-zand had k last van op mn vakantie bestemming.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:48 schreef Fredo55 het volgende:
29 graden hier op Tholen,Zeeland.
Dat buitje van vanmiddag heeft Saharazand achtergelaten.
Eigenlijk niet uit te houden hier.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Woman are tornadoes. First there's a lot of blowing and sucking. And then you lose your house.
Hee wat grappig, Saint Valery sur Somme, ben ik een keer geweest.quote:
Hier in Zeeland weer wat bewolking.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:59 schreef DemonRage het volgende:
Volgens de satellietbeelden moeten de serieuze opklaringen nu komen in o.a. Eindhoven.
En als ik naar buiten kijk dan geloof ik dat best.
In Burgh zelfs weer regen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hier in Zeeland weer wat bewolking.
Da's een bij elkaar geklonterde hagelsteen. De echt goeie hagelstenen zijn gelaagd.quote:
Bij een Estofex level 2 zou je wel wat verwachten ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:14 schreef Poeke het volgende:
Ik heb het idee dat er nu wel wat meer zou moeten gaan ontstaan in Frankrijk behalve die bui die nu richting Nederland trekt. Anders zijn er vast een hoop mensen teleurgesteld. (alweer)
Die onderste cel gaat pal oost lijkt wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:21 schreef Martinovibes het volgende:
Rozenburg nu 29.4 graden , sinds die opklaringen bijna 3 graden erbij.
De bui in Frankrijk heeft zich gesplitst , is duidelijk te zien op de meteox beelden.
Het zijn nu 2 felle kernen geworden , eentje met stevige aangroei richting west en de andere vaart een wat meer noord oostelijke koers.
34 is ook wel wat teveel van het goedequote:Op donderdag 28 juni 2012 17:33 schreef Dven het volgende:
Op de 10daagse verdomme geen enkele dag die boven de 34 uitkomt!![]()
![]()
Gaan naar KAA ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:33 schreef Dven het volgende:
![]()
Ok.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:26 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen,
Wat een temperatuur ineens,
Ben om 2 uur naar buiten gegaan toen het nog aardig bewolkt was maar zeer klammig en benauwd. Eerst met de fiets naar de waterbus gegaan en van Ridderkerk naar Dordrecht gegaan , onderweg zelfs een spatje regen gehad. Daarna lekker via Dordrecht-Papendrecht terug naar Ridderkerk op de fiets en ik zie het helemaal opentrekken, wordt het ineens toch warm. WTF !!
Nu weet ik dus ook hoe warm het was. haha. Drinken hielp niet echt. Kwam er allemaal 3x zo snel weer uit
Nu weer lekker thuis
Ga ergens anders chagrijnen ofzoquote:
Ga dan weer terug naar Somalië als je dat liever hebt..quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:33 schreef Dven het volgende:
![]()
Terug naar Somalia?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:42 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ga dan weer terug naar Somalië als je dat liever hebt..
Ga ik doen zodra jullie weer een week kutweer in het vooruitzicht hebbenquote:
Dan kakken ze gewoon in voordat ze zo ver reikenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:56 schreef RiKe het volgende:
De buien moeten nog iets verder naar links trekken, dan krijg ik ook wat in Leiden
Ik ben bang van nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:50 schreef Maver24 het volgende:
1 vraag:
Krijgt rotterdam nog wat mee van deze bui ??
Even kijken:quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:50 schreef Maver24 het volgende:
1 vraag:
Krijgt rotterdam nog wat mee van deze bui ??
quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:53 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Even kijken:
[ afbeelding ]
Mmh, lastig te zeggen.
[..]
Even kijken:
[ afbeelding ]
Mmh, lastig te zeggen.
[..]
Even kijken:
[ afbeelding ]
Mmh, lastig te zeggen.
[..]
Even kijken:
[ afbeelding ]
Mmh, lastig te zeggen.
Ligt het aan mij of gaat het heel de zomer al zoquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:03 schreef Fredo55 het volgende:
Ligt het aan mij of zakt het wat in elkaar?
Die is nog niet zo lang bezig hoor, voor zover er überhaupt sprake is van een zomerquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of gaat het heel de zomer al zo
Ligt het aan mij of gaat dat altijd zoquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of gaat het heel de zomer al zo
Nee..ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:03 schreef Fredo55 het volgende:
Ligt het aan mij of zakt het wat in elkaar?
ZEGquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:05 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Nee..ligt niet aan jou.
Ik wil echt onweer na dat nep onweer van vorige week
Je zou toch verwachten dat er met dik over de 2000 wat moet lukkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:06 schreef Fredo55 het volgende:
Dan héb je de tropische grens bereikt met veel cape, zakt alles bijna compleet in.
Waar zie je de actuele cape nu?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:09 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat er met dik over de 2000 wat moet lukken
http://members.home.nl/weerlicht.boz/cape.htmquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waar zie je de actuele cape nu?
Ik vind alleen maar sites en kaarten met niks
Let us prayquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit zijn de voorste buien hoorEchte werk komt nog
Maar ik heb nog nooit in Somalia gezetenquote:
Aadje, alles schiet langs Arnhem. Zoals altijd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:16 schreef Adelante het volgende:
Leuk zo'n zomerse dag met tyfusbenauwd weer en weinig zon. Hopelijk komt er mooi vuurwerk vanavond
Oelegem bij Antwerpen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:21 schreef Dven het volgende:
Stroomstoring in Oelegem. Blikseminslagen?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:22 schreef Adelante het volgende:
Nou da's vanavond mooi, want zit niet in Arnhem
Oke, dan heeft het een andere oorzaakquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Oelegem bij Antwerpen?
Daar is het kurkdroog.
Het was vandaag op momenten hartstikke zonnig in Egmond, Alkmaar én Utrecht!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:16 schreef Adelante het volgende:
Leuk zo'n zomerse dag met tyfusbenauwd weer en weinig zon. Hopelijk komt er mooi vuurwerk vanavond
In het Oosten (Arnhem) was het dat niet wat jij beschrijftquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het was vandaag op momenten hartstikke zonnig in Egmond, Alkmaar én Utrecht!
Je kon iig flink verbranden, zag ik bij sommige mensen op het strand.
En ja, in de auto zonder airco was het ongezond benauwd. Buiten was het gewoon heet, eindelijk eens.
Maat misschien zat jij heel ergens anders in het land, dat kan natuurlijk.
Het is hier inderdaad erg hot momenteel... En je voelt het gewoon benauwder worden. Ben benieuwd wat het gaat worden, eerst maar effe snel naar de Jumboquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:35 schreef Lucky2011 het volgende:
In Dongen (naast Tilburg) komen de eerste wolken binnen.
Verder is het hier extreem heet! Ik ben benieuwt of we dit keer wat krijgen.
Poffertjes in de lucht hier en in de verte een tros bananen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:51 schreef Burnie88 het volgende:
Achter de pannenkoek in Frankrijk ontstaat een nieuwe lijn
Dat lijkt er idd op, en goed te zien op de satellietbeelden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:51 schreef Burnie88 het volgende:
Achter de pannenkoek in Frankrijk ontstaat een nieuwe lijn
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:01 schreef DemonRage het volgende:
Wordt vast zo'n gevalletje:
De hele middag en avond wachten op iets wat niet lijkt door te zetten en dan 's avonds laat of in het begin van de nacht een hoop geknetter.
Jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:18 schreef Maver24 het volgende:
zeg, dat ding bij zuid belgie, waarom zie ik die helemaal naar rechts onder nederland wegschuiven?, komt daarachter nog wat aan ofzo ?
Het ziet er vooralsnog niet veelbelovend uit idd, maar daar kan nog verandering in komen. De avond is nog lang.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:25 schreef Drugshond het volgende:
Die buienlijn boven Fr valt te ver oostelijk. Is niet goed.
Dit jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het ziet er vooralsnog niet veelbelovend uit idd, maar daar kan nog verandering in komen. De avond is nog lang.
Voor wie geen zin heeft om te wachten: straks de wedstrijd Duitsland - Italië kijken, en wie weet doemt er gedurende de wedstrijd buiten opeens een onweersbui op.
Dat is altijd zo apart he... met zulk weer de supermarkt bezoeken. Kom je buiten *BAM* opeens een muur van warm vocht in je gezicht.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:29 schreef flugeltje het volgende:
De boel wordt hier wel instabiel hoor en de luchtvochtigheid stijgt voelbaar...
Stapte net de Jumbo uit en 't was net alsof ik een sauna binnenstapte... Dit mot gewoon wat geknetter op gaan leveren zo, kan niet anders
Zo'n kleffe deken ja... Whoesh, meteen zeikes nat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:30 schreef DemonRage het volgende:
Ondertussen in Eindhoven... 29°C nog steeds en bewolkt
[..]
Dat is altijd zo apart he... met zulk weer de supermarkt bezoeken. Kom je buiten *BAM* opeens een muur van warm vocht in je gezicht.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:29 schreef flugeltje het volgende:
Dit mot gewoon wat geknetter op gaan leveren zo, kan niet anders
Ordinaire tokkie-taal sla jij ook echt uitquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo'n kleffe deken ja... Whoesh, meteen zeikes nat.
Ehmm... die posting zou copy-paste het in [SEX] ook aardig goed doen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:33 schreef flugeltje het volgende:
Zo'n kleffe deken ja... Whoesh, meteen zeikes nat.
mja aardig drukkend.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:29 schreef flugeltje het volgende:
De boel wordt hier wel instabiel hoor en de luchtvochtigheid stijgt voelbaar...
Stapte net de Jumbo uit en 't was net alsof ik een sauna binnenstapte... Dit mot gewoon wat geknetter op gaan leveren zo, kan niet anders
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ehmm... die posting zou copy-paste het in [SEX] ook aardig goed doen.
KNMI is gek.quote:
Hey, het is na werktijd hoor, dan mogen de teugels los...quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[..]
Ordinaire tokkie-taal sla jij ook echt uit. Zo praten we hier ook, vandaar
Oh was 't dát...quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ehmm... die posting zou copy-paste het in [SEX] ook aardig goed doen.
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:46 schreef Poeke het volgende:
Hey OnweersComplex, kun je je naam niet eens waarmaken en boven Eindhoven komen hangen?
En ook boven Westervoort aub.quote:
Ik kan me niet in tweeën delen hequote:
Godverquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:48 schreef Maver24 het volgende:
Waarschuwing voor ZH ingetrokken op het knmi
Hendig jonge... dan word je maar een leftmover én een rightmover.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:48 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik kan me niet in tweeën delen he
Ik heb het meer op rechtsquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hendig jonge... dan word je maar een leftmover én een rightmover.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:48 schreef Maver24 het volgende:
Waarschuwing voor ZH ingetrokken op het knmi
Dat wordt het bij flugeltje toch welquote:
Wel waar, kijk maar naar die bui boven Frankrijk. Dat kun jij ook!quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:48 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik kan me niet in tweeën delen he
Neequote:Op donderdag 28 juni 2012 19:51 schreef Poeke het volgende:
[..]
Wel waar, kijk maar naar die bui boven Frankrijk. Dat kun jij ook!
Shit, je kent me nú al...quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat wordt het bij flugeltje toch wel![]()
Maar ik hoop wel op een nachtbuitje ja. 20 graden snachts is ook niet alles.
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_op_woonboot__.htmlquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:54 schreef Ener-G het volgende:
In Amsterdam stond niet de atmosfeer, maar een woonboot op ontploffen :'-)
moet nog zien of het echt los gaat, denk dat het net als de afgelopen keren in het westen wel meevalt.
het is wel bokke warm trouwens.
Dat was voorlopig de enige ploffer in Nederland.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:55 schreef Poeke het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_op_woonboot__.html
Au..
and it's gonequote:
Fototje uit England...... Maar waar?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:55 schreef flugeltje het volgende:
Foto van twitter in Tilburg
http://instagram.com/p/MbTdDCAxw6/
haha nicequote:Op donderdag 28 juni 2012 19:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Fototje uit England...... Maar waar?
[ afbeelding ]
Die hebben wel de jackpot!quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Fototje uit England...... Maar waar?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:55 schreef flugeltje het volgende:
Ga even lekker ouwehoeren in ONZ of KLB als je niets beters te melden hebtquote:
huiliequote:
dat dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:59 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ga even lekker ouwehoeren in ONZ of KLB als je niets beters te melden hebt![]()
CAPE zegt niet alles....quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef DemonRage het volgende:
Dit kwam op weerwoord.be voorbij:
[ afbeelding ]
Daar mogen de weergoden best wel iets mee doen!
Hier alleen grijze lucht en benauwdquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Klote is dat he, lijken eindelijk eens álle puzzelstukjes goed te liggen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Meid tochquote:
wordt inderdaad donker zie ik nuquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:55 schreef flugeltje het volgende:
Dat komt door Derksen die daar nu zitquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:02 schreef Guanabana het volgende:
Buienradar beloofde regen voor omgeving Den Haag, maar geen spatje gezien
En Zeeland, de zon schijnt hier weer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geweldig weer, hele land geel behalve zuid holland.....
Dit ga je gewoon niet menen
Buienradarquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:02 schreef Guanabana het volgende:
Buienradar beloofde regen voor omgeving Den Haag, maar geen spatje gezien
Je kunt inderdaad beter de radar van europa (afgelopen uur) of voor wanneer het al in Belgie zit de radar van de knmi gebruiken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Buienradar. Lekker alles in 1 standaard lijn doortrekken 3 uur lang. Nee, dat werkt.
Idd... en als het ergens niet bij werkt dan zijn het wel buien. De ironie!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Buienradar. Lekker alles in 1 standaard lijn doortrekken 3 uur lang. Nee, dat werkt.
Lachen.... vanavond zit ik in Tilburg (werk).quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
30 graden is NIET fijnquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:05 schreef Ener-G het volgende:
morgen en overmorgen weer 30 graden? vooral zaterdag zou mooi zijn
Yep... zowat alles klopt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klote is dat he, lijken eindelijk eens álle puzzelstukjes goed te liggen...
Ijskonijnquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef Guanabana het volgende:
Hitte is nooit fijn, geef mij maar 5 graden
Of.... zoals wel eens vaker gebeurt: dat de buien spontaan als paddestoelen om ons heen ontstaan.quote:
Hier in Zwijndrecht ook, maar alles pleurt in elkaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Of.... zoals wel eens vaker gebeurt: dat de buien spontaan als paddestoelen om ons heen ontstaan.
Vooral hier in Eindhoven waar de temperatuur nog steeds tegen de 29°C aanhikt.
+5oC?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef Guanabana het volgende:
Hitte is nooit fijn, geef mij maar 5 graden
Tip: rechter ALT (Alt Gr) toets + Shift + :-toetsquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:11 schreef Resistor het volgende:
[..]
+5oC?
Doe mij maar helder vriesweer, -10oC met besneeuwde weilanden en schone wegen.
Ben het zo gewend, 'k weet haast zelf niet welke toetsen ik dan aanraak.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:15 schreef andreas612 het volgende:
dacht al .. gebeurde niks met alt gr + "
DA'S die bui bij Den Bosch denk ikquote:
Hier niet hoor. Ik heb enkel het uitzicht.quote:
gebaseerd op?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:27 schreef Villas_Rubin het volgende:
Supercel op komst!!! Ik weet het zeker. En ik heb er zo veel verstand van, nou, daar is een deskundige niks bij!
Ja, en morgenavond valt de winter in.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:27 schreef Villas_Rubin het volgende:
Supercel op komst!!! Ik weet het zeker. En ik heb er zo veel verstand van, nou, daar is een deskundige niks bij!
Ooh en yvonne is mijn vrouw!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:27 schreef Villas_Rubin het volgende:
Op hoe de bui zich aan het opbouwen is. Hij is héél groot, en het hangt gewoon in de lucht. Wedden!?quote:
Ooh echt een supercell, in Nederland, da's niet normaaal, een echte supercell!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:27 schreef Villas_Rubin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neil LOVES Carrots!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:35 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ooh echt een supercell, in Nederland, da's niet normaaal, een echte supercell!Die limburger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |