quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:09 schreef Robin1988 het volgende:
Bibi is echt een schatjemaar toch, die chinees van net heeft ook wat
![]()
[ afbeelding ]
Paar keer in t echt gezien, U JELLY?!?!?!?!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Ze is ook nog eens intelligent.
Beauty or brainsss?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Paar keer in t echt gezien, U JELLY?!?!?!?!
Het bestaat inderdaad, hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
mwah ja ditquote:
Dat soort gevoelens zal je denk ik nog wel even hebben :cquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:46 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben echt kansloos bezig, ik zit gewoon de hele tijd te denken, nee ik moet niks posten, want straks leest ze (me ex) het. WTF ben ik mee bezig, Bibi is gewoon een lekker ding!
Tis pas net uit, misschien heb ik onbewust t idee dat het nog goed ging komen ofzo. Maar ze weet dat omdat ze me al vaker in de gaten hield.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:47 schreef bobbernaut het volgende:
Lol tis je ex maar, en hoe weet zij jouw account?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:49 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet namelijk 99% zeker dat ze al mijn posts meeleest nu, het is echt pas heel kort uit en dat deed ze altijd tijdens ruzies. Dus jij, als je dit leest, Bibi is een ontzettend lekker ding en dat vond ik eigenlijk altijd al ook al zei ik van niet!
Dankje dat je het quote, serieus, anders had ik t misschien nog wel weggehaald laterquote:
en je bent een vuige sletquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:49 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet namelijk 99% zeker dat ze al mijn posts meeleest nu, het is echt pas heel kort uit en dat deed ze altijd tijdens ruzies. Dus jij, als je dit leest, Bibi is een ontzettend lekker ding en dat vond ik eigenlijk altijd al ook al zei ik van niet!
lol.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:49 schreef delano.888 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Bibi op fok zitquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:51 schreef Mender het volgende:
Bibi als je dit leest, maak een account en post hier. Is leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |