Dat is zegmaar zo een beetje van hetzelfde laken een pak als de uitspraak "een koe eet gras".quote:Opvattingen over seks en drugs kunnen in andere landen en culturen echt totaal anders zijn dan hier
Jup, net zoals je zoon op z'n 16e verjaardag naar de hoeren sturen, dat kwam een keer bij Metropolis voorbij, was ook in Midden-/Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:27 schreef StephanL het volgende:
Heb al eens een buitenlandse reportage daar over gezien. wordt daar als iets heel normaals beschouwd
Dan had z'n vrouw de reportage wel gemaaktquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:21 schreef IBAZ het volgende:
Filemon maakt eigenlijk een autobiografisch werk.
Wat de.....quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:57 schreef fhrakel het volgende:
ben benieuwd of hij het zelf ook gaat proberen
Alsof ze de sex met de ezels in beeld gaan brengen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:13 schreef Karina het volgende:
....
Uh, ik weet niet of ik dat wil zien... seks met ezels. Of zou ezels figuurlijk zijn bedoeld
Wel dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:20 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Alsof ze de sex met de ezels in beeld gaan brengen.
quote:BNN-verslag over ezelseks in Colombia ging te ver
Marcel Peereboom Voller, tv-recensent van de grootste krant van Nederland, is zondag behoorlijk geschrokken van de seizoensopener van Spuiten en Slikken op Reis. Dat bekent hij dinsdag in De Telegraaf. Filemon Wesselink maakte een reportage over Colombiaanse mannen die in een bordeel seks hebben met ezels. Dit kan niet waar zijn, dacht ik. Er stonden drie smoezelige mannetjes achter een ezel en bij die scène had het eigenlijk moeten blijven, zo laat de tv-kenner weten.
Volgens Voller was het duidelijk dat de beelden te ver gingen. Sommige zaken behoeven geen verdere illustratie. Toch volgde een demonstratie waarbij ook Filemon wit wegtrok en zijn ogen sloot. Te laat. De camera draaide nietsontziend door.
Zie dat nog maar eens van je netvlies te krijgen
Bron
Wat zijn het toch een boefjes bij BNN.quote:
echtquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:33 schreef Franknfurter het volgende:
Fijn dat dat weer van onze belastingscenten moet
Wil je ontkennen dat meneer Wesselink wordt betaald van geld dat ook naar de zorg had kunnen gaan om een programma te maken over primitieven die hun piemel in een ezel stoppen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |