In veel steden kent men zijn buurman niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:47 schreef Lienekien het volgende:
"Buren zeiden dat ze de man op de foto niet kenden."
Vaag.
Mijn gedachtequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:47 schreef Lienekien het volgende:
"Buren zeiden dat ze de man op de foto niet kenden."
Vaag.
In Flodder welquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In veel steden kent men zijn buurman niet.
Maar wat is de relevantie in het bericht?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In veel steden kent men zijn buurman niet.
"Hoi, woont <wijs naar foto> hier <wijs naar huis>?"quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Maar wat is de relevantie in het bericht?
Ik vind het wel een mooie voor een plotwending... dat die man er helemaal niet woont en dat het geld afkomstig is van een overvalquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wat is de relevantie in het bericht?
De vraag is wel relevant, maar het antwoord roept alleen vragen op.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Hoi, woont <wijs naar foto> hier <wijs naar huis>?"
Jij ruikt ook dat er iets rot in Denemarken!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie voor een plotwending... dat die man er helemaal niet woont en dat het geld afkomstig is van een overval
Nee, ik hoop dat er iets rotquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij ruikt ook dat er iets rot in Denemarken!
Probeer het eens vlak bij de Etos of een andere zaak waar ze haarproducten verkopenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:17 schreef Woestijnvos het volgende:
Waarom heb ik nooit es zuks geluk om gel te vinden.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:41 schreef thabit het volgende:
13000 contant? Daar zal wel een luchtje aan zitten.
It's good to have an open mind, but not so open that your brains fall out.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |