Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Weet ik veel, op de xbox is het minder dacht ik.quote:
ok is mooi team, eerst GZ ff laten doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet ik veel, op de xbox is het minder dacht ik.
Niet te veel van verwachtenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ok is mooi team, eerst GZ ff laten doen
Maakt niet uit jongen, we zijn wel gewend dat je faaltquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
godver. Ik ben net pas wakker.
!!!!x100000 voor mezelf
hahah leuk!! 10x per dezelfde grap maken. xD xDquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maakt niet uit jongen, we zijn wel gewend dat je faaltJe ogen nog niet helemaal open natuurlijk!
Ja toch!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahah leuk!! 10x per dezelfde grap maken. xD xD
Even kijken hoe MOTM Gerrard speelt
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:09 schreef Toefjes het volgende:
Fuszy, zet het bier maar klaar, we komen allemaalGefeliciteerd met je verjaardag
![]()
Gefeliciteerd ouwe pik!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
bedankt! Dan moet ik even wat extra bier halen en wat malt natuurlijk voor de kinders
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
bedankt! Dan moet ik even wat extra bier halen en wat malt natuurlijk voor de kinders
Hoi, gefeliciteerd, doei!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Maar dat is gewoon een Frans team?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
@SB Het is wat duurder omdat prijs van TOTY Belhanda op PS3 op 30K staat ong
http://futhead.com/12/squad/1246180
Ja:P jij wou de voorste 3 Minimaal 4* en geen BBVA verdedigingquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon een Frans team?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ok dan, spitsen en cam minstens 4 star skills, geen BBVA Defense, IF's en TOTY's mogen er ook in
Oh. Maar bedankt hoor, maar dan kan ik evengoed H2H spelen. Maar thx dat je probeerde he!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja:P jij wou de voorste 3 Minimaal 4* en geen BBVA verdediging
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh. Maar bedankt hoor, maar dan kan ik evengoed H2H spelen. Maar thx dat je probeerde he!
Je bedoelt Falcaoquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:56 schreef Rijst het volgende:
HAHAHAH COENTRAO SCOORT FF MET ZN RECHTER
Zei ik dat niet in mn eerste post?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Zeg dan ik wil een hybrid of iets dergelijks
Sorrieee :$$quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:51 schreef Fuszy het volgende:
Er was hier gisteren iemand die dacht dat ik 17 was, omdat ik nogal kinderachtig was de laatste tijd. Ik noem geen namen.
Klopt dat? want dan pas ik me aan
Uuhhhmmmm..... neequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zei ik dat niet in mn eerste post?
en na die kwam dezequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:35 schreef stoereboii het volgende:
iemand een leuk team voor 230k ong? heb echt geen zin om zelf weer iets te verzinnen...
352, ong 230k
bedankt
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ok dan, spitsen en cam minstens 4 star skills, geen BBVA Defense, IF's en TOTY's mogen er ook in
Voor het eerst niet MOTMquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hart heeft altijd ziek hoge cijfers
Wij zouden nog een potje doen, modjequote:
Klopt ja, ik ben vanavond online maar moet nog oefenen eerstquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij zouden nog een potje doen, modje
Vaak ook hier MoTM. Vaak ook Lukakuquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voor het eerst niet MOTMZelfs als ik verlies is hij motm
Ja. Op CDM wel wasted mja anders past hij niet in m'n teamquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:02 schreef Fuszy het volgende:
Thanks!
Waar blijven die cadeautjes. garpje
heb je MOTM gerrard al rijst?
Verjaardagsverzoekquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:03 schreef Fuszy het volgende:
Niet doen Pat, ban hem ipv een potje te laten spelen.
Ik ben er tot 20:00quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt ja, ik ben vanavond online maar moet nog oefenen eerst
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:05 schreef poker4lifee het volgende:
wat is je wens Fuszy?
ja dat GJE minimaal 6 maanden gebanned wordt hi ha ho
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee GJE is een goede jongen in tegenstelling tot een aantal anderen in dit topic. GJE past zich af en toe nog aan
Ok sorry danquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Uuhhhmmmm..... nee![]()
[..]
en na die kwam deze
[..]
ja?quote:
Niks gemerkt hoor, lekker jezelf blijvenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:51 schreef Fuszy het volgende:
Er was hier gisteren iemand die dacht dat ik 17 was, omdat ik nogal kinderachtig was de laatste tijd. Ik noem geen namen.
Klopt dat? want dan pas ik me aan
Potje spelen als er genoeg zijn?quote:
waar heb jij last van? zonnesteek ofzo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:14 schreef stoereboii het volgende:
OMG WAT IS DEZEN BEL DE DIERENAMBULANCE TUTUTU DOLFIJN MET EEN GEBROKEN VIN HIHI
Patje
Huh, waarom vraag je of hij ergens last van heeft? Hij is vanaf dag 1 mongool, dus volgens mij is er niks vreemds aan de hand.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waar heb jij last van? zonnesteek ofzo?
Patje heeft dat gezegd...quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huh, waarom vraag je of hij ergens last van heeft? Hij is vanaf dag 1 mongool, dus volgens mij is er niks vreemds aan de hand.
nu nog een mening van een echte kenner en dan kan ik spelenquote:
ik ben altijd slechtquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:20 schreef DutchSL het volgende:
Je weet zelf het beste met welke je beter bentik vind het onderste team leuker.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
nu nog een mening van een echte kenner en dan kan ik spelen
garpje natuurlijk *boks*
Raar om Kaka daar neer te zetten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Is dit wat als 3-5-2?
http://futhead.com/12/squad/42409
Danilo of Fernando (Brazilianen van Porto).quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:25 schreef Duuc-nl het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1246534
Iemand idee, moutinho moet weg, hulk moet blijven, hart het liefste ook. Dus ik moet nog cdm, cdm, cb en gk.
Verdedigen zonder controller is dan ook ziek makkelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:30 schreef Toefjes het volgende:
4-0 voor tegen gewoon een 100 chem team met up RVP, UP Aguero, Robben, Ribery, Vidic, Neuer... Rust nu. Hij heeft zijn controller neergelegd. Niet te geloven dat sommige Fifa spelers beter zijn zonder controller dan met..
Thx, heb nu zo: http://futhead.com/12/squad/1246534quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Danilo of Fernando (Brazilianen van Porto).
Al vind ik Moutinho wel baas hoor.
Of een Braziliaanse CB voor Mangala (bv. Santana) en dan een Braziliaanse CDM (Roberto Carlos, Luiz Gustavo etc).
Kom straight naar de lobbyquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Irritante quitters![]()
Nu kan ik FIFA weer opnieuw starten
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:36 schreef laucas het volgende:
Heb al een eeuw GEEN 3-5-2 team gezien hier
Onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:49 schreef Michaelvanb het volgende:
speel net tegen Italiaans elftal, hij staat met 1-2 achter en krijg een (onterechte) penalty.
hij switched naar pirlo en ja hoor, hij faalt met een panenka
Valt me inderdaad op dat iedereen de laatste 2 dagen een panenka probeerdquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:49 schreef Michaelvanb het volgende:
speel net tegen Italiaans elftal, hij staat met 1-2 achter en krijg een (onterechte) penalty.
hij switched naar pirlo en ja hoor, hij faalt met een panenka
Waarom haal je alleen maar onvoldoendesquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:55 schreef RavioliPunch het volgende:
5.2 voor Wiskunde YES YES YES YES
En nu nog hopen dat Natuurkunde niet te laag is.![]()
Waar je maar blij mee moet zijn he
moest je die nou kopen of was dat f2p?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja, en er gebeurd geen flikker maar dat maakt het juist zo spannend
Arma 2 f2p, Arma 2 ArrowHead kopen, dan kan je de Day-Z mod spelen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
moest je die nou kopen of was dat f2p?
Valt mee, maar mijn inzet is laag deze tijd, heb gewoon geen zin meer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom haal je alleen maar onvoldoendes
ja waarom zou je aan het eind van het jaar ook gemotiveerd zijn..quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:00 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Valt mee, maar mijn inzet is laag deze tijd, heb gewoon geen zin meer.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:00 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Valt mee, maar mijn inzet is laag deze tijd, heb gewoon geen zin meer.
Ik zou dat tweede doen maar TOTY Di Natale lijkt me ook zeker chillquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:02 schreef Toefjes het volgende:
Die IF voor 16.5K verkocht. TOTY Di Natale komt dichtbij zo. Al twijfel ik.. Voor zijn geld kan ik IF Buffon, SIF Chiellini en SIF Marchisio ook upgraden naar een TOTY kaart.
Ik zou voor TOTY Di Natale gaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:02 schreef Toefjes het volgende:
Die IF voor 16.5K verkocht. TOTY Di Natale komt dichtbij zo. Al twijfel ik.. Voor zijn geld kan ik IF Buffon, SIF Chiellini en SIF Marchisio ook upgraden naar een TOTY kaart.
Ik heb vandaag ook zieke cijfers gehaaldquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:55 schreef RavioliPunch het volgende:
5.2 voor Wiskunde YES YES YES YES
En nu nog hopen dat Natuurkunde niet te laag is.![]()
Waar je maar blij mee moet zijn he
quote:
nu welquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zoek de verschillen? (Die er niet zijn)
Had ik eerst, maar kwam niet helemaal uit met Gonzalez, de LM. Maar toen had ik die Chileense CB nog niet. En Isla lijkt me beter dan Sanchez op RM.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Misschien nog Medel en Vidal omdraaien en dan Sanchez RM en een LIGA BBVA CB rechts?
Sanchez heeft high high en is goed voor RMquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had ik eerst, maar kwam niet helemaal uit met Gonzalez, de LM. Maar toen had ik die Chileense CB nog niet. En Isla lijkt me beter dan Sanchez op RM.
Die Chilleense CB is niet echt goed helaas.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had ik eerst, maar kwam niet helemaal uit met Gonzalez, de LM. Maar toen had ik die Chileense CB nog niet. En Isla lijkt me beter dan Sanchez op RM.
Isla ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sanchez heeft high high en is goed voor RM
Kweenie, nooit mee gespeeld. Maar probeer dan eens iets the Futheaden wat qua verdediging beter is met middenveld Gonzalez - Vidal/Medel - Vidal/Medel - Isla/Alexis.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die Chilleense CB is niet echt goed helaas.
Welke?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:17 schreef Rijst het volgende:
Gurbuh orgineel team. Waarom ontbreekt de Chileense klasbak?
Qua stats vind ik dat Buffon wel een goede upgrade gehad heeft. Ten opzichte van zijn IF:quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou voor TOTY Di Natale gaan![]()
Staat op een belangrijke positie en heeft een goede upgrade gehad.
Voor Buffon en Chiellini zou ik het niet doen, Marchisio is wel flink verbeterd in TOTY.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kweenie, nooit mee gespeeld. Maar probeer dan eens iets the Futheaden wat qua verdediging beter is met middenveld Gonzalez - Vidal/Medel - Vidal/Medel - Isla/Alexis.
Exact wat ik eerst hadquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bochitto 7 chem
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Exact wat ik eerst hadMaar die 7 chem die wakkert de autist in mij aan
Waarom doe je die andere IF CB van Juventus dan niet?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Exact wat ik eerst hadMaar die 7 chem die wakkert de autist in mij aan
Een LM met 7 chem is toch niet zo erg? Ik heb 4 potjes met Coentrao gespeeld en ik merk er niks van.quote:
GODDAMMIT!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ondanks de bazige stats van TOTY Martinez, voelde hij echt enorm traag aan bij mij
Kutworkrates ook voor een CB.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ondanks de bazige stats van TOTY Martinez, voelde hij echt enorm traag aan bij mij
Gewoon doen joh, ik vond de IF al best fijn spelen. Naast IF Amorbieta nota benequote:
Moet je nagaan hoe goed hij is met 9 chemquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een LM met 7 chem is toch niet zo erg? Ik heb 4 potjes met Coentrao gespeeld en ik merk er niks van.
quote:
Dat wordt passen als een malle want die spitsen hebben geen actie en kunnen ook niet diepquote:
Suazo wel denk ik, vorig jaar was dat echt een baasquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat wordt passen als een malle want die spitsen hebben geen actie en kunnen ook niet diep
Kan ook niet anders in NL hé, het is een dag warm en die avond gelijk weer onweer en alles en daarna weer een week koelquote:
het is hier ook gewoon kutweer, alleen achterlijk heet en bewolktquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan ook niet anders in NL hé, het is een dag warm en die avond gelijk weer onweer en alles en daarna weer een week koel
Ziet er tof uitquote:
Holden moet je op CF zetten ofzo, speelt niet fijn als CM. Best aanvallendquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik maken en dan ga ik de volgende verkopen, speelt niet zo heel erg fijn vind ik.
[ afbeelding ]
Kan niet anders door de Chemquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Holden moet je op CF zetten ofzo, speelt niet fijn als CM. Best aanvallend
Truequote:
CDM gaat 'ie tot zijn recht komen zekerquote:
Past daar wel goedquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Jordi Alba dus definitief naar Barca.
quote:
Hopelijk voor een geojen prijsquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef GuRBuH het volgende:
GVD koop ik Medel IF voor dit team:
[ afbeelding ]
Ze vallen toch alleen maar aan en pace is belangrijkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Past daar wel goedAl is het verdedigend kwetsbaar met die backs. Hoe duur?
Ze hebben bijna altijd balbezit inderdaad, maar daarom zijn ze kwetsbaar in de counter.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze vallen toch alleen maar aan en pace is belangrijker
Jordi Alba doet het de laatste tijd wel echt goed!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jouw UIquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jordi Alba doet het de laatste tijd wel echt goed!
14 miljoen voor iemand die zelf is opgeleidquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Snap je de grap wel?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
CDM gaat 'ie tot zijn recht komen zeker
Denk het nietquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jordi Alba doet het de laatste tijd wel echt goed!
Nee, dat heeft geen charme. Ik vind hem zo veel leukerquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:04 schreef laucas het volgende:
Kandji
Kandji
Kandji
Kandji
Kandji
Kandji
Kandji
Kandji
Kandji
hbo_lolfailquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:05 schreef vandermar het volgende:
Echt wtf, ik heb alweer een 5het scheelt dat ik niet alleen bij de herkansing ga zitten omdat er nog heel veel mensen een onvoldoende hebben
lekker gezellig.
Ik heb 3 tentamens gehad en zou er 5 moeten in totaal. Nu moet ik er nog 4
Verreweg de beste spits in de geschiedenis van Fifa. En wat is het hier vies benauwd. Gaat vanavond weer los heb ik begrepen? Hopen dat het zaterdag wel beter is met het grote feest in Amstelveen in de agendaquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 kandji's voor je post
Ja echtquote:
inb4 de befaamde fok quote.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja echtik heb 50 punten en kan er nog 10 halen
allemaal schurft vakken
rode kaart luiz op de bank en een wedstrijd spelen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:08 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik heb dus 1 david luiz met een rode kaart dus kan me andere david luiz niet in me andere team doen, wat nu?
Duurt te lang, geen snellere mogelijkheid?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rode kaart luiz op de bank en een wedstrijd spelen.
Ja, geen rode kaart pakken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:11 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Duurt te lang, geen snellere mogelijkheid?
Discarden en een nieuwe kopenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:11 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wedstrijd starten en leaven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:11 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Niks mis met een rechtspoot op linksquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Van Persie linksbuiten? Not sure if great idea or just stupid.
Zie je hem liever in de spits?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Van Persie linksbuiten? Not sure if great idea or just stupid.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks mis met een rechtspoot op links
[ afbeelding ]
Narsingh wordt de nieuwe Robben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:13 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik mis alleen robben en douglas in die opstelling
Domme faal van mezelf welquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]goed dat je er tenminste zelf nog om kan lachen
Noobquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Domme faal van mezelf wel
Maar alsnog vind ik het geen topspeler op FUT
Mwa, sommige spelers liggen je en sommige niet.quote:
Deze man is zo goed, ik ben bijna verliefdquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verreweg de beste spits in de geschiedenis van Fifa. En wat is het hier vies benauwd. Gaat vanavond weer los heb ik begrepen? Hopen dat het zaterdag wel beter is met het grote feest in Amstelveen in de agenda
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zag Gurbuh zo'n UI. Vond het wel grappig
Hij scoort bij mij ook niet zo veel maar is wel beslissend.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, sommige spelers liggen je en sommige niet.
Ik vind Lukaku bijvoorbeeld veel beter dan RvP.
Verschil 800c - 60k vind ik te groot om hem nog te houden dan
Ik wist niet dat Donovan van Everton daar 9 chem krijgtquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wel een leuk teampje dacht ik
Evt kan je Perea RCB zetten, die Colombiaan van Villarreal CB en Diego Lopez op doel. Nog meer Colombianenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wel een leuk teampje dacht ik
Hij speelt in de MLS bij everton, wist je dat niet?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Donovan van Everton daar 9 chem krijgt
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hij speelt in de MLS bij everton, wist je dat niet?
andere any's geprobeerd en gisteren ook echt met 7 man gespeeld ofzo, hele overzicht ben je dan kwijtquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
Dutchies heeft laatste 5 wedstrijden niet gewonnen.
UitForm??
Jij was er niet bij?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
Dutchies heeft laatste 5 wedstrijden niet gewonnen.
OutForm??
dan zal je tradepile wel vol zittenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef Duuc-nl het volgende:
Heb 2 dezelfde spelers kan de tweede alleen maar quick sellen?
aha thxquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan zal je tradepile wel vol zitten
Dat zal het wel zijnquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, je we hebben je echt gemist, we liepen stuurloos en doelloos over het veld
Deed jij dan ook niet mee?quote:
En aangenomenquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:02 schreef Fuszy het volgende:
op naar een sollicitatie. Ik hoop dat mijn verjaardag geluk brengt
. Tot nu toe niet, want ik verloor net met fifa.
Voor je administratieve ding?quote:
administratief medewerker bij een internationaal bedrijf voor in de vakantiequote:
Nicequote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
administratief medewerker bij een internationaal bedrijf voor in de vakantie
vet, kga er van uit dat de werktijden wel rekening met clubs houden?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
administratief medewerker bij een internationaal bedrijf voor in de vakantie
haha, avonden ben ik sowieso vrijquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vet, kga er van uit dat de werktijden wel rekening met clubs houden?
Laat mij mijn team eerst maar eens even een beetje vorm gevenquote:
Overtollige notes wegwerken ofzo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
ja rijst, geef die arme mod een team man
Nee ik ga alles zelf halenquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Overtollige notes wegwerken ofzo?
Ik wilde je net 500K geven maar ok, dan nietquote:
kut xboxerquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wilde je net 500K geven maar ok, dan niet
lolquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan krijg jij zeZet maar een kaart op de markt.
De manier waarop je het 'vraagt'quote:
Muse heb je er vast al in.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:10 schreef Fuszy het volgende:
als er iets te gieren valt, dan komt die wel.
weet iemand wat toffe nummers om in mijn playlist te zetten?geen hardstyle/core
dylan - hurricanequote:Op donderdag 28 juni 2012 16:10 schreef Fuszy het volgende:
als er iets te gieren valt, dan komt die wel.
weet iemand wat toffe nummers om in mijn playlist te zetten?geen hardstyle/core
Nee nog nietquote:
Jullie houden van mijquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De manier waarop je het 'vraagt'
Ben je opgevoed door apen ofzo man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |