Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Weet ik veel, op de xbox is het minder dacht ik.quote:
ok is mooi team, eerst GZ ff laten doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet ik veel, op de xbox is het minder dacht ik.
Niet te veel van verwachtenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ok is mooi team, eerst GZ ff laten doen
Maakt niet uit jongen, we zijn wel gewend dat je faaltquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
godver. Ik ben net pas wakker.
!!!!x100000 voor mezelf
hahah leuk!! 10x per dezelfde grap maken. xD xDquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maakt niet uit jongen, we zijn wel gewend dat je faaltJe ogen nog niet helemaal open natuurlijk!
Ja toch!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahah leuk!! 10x per dezelfde grap maken. xD xD
Even kijken hoe MOTM Gerrard speelt
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:09 schreef Toefjes het volgende:
Fuszy, zet het bier maar klaar, we komen allemaalGefeliciteerd met je verjaardag
![]()
Gefeliciteerd ouwe pik!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
bedankt! Dan moet ik even wat extra bier halen en wat malt natuurlijk voor de kinders
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
bedankt! Dan moet ik even wat extra bier halen en wat malt natuurlijk voor de kinders
Hoi, gefeliciteerd, doei!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Maar dat is gewoon een Frans team?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
@SB Het is wat duurder omdat prijs van TOTY Belhanda op PS3 op 30K staat ong
http://futhead.com/12/squad/1246180
Ja:P jij wou de voorste 3 Minimaal 4* en geen BBVA verdedigingquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon een Frans team?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ok dan, spitsen en cam minstens 4 star skills, geen BBVA Defense, IF's en TOTY's mogen er ook in
Oh. Maar bedankt hoor, maar dan kan ik evengoed H2H spelen. Maar thx dat je probeerde he!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja:P jij wou de voorste 3 Minimaal 4* en geen BBVA verdediging
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh. Maar bedankt hoor, maar dan kan ik evengoed H2H spelen. Maar thx dat je probeerde he!
Je bedoelt Falcaoquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:56 schreef Rijst het volgende:
HAHAHAH COENTRAO SCOORT FF MET ZN RECHTER
Zei ik dat niet in mn eerste post?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Zeg dan ik wil een hybrid of iets dergelijks
Sorrieee :$$quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:51 schreef Fuszy het volgende:
Er was hier gisteren iemand die dacht dat ik 17 was, omdat ik nogal kinderachtig was de laatste tijd. Ik noem geen namen.
Klopt dat? want dan pas ik me aan
Uuhhhmmmm..... neequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zei ik dat niet in mn eerste post?
en na die kwam dezequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:35 schreef stoereboii het volgende:
iemand een leuk team voor 230k ong? heb echt geen zin om zelf weer iets te verzinnen...
352, ong 230k
bedankt
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ok dan, spitsen en cam minstens 4 star skills, geen BBVA Defense, IF's en TOTY's mogen er ook in
Voor het eerst niet MOTMquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hart heeft altijd ziek hoge cijfers
Wij zouden nog een potje doen, modjequote:
Klopt ja, ik ben vanavond online maar moet nog oefenen eerstquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij zouden nog een potje doen, modje
Vaak ook hier MoTM. Vaak ook Lukakuquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voor het eerst niet MOTMZelfs als ik verlies is hij motm
Ja. Op CDM wel wasted mja anders past hij niet in m'n teamquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:02 schreef Fuszy het volgende:
Thanks!
Waar blijven die cadeautjes. garpje
heb je MOTM gerrard al rijst?
Verjaardagsverzoekquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:03 schreef Fuszy het volgende:
Niet doen Pat, ban hem ipv een potje te laten spelen.
Ik ben er tot 20:00quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt ja, ik ben vanavond online maar moet nog oefenen eerst
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:05 schreef poker4lifee het volgende:
wat is je wens Fuszy?
ja dat GJE minimaal 6 maanden gebanned wordt hi ha ho
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee GJE is een goede jongen in tegenstelling tot een aantal anderen in dit topic. GJE past zich af en toe nog aan
Ok sorry danquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Uuhhhmmmm..... nee![]()
[..]
en na die kwam deze
[..]
ja?quote:
Niks gemerkt hoor, lekker jezelf blijvenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:51 schreef Fuszy het volgende:
Er was hier gisteren iemand die dacht dat ik 17 was, omdat ik nogal kinderachtig was de laatste tijd. Ik noem geen namen.
Klopt dat? want dan pas ik me aan
Potje spelen als er genoeg zijn?quote:
waar heb jij last van? zonnesteek ofzo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:14 schreef stoereboii het volgende:
OMG WAT IS DEZEN BEL DE DIERENAMBULANCE TUTUTU DOLFIJN MET EEN GEBROKEN VIN HIHI
Patje
Huh, waarom vraag je of hij ergens last van heeft? Hij is vanaf dag 1 mongool, dus volgens mij is er niks vreemds aan de hand.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waar heb jij last van? zonnesteek ofzo?
Patje heeft dat gezegd...quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huh, waarom vraag je of hij ergens last van heeft? Hij is vanaf dag 1 mongool, dus volgens mij is er niks vreemds aan de hand.
nu nog een mening van een echte kenner en dan kan ik spelenquote:
ik ben altijd slechtquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:20 schreef DutchSL het volgende:
Je weet zelf het beste met welke je beter bentik vind het onderste team leuker.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
nu nog een mening van een echte kenner en dan kan ik spelen
garpje natuurlijk *boks*
Raar om Kaka daar neer te zetten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Is dit wat als 3-5-2?
http://futhead.com/12/squad/42409
Danilo of Fernando (Brazilianen van Porto).quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:25 schreef Duuc-nl het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1246534
Iemand idee, moutinho moet weg, hulk moet blijven, hart het liefste ook. Dus ik moet nog cdm, cdm, cb en gk.
Verdedigen zonder controller is dan ook ziek makkelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:30 schreef Toefjes het volgende:
4-0 voor tegen gewoon een 100 chem team met up RVP, UP Aguero, Robben, Ribery, Vidic, Neuer... Rust nu. Hij heeft zijn controller neergelegd. Niet te geloven dat sommige Fifa spelers beter zijn zonder controller dan met..
Thx, heb nu zo: http://futhead.com/12/squad/1246534quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Danilo of Fernando (Brazilianen van Porto).
Al vind ik Moutinho wel baas hoor.
Of een Braziliaanse CB voor Mangala (bv. Santana) en dan een Braziliaanse CDM (Roberto Carlos, Luiz Gustavo etc).
Kom straight naar de lobbyquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Irritante quitters![]()
Nu kan ik FIFA weer opnieuw starten
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:36 schreef laucas het volgende:
Heb al een eeuw GEEN 3-5-2 team gezien hier
Onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:49 schreef Michaelvanb het volgende:
speel net tegen Italiaans elftal, hij staat met 1-2 achter en krijg een (onterechte) penalty.
hij switched naar pirlo en ja hoor, hij faalt met een panenka
Valt me inderdaad op dat iedereen de laatste 2 dagen een panenka probeerdquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:49 schreef Michaelvanb het volgende:
speel net tegen Italiaans elftal, hij staat met 1-2 achter en krijg een (onterechte) penalty.
hij switched naar pirlo en ja hoor, hij faalt met een panenka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |