abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114678560
Ze gaat bellen, Sessy! Elke keer als ik haar spreek word ik alleen wel steeds bozer. Ze blijft op die man in gaan en zegt ook letterlijk: ''ik vind alles best (wat ie wil hebben), als ie zich maar uitschrijft''. Dat werkt niet zo, want dan kan hij net zo goed meteen het hele huis leeghalen als ze toch alles maar best vindt. Ik mis dat beetje pit in d'r, maar ik maak de situatie niet mee zoals zij dat doet dus heb min of meer niet zo veel te zeggen denk ik.

Ga nu ook even kijken of ik haar zo ver kan krijgen om wederom naar de politie te gaan. Aangifte niet willen opnemen is geen optie.
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:11:31 #92
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_114680377
En wat als jullie zijn deal officieel accepteren? Dat hij 10 aug weggaat en je zusje 2x per maand mag zien?
pi_114700630
Als hij medicijnen inneemt zou ik foto's maken van de verpakkingen en dat ook gebruiken in mijn argumenten; zo van Dhr Jansen heeft medicijn x & y voorgeschreven om zijn agressie onder controle te houden maar slikt deze medicijnen niet. Dan maak je al wat aannemelijker dat er echt iets mis is met die vent.

Ik zou trouwens de auto op blokken zetten en de accu eruit. Alles om te voorkomen dat er boetes komen op naam van je moeder. Zie het al gebeuren dat hij zich laat flitsen om je moeder een hak te zetten.
pi_114701998
TS, waar woont deze kerel?

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2012 07:14:51 ]
pi_114703414
Niet goed om zo te denken. Nog slechter om zo te handelen.
pi_114764065
Update: advocaat heeft hem aan de telefoon gehad. Deze vond dat zijn voorwaarden gewoon vrij normaal waren op de alimentatie na (wilde hij al meteen vaststellen, terwijl dit gewoon berekend zal worden). We wachten nu op bericht van de advocaat, hoewel meneer zelf 10 augustus, uiterlijk 17 augustus het huis wil verlaten. Op aanraden van haar heeft mijn moeder de modem maar terug gegeven en van mijn moeder begreep ik dat ze gister nog gesproken hebben over een aantal zaken.

Hij betrekt mijn zusje hier namelijk bij en vertelt haar allemaal dingen over mij. Dat ik dom ben, dat ik lelijk ben, dat ik gemeen ben etc. Hij is namelijk ontzettend boos op mij omdat hij denkt dat mijn moeder om mij bij hem weg gaat maar dat is niet zo. Mijn zusje is 6 en loopt nu vast omdat ze tussen 2 vuren staat. Is heel triest om te zien, dus mijn moeder heeft gezegd dat dat moet stoppen en dat ze voor haar normaal moeten gaan doen. Hij was het daarmee eens, maar ik weet niet hoe hij vandaag is of hoe dat morgen zal zijn.

Voor nu wachten we nog op bericht van de kantonrechter.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 14:51:41 #97
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_114764653
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:34 schreef Fiorellino het volgende:
Hij betrekt mijn zusje hier namelijk bij en vertelt haar allemaal dingen over mij. Dat ik dom ben, dat ik lelijk ben, dat ik gemeen ben etc. Hij is namelijk ontzettend boos op mij omdat hij denkt dat mijn moeder om mij bij hem weg gaat maar dat is niet zo. Mijn zusje is 6 en loopt nu vast omdat ze tussen 2 vuren staat. Is heel triest om te zien, dus mijn moeder heeft gezegd dat dat moet stoppen en dat ze voor haar normaal moeten gaan doen. Hij was het daarmee eens, maar ik weet niet hoe hij vandaag is of hoe dat morgen zal zijn.
Ehh... wat voor onverantwoordelijk persoon heeft besloten dat die man überhaupt nog contact kan hebben met jouw kleine zusje?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:05:17 #98
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_114765048
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:51 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Ehh... wat voor onverantwoordelijk persoon heeft besloten dat die man überhaupt nog contact kan hebben met jouw kleine zusje?
Wat voor gronden zijn er om contact met zijn kind te verbieden?

Zolangs die vent niet bij GGZ loopt en jeugdzorg er niet bij betrokken is heeft vader gewoon recht op omgang met zn kind. En terecht!
Ook hoi !
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:06:07 #99
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_114765064
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:05 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Wat voor gronden zijn er om contact met zijn kind te verbieden?

Zolangs die vent niet bij GGZ loopt en jeugdzorg er niet bij betrokken is heeft vader gewoon recht op omgang met zn kind. En terecht!
Oh, ik had nergens gelezen dat het zijn echte dochter was.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:07:19 #100
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_114765106
Ik ook niet, maar daar ga ik maar vanuit.

Anders kan ie namelijk geen omgang met het kind eisen denk ik en is alimentatie ervoor ook niet van toepassing. Hij zal het kind dus wel erkend moeten hebben als zijn kind.
Ook hoi !
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:16:22 #101
3542 Gia
User under construction
pi_114765385
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:06 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Oh, ik had nergens gelezen dat het zijn echte dochter was.
Staat wel ergens. TS is niet zijn dochter, maar haar zusje wel. Is dus eigenlijk haar halfzus.
pi_114811642
Het is zijn echte dochter idd. Hij heeft haar erkend. Advocaat heeft een brief opgesteld met hun punten/afspraken, als beiden tekenen is het gedaan en is ie uiterlijk 10 augustus het huis uit. Ik kom de 17e terug van mijn vakantie, zou heel fijn zijn!
pi_114811696
edit - ging wat mis
  zondag 29 juli 2012 @ 18:03:08 #104
3542 Gia
User under construction
pi_114811961
Fijne vakantie gewenst. Tank lekker effe bij. Kun je daarna je moeder weer bijstaan bij de hele afhandeling.
pi_114812245
Thanks! :*. Ik ga er echt van proberen te genieten.. en hoop wat meer onstpannen terug te komen.

Brief van de kantonrechter is er inmiddels ook, deze wil uitspraak doen maar daar gaan nog 2 weken overheen. Dus mocht het eerder opgelost zijn dan is dat alleen maar goed. Plus dat er nu ook afspraken rondom mijn zusje gemaakt zullen worden en het huurprobleem dus niet alleen maar aan wordt gepakt.
pi_115383815
27 aug zal er uitspraak worden gedaan. Inmiddels is er bij de GGD een melding gemaakt van kindermishandeling dus moet mijn moeder een gesprek voeren met iemand die woensdag thuis komt kijken. Ze willen mijn zusje dan ook spreken. Dit komt vrij onverwachts en we vermoeden dat haar ex verhalen heeft opehangen. Ws om urentie te krijgen gezien hij ook zogenaamd slachtoffer is van huiselijk geweld en zo is er een belletje gaan rinkelen bij de HA. Of haar ex heeft haar gewoon direct beschuldigd van kindermishandeling.

Ik zit nu in Maleisie dus kan niet veel doen behalve me verschrikkelijk ongerus voelen en zorgen maken. Had zo graag de rust terug gewild.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:05:22 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_115427171
Jemig, hij is wel echt op oorlogspad hè?

Probeer je toch over te geven aan het feit dat jij nu in Maleisië bent en niets kan doen. Vier de vakantie die je voor ogen had. Je doet niemand een gunst, ook jezelf niet, door nu in de rats te gaan zitten.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:50:21 #108
3542 Gia
User under construction
pi_115438452
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef Fiorellino het volgende:
27 aug zal er uitspraak worden gedaan. Inmiddels is er bij de GGD een melding gemaakt van kindermishandeling dus moet mijn moeder een gesprek voeren met iemand die woensdag thuis komt kijken. Ze willen mijn zusje dan ook spreken. Dit komt vrij onverwachts en we vermoeden dat haar ex verhalen heeft opehangen. Ws om urentie te krijgen gezien hij ook zogenaamd slachtoffer is van huiselijk geweld en zo is er een belletje gaan rinkelen bij de HA. Of haar ex heeft haar gewoon direct beschuldigd van kindermishandeling.

Ik zit nu in Maleisie dus kan niet veel doen behalve me verschrikkelijk ongerus voelen en zorgen maken. Had zo graag de rust terug gewild.
Wie heeft die melding gedaan? Wordt je moeder beschuldigd van kindermishandeling?
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:55:38 #109
268717 SwissDutchy
Bad Grammar inc.
pi_115442477
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef Fiorellino het volgende:

Zou je in dat geval niet ook onderwerpen kunnen aanbrengen die negatief zijn voor de vader, zoals het niet maken van eten, een puinhoop van het huis maken, mogelijk verbaal misbruik, driftbuien en aggressie?
Waar de hulpverlener ook vragen over zou kunnen stellen aan je zusje, of heeft je zusje dat niet door?

Ik weet niet of het mogenlijk/toegestaan is om misschien toch ook nog even met de hulpverlener te spreken via skype ofzo? Om jou kant van het verhaal te vertellen?
pi_115453724
Ik denk niet dat mijn zusje dat door heeft, ze krijgt boterhammen en dat is ook eten. Dat vader niet in staat is om de boel te runnen is voor haar nog geen punt. Ze benoemt wel dat hij vervelende dingen over mij vertelt en dat dat fout is, want ik ben haar zus. Of begreep ik je vraag verkeerd?

Ik weet sinds gister dat de ex iig ook een gesprek heeft gehad. Mijn moeder heeft schoonmoeder gebeld de bij de GGD werkt en die zei dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Feit is wel dat al die ruzies waar een kind middenin zit valt onder kidermishandeling. Ik ben benieuwd wat er gezegd zal worden en hoe het gesprek loopt.

Denk je dat het goed zou zijn om ook met die man te spreken of laat ik alles aan mijn moeder over?
  zondag 12 augustus 2012 @ 16:32:26 #111
3542 Gia
User under construction
pi_115466060
Ik zou in elk geval meegaan, al is het maar voor steun.
pi_115473396
Mja TS, maar zo zie je dat niet alleen vrouwen van die smerige spelletjes kunnen spelen.

Tis niet netjes maar je kunt er net zoveel aan doen als dat een man zijn vrouw uit huis wil zetten.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_115692187
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Wie heeft die melding gedaan? Wordt je moeder beschuldigd van kindermishandeling?
Huisarts. Hij is zelf ook op gesprek geweest. Met foto's en al als ''bewijs'', dat wil zeggen: waarschijnlijk een rommelige slaapkamer van mij, maandverband dat niet opgeruimd was in de badkamer etc. En hij wil niet dat zijn dochter zo moet opgroeien. Dit kwam naar voren in met maatschappelijk werk - zo blijkt mijn moeder daar eerst een gesprek te hebben gehad. De man vroeg of de foto's in scene zijn gezet, wat ons heel sterk lijkt aangezien het maandverbandverhaal niet rijmt met de realiteit :'). We hebben de foto's niet gezien dus weten ook niet wat precies te zien is, wat het lastig maakt.

Verder heeft hij mijn moeder haar schuld genoemd bij de IB-groep. Mijn moeder wist niet hoe dit relevant is voor dit onderzoek daar het kind niks maar dan ook niks tekort komt en mijn moeder alles netjes per maand aflost.

Voor nu zijn we niks wijzer. Mijn moeder heeft diezelfde dag dus nog een gesprek gehad met iemand en deze zal nu eens op school komen kijken bij mijn zusje.

Mijn moeder wil nu eigenlijk niet meer dat hij nog contact met haar heeft en is bereid om te allimentatie daarvoor te laten schieten. Hij is geen gezond rolmodel voor in haar leven, dat blijkt keer op keer weer. Hij is van alles aan het doen om ons zoveel mogelijk dwars te zitten maar hangt ondertussen ontzettend het slachtoffer uit bij iedereen. Zelfs naar mijn moeder toe, dat hij eten moet stelen omdat ie geen geld heeft en dat hij geld verschuldigd is aan mensen... wat is de waarheid? Ik weet het niet meer. Alleen dat dit steeds meer uit de hand loopt.

Van mijn moeder weet ik inmiddels dat ie is geschorst van zijn werk. Ik hoop dat ze hem ontslaan.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:45:18 #114
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_115693902
Als de huisarts de kinderbescherming heeft ingeschakeld, is het dan niet een idee om moeder voor hem naar de huisarts te sturen, zodat daar ook een balletje kan gaan rollen over zijn praktijken en waanbeelden?

Over het algemeen zijn mensen van de kinderbescherming ook niet dom en zien ze hopelijk ook wel in dat er goed voor dr gezorgd wordt door oa. je moeder, maar toch wil je liever geen bemoeienis van hen.
Neem aan dat je moeder verder wel 100% is... itt wat wat je vader lijkt te zijn.
Ook hoi !
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:51:29 #115
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_115694118
Ik zou meegaan om eens goed duidelijk te maken wat die ex allemaal doet en zegt en dat jullie veiligheid daardoor in gevaar is.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:55:30 #116
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_115694252
Vertel je moeder trouwens dat ze moet vertellen over de rechtszaak en de urgentie en dat hij daardoor dingen gaat vertellen. Het zal een hoop duidelijk maken. Verder gewoon meewerken, je hebt niks te verbergen.
pi_115707339
Ja, mijn moeder is gewoon ''normaal'' :). Dinsdag is er weer een gesprek met maatschappelijk werk, heb al laten weten dat ik mee wil gaan. Misschien dat ik wat toelichting kan geven of mijn kant van het verhaal kan doen.

Zal ook zeggen dat zij met haar eigen huisarts moet praten, weet eigenlijk even niet of dat al is gedaan.

Mishu, mijn moeder heeft het daar wel over gehad en ook de emails van de advocaat en hem laten zien waaruit blijkt dat het geld hem gewoon dwars zit. Mijn moeder werd zo wanhopig dat ze bereid was om de allimentatie vast te zetten op 150 euro voor drie jaar, als hij maar tekent en weg is. Ik was daar nogal pissig over want ik vind dat ze hem niet hoeft tegemoet te komen en hij iemand is die je hele hand wil als je een vinger geeft. Dus al snel volgde de wens om het vast te zetten tot haar 21e (zusje). Hieraan wordt niet voldaan uiteraard.

Advocaat is nu op vakantie tot de 23e, we wachten dinsdag maar even af. Het is lastig want iemand die bij de GGD werkt zegt dat we beter niet met modder terug kunnen gooien want dan wordt het groter en groter en is er kans dat de instanties nog meer op onze dak komen. Meewerken doen we sowieso, we hebben niks te verbergen en mijn zusje is gewoon een open, vrolijk en leergierig kind.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:00:37 #118
3542 Gia
User under construction
pi_115709353
Die verhaaltjes van hem worden waarschijnlijk afgedaan als scheidingsgerelateerde wraak. Inderdaad niet terug gaan doen, maar proberen om zo objectief mogelijk jullie kant te vertellen.
Goed dat je meegaat.

Wat betreft de alimentatie zijn daar wettelikke regels voor, waar jullie gewoon aan vast moeten houden. Niets toegeven, het is ook zijn kind dus heel normaal dat hij meebetaalt. Meestal is dit tot de 18, maar als je zus straks nog volledig dagonderwijs volgt kan dit verlengd worden tot 21. Hoe die regels precies zijn, weet ik niet, maar een maatschappelijk werker waarschijnlijk wel.
Indien nodig schakel je een advocaat in om je recht te halen.

Nogmaals sterkte.
pi_115722642
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:00 schreef Gia het volgende:
Die verhaaltjes van hem worden waarschijnlijk afgedaan als scheidingsgerelateerde wraak. Inderdaad niet terug gaan doen, maar proberen om zo objectief mogelijk jullie kant te vertellen.
Goed dat je meegaat.

Wat betreft de alimentatie zijn daar wettelikke regels voor, waar jullie gewoon aan vast moeten houden. Niets toegeven, het is ook zijn kind dus heel normaal dat hij meebetaalt. Meestal is dit tot de 18, maar als je zus straks nog volledig dagonderwijs volgt kan dit verlengd worden tot 21. Hoe die regels precies zijn, weet ik niet, maar een maatschappelijk werker waarschijnlijk wel.
Indien nodig schakel je een advocaat in om je recht te halen.

Nogmaals sterkte.
Ja precies, advocaat zegt dit ook maar vandaag heeft ze hem gesproken en heeft ie gezegd toch te gaan tekenen maar dat zijn advocaat ermee bezig is. Nou, hopen dat die advocaat hem ook duidelijk maakt dat daar regels voor zijn. De 27e is de rechtzaak weer en dan zou het rond moeten zijn. Ik ga er maar niet vanuit want ik had ook zo'n hoop dat ik mijn verjaardag vandaag in mijn huis zou kunnen vieren wat ook niet is gebeurd. Al die teleurstellingen blijven zich maar opstapelen zo en ik probeer het positief te benaderen maar dat wordt moeilijker..
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:52:44 #120
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_115722814
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:46 schreef Fiorellino het volgende:

[..]

Ja precies, advocaat zegt dit ook maar vandaag heeft ze hem gesproken en heeft ie gezegd toch te gaan tekenen maar dat zijn advocaat ermee bezig is. Nou, hopen dat die advocaat hem ook duidelijk maakt dat daar regels voor zijn. De 27e is de rechtzaak weer en dan zou het rond moeten zijn. Ik ga er maar niet vanuit want ik had ook zo'n hoop dat ik mijn verjaardag vandaag in mijn huis zou kunnen vieren wat ook niet is gebeurd. Al die teleurstellingen blijven zich maar opstapelen zo en ik probeer het positief te benaderen maar dat wordt moeilijker..
Toch even feliciteren dan maar. Met je verjaardag... *O*

Hoop dat ie de 27e te horen krijgt dat ie het elders mag gaan uitzoeken en dat de rust in huis beetje terugkeert.
Ook hoi !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')